abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208200487
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 20:22 schreef Hunter het volgende:

[..]
Eens

Persoonlijk denk ik dat ze door de familie uit het huis is gehaald omdat het schelden en pesten, zowel binnen als buiten het huis, de spuigaten uit liep.
Mocht dat de reden zijn, zou dat echt supertriest zijn (van de haters). Het is zo jammer hoe psychotisch mensen raken en mensen behandelen als gevoelloze voorwerpen enz. Zodra iemand op tv is, BB of voetballer of whatever, verdwijnt het empathisch vermogen van een hoop mensen (als ze het überhaupt al hadden, want wat mensen elkaar in het dagelijks leven wel allemaal niet flikken laat ik maar even achterwege).

Het was best een behoorlijk lieve meid, maar vaak te real en onbegrepen voor de massa. Een paar steekjes gegeven, maar ja dat gebeurt aan de lopende band in het dagelijks leven, nog veel en veel meer en veel erger en jazeker ook door de haatmensjes. Al dan niet voornámelijk door diezelfde haatmensjes. Ik snap niet hoe zij niet zien dat zij zich 100x belachelijker gedragen. De slangen-roepers zijn vaak zelf de grootste slangen. In- en intriest.

Hopelijk alles goed met d’r en jammer voor BB.
Leh-kùr
  donderdag 2 maart 2023 @ 00:16:52 #127
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_208200491
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 23:47 schreef angele650 het volgende:
BB is en blijft een spel zegt ze, ziet er naar uit dat ze er mogelijk uit is omdat een aantal mafkezen daar anders over denken ... misschien wat gangsta vriendjes van lindsey
^O^ :Y
  donderdag 2 maart 2023 @ 00:25:24 #128
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_208200542
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 00:14 schreef Willewa het volgende:

[..]
Mocht dat de reden zijn, zou dat echt supertriest zijn (van de haters). Het is zo jammer hoe psychotisch mensen raken en mensen behandelen als gevoelloze voorwerpen enz. Zodra iemand op tv is, BB of voetballer of whatever, verdwijnt het empathisch vermogen van een hoop mensen (als ze het überhaupt al hadden, want wat mensen elkaar in het dagelijks leven wel allemaal niet flikken laat ik maar even achterwege).

Het was best een behoorlijk lieve meid, maar vaak te real en onbegrepen voor de massa. Een paar steekjes gegeven, maar ja dat gebeurt aan de lopende band in het dagelijks leven, nog veel en veel meer en veel erger en jazeker ook door de haatmensjes. Al dan niet voornámelijk door diezelfde haatmensjes. Ik snap niet hoe zij niet zien dat zij zich 100x belachelijker gedragen. De slangen-roepers zijn vaak zelf de grootste slangen. In- en intriest.

Hopelijk alles goed met d’r en jammer voor BB.
alles wat je zegt klopt ^O^ , het is echt te erg

vor worden -O-
pi_208202189
Omdat ze mooi is en eerlijk, wordt ze aangepakt.

Lindsey is de ergste daar samen met mich geen leuke mensen. Die 2 op de bank AUB
pi_208202308
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:20 schreef wolffie het volgende:
Omdat ze mooi is en eerlijk, wordt ze aangepakt.

Lindsey is de ergste daar samen met mich geen leuke mensen. Die 2 op de bank AUB
ze is wel knap ja.
Maar haar karakter is kut.....
pi_208202330
quote:
17s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:31 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
ze is wel knap ja.
Maar haar karakter is kut.....
Je kan haar karakter kut vinden maar ze was als persoon en BB deelnemer veel interessanter dan een Lesley of Sjarlotte. Die hun gespreksonderwerpen zijn beperkt tot 2-3 dingen.
pi_208202340
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:34 schreef ben34567 het volgende:

[..]
Je kan haar karakter kut vinden maar ze was als persoon en BB deelnemer veel interessanter dan een Lesley of Sjarlotte. Die hun gespreksonderwerpen lijken beperkt tot 2-3 dingen.
ik heb geen idee wie lesley is.

En Charlotte vind ik ook niks.
pi_208202768
uit het huis gehaald omdat ze een slang werd genoemd door Lindsey en Charlotte, dus ze moet worden beschermd tegen de pestkoppen in het huis
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  Moderator donderdag 2 maart 2023 @ 10:38:50 #135
388664 crew  Dotteke
pi_208202958
quote:
17s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:35 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
ik heb geen idee wie lesley is.

En Charlotte vind ik ook niks.
Misschien wordt Lindsey bedoeld?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_208203099
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Misschien wordt Lindsey bedoeld?
Ow dat zou kunnen :D

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2023 10:53:14 ]
pi_208203825
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 10:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
uit het huis gehaald omdat ze een slang werd genoemd door Lindsey en Charlotte, dus ze moet worden beschermd tegen de pestkoppen in het huis
Is dat echt de reden of gissen jullie? Want ik kan me haast niet voorstellen dat zo daarom er iemand uithalen, dan kan je beter de pesters eruit halen als het zo gezien wordt
pi_208203906
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 11:59 schreef wolffie het volgende:

[..]
Is dat echt de reden of gissen jullie? Want ik kan me haast niet voorstellen dat zo daarom er iemand uithalen, dan kan je beter de pesters eruit halen als het zo gezien wordt
Het zal denk ik tot dat Chiara zelf met een antwoordt op deze vraag komt gissen blijven, en dan nog is het maar de vraag of dat werkelijke reden is. Ik snap de zoektocht naar antwoorden, maar misschien moeten we ook gewoon respecteren dat er soms geen antwoord is.
pi_208204108
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 23:47 schreef angele650 het volgende:
BB is en blijft een spel zegt ze, ziet er naar uit dat ze er mogelijk uit is omdat een aantal mafkezen daar anders over denken ... misschien wat gangsta vriendjes van lindsey
Die lesley zit de boel mooi op te naaien.
pi_208204221
Ik kan me wel voorstellen dat de ouders er misschien genoeg van hebben gehad, en dat zij zich dan vervolgens loyaal opstelt omdat ze na deze periode ook nog met haar familie doormoet.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208204317
Het blijft een spel zeker weten en dan ga je geen mensen uitschelden ect... Ook al vind je iemand minder leuk is het geen reden om die dan af te zeiken,
Trouwens het is een spel, komt ze terug???????
pi_208204601
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 12:51 schreef wolffie het volgende:
Het blijft een spel zeker weten en dan ga je geen mensen uitschelden ect... Ook al vind je iemand minder leuk is het geen reden om die dan af te zeiken,
Trouwens het is een spel, komt ze terug???????
Alsjeblieft niet zeg
pi_208207525
Hopelijk komt ze wel terug. Samen met Kitty en Rob.
  donderdag 2 maart 2023 @ 17:55:26 #144
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208207661
En nu ze er uit is ben ik er eindelijk achter waar ze me aan deed denken _O-

Paris Jackson, de dochter van.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_208207752
schoonheid op zich ..incl karakter Paris @Ireth
pi_208208063
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat de ouders er misschien genoeg van hebben gehad, en dat zij zich dan vervolgens loyaal opstelt omdat ze na deze periode ook nog met haar familie doormoet.
Maar met die gedachte zou ze toch ook die bedenktijd in moeten gaan? Dan is het toch niet van het een op het andere moment klaar?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_208209087
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 18:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]
Maar met die gedachte zou ze toch ook die bedenktijd in moeten gaan? Dan is het toch niet van het een op het andere moment klaar?
Wellicht is die voorwaarde terzijde geschoven vanwege de aard van de situatie (welliicht stressklachten of gezondheidsproblemen bij het thuisfront) Wie weet hebben er wel mensen aan huis gestaan daar, je hebt helaas genoeg gekken tegenwoordig.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208218907
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 19:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Wellicht is die voorwaarde terzijde geschoven vanwege de aard van de situatie (welliicht stressklachten of gezondheidsproblemen bij het thuisfront) Wie weet hebben er wel mensen aan huis gestaan daar, je hebt helaas genoeg gekken tegenwoordig.
Oh dat zou zeker kunnen. Maar die gekken staan er echt niet ineens meer omdat ze het huis uit is (aangezien ze nog in de uitzendingen zat afgelopen dagen). Ook zou een redactie hier anders mee om gaan als dit echt zo is.

Maar helaas is het gissen. Wat van beide kanten uit niet slim is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 15:11:17 #149
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_208219358
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_208219359
hopelijk gaat alles goed met d'r, en ik hoop ergens dat ze hele goede vrienden en misschien wel iets meer inzit tussen haar en Mich O+
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 6 / 8
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')