Er loopt anders wel een pino en meneer Aart rond...quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
laat haar maar nog paar weken in. Het is geen sesamstraat
We zitten weer helemaal op 1 lijnquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:35 schreef wolffie het volgende:
Die mag er van mij uit, wat een meid, afgunst naar Charlotte. En dan janken als een kleinkind. Ga aub naar huis.
Heb ook het idee dat ze vaker op tv is geweest.quote:Op maandag 23 januari 2023 07:40 schreef ThijsTH het volgende:
Ze komt mij bekend voor....heeft ze toevallig al eens meegedaan aan een TV-programma? Ik bedoel niet perse iets langlopends maar bijv een losse aflevering ergens van Take Me Out ofzo?
Zoek dit even op:quote:
Eigenlijk ben ik het wel met je eens, ze is niet mijn favoriet, maar ze zorgt voor reuring dat is juist leuk om te zien.quote:Op maandag 13 februari 2023 07:30 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind haar knap en in tegenstelling tot velen vind ik dat je wel knap kan zijn met een chagrijnige blik. Al dat neppe gelach vind ik juist lelijk. Chiara is mijn favoriet, zorgt ook voor een beetje reuring in dat scoutingkampje.
Vind ik ook, ze is goudeerlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg steeds meer respect voor haar, ze is in tegenstelling tot vele anderen niet achter de ellebogen.
Ik snap je helemaalquote:Op donderdag 16 februari 2023 01:39 schreef ben34567 het volgende:
Heb nog nooit zo'n zware crush gehad op een deelneemster van een realityshow![]()
Nou lelijk is ze niet qua uiterlijk.quote:
Haha achter de rug praten over mensen boem je eerlijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg steeds meer respect voor haar, ze is in tegenstelling tot vele anderen niet achter de ellebogen.
Iedereen tegen elkaar opzetten achter hun rug om vind jij een eerlijk persoon?quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:50 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb soms het idee dat ik naar een andere Chiara zit te kijken dan de meeste anderen, want ik vind haar juist heel eerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |