Ik hoor geruchten op internet dat The National Network (een kabelnetwerk in de VS) opnieuw Ren & Stimpy gaat uitzenden, en wel de 'gerestaureerde' versies van oude afleveringen, dwz dat de gecensureerde stukjes van de oude Nickelodeon tijd weer terugkomen. Dit alles uiteraard met de hulp van geestesvader van Ren&Stimpy John Kricfalusi. Happy! Happy! Joy! Joy!
Ik weet niet hoe gauw dit op de Nederlandse TV te zien zal zijn... maar het is het wachten waard lijkt me! Bovendien hebben dit soort shows de neiging om snel op internet gezet te worden
Ook moet er ooit nog maar eens een DVD verschijnen met een stevig aantal afleveringen.
tja, erg jammer dat het niet op TV is.. maar ik vondt juist de ongecensureerde juist het leukst.. voorlopig moeten we het doen met nieuwere afleveringen van The Simpsons op V8..
It's log, it's log,
it's big, it's heavy, it's wood,
It's log, it's log,
it's better than bad, it's good!
Log, from Blammo!
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 09-02-2003 20:03]
quote:hm ja de executives bij Nickelodeon vonden sommige content niet echt geschikt voor de kijkers, en hadden over het algemeen geen sense of humor
Op zondag 9 februari 2003 18:58 schreef Theeboon het volgende:
Gecensureerd?
voor alle ren and stimpy fans ... check this out..
van dezelfde makers !!
quote:What rolls down stairs
Op zondag 9 februari 2003 19:56 schreef Lexie het volgende:
it's big, it's heavy, it's wood,
It's log, it's log,
it's better than bad, it's good!Log, from Blammo!
Log...from Blammo .
Hopelijk gaan ze dat niet nasynchen trouwens
.
Stimpy
die 2 series mogen idd wel eens op DVD uitkomen, en dan meteen ook maar IMWeasel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |