de linker.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk wel dat ik moeite ga hebben met een huis kiezen in Harry Potter.
Ik wil ze allemaal zien
Ik heb ook geen idee. Maar heel harry potter kan me gestolen worden. Elke wizard die een stom toverstokje nodig heeft. En debiele dingen moet roepen om een spell te doen zijn fake.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:44 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik weet niet eens wat TERF is
Vroegah haalde je gewoon je schouders op als iemand een andere mening had en klaar.
je vergeet starfieldquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Harry Potter en Forspoken worden de grootste flops van het jaar
Hufflepuff gangquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk wel dat ik moeite ga hebben met een huis kiezen in Harry Potter.
Ik wil ze allemaal zien
is dat een echte naam?quote:
Deluxe edition inderdaad op.07-02. De standaard versie op 10-02quote:
Dat kon ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:00 schreef Questular het volgende:
Ik kan niet wachten om mijn met toverstok naar iedereen te zwaaien.
Maar ik ben rechtsdragendquote:
• Hufflepluffquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
• Hufflepluff
• Slytherin
• Griffendor
• Ravenclaw
Ja
Het is niet heel anders dan districten bij Hunger Games of groeperingen bij welk willekeurig Young Adult geinspireerd boek, film of spel dan ookquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]wat een namen. Die eerste klinkt als een klas vol met jiggle puffs.
ik zou voor Griffendor of Slytherin gaan als ik puur op de naam moet afgaan.
Nou hufflepuff klinkt meer iets wat je zou vinden in een film over furries. De andere zijn op zich prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet heel anders dan districten bij Hunger Games of groeperingen bij welk willekeurig Young Adult geinspireerd boek, film of spel dan ookOf classes bij RPG's en facties bij Cyberpunk.
Zo werkt "fantasy".
slytherin, maar hopelijk maken ze er niet zo'n 'edgelord/onze papas en mamas zijn allemaal nazi's' plot van zoals in de boekenquote:
Het is Hufflepuff en Gryffindor, trouwensquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]wat een namen. Die eerste klinkt als een klas vol met jiggle puffs.
ik zou voor Griffendor of Slytherin gaan als ik puur op de naam moet afgaan.
Je kan je thuisbasis bezoeken en helemaal pimpen, dat maakt sowieso verschil. Game technisch weet ik niet, als in verschillende eindes en keuzes en zo. Wel qua spreuken misschien. Gewoon een "class".quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
slytherin, maar hopelijk maken ze er niet zo'n 'edgelord/onze papas en mamas zijn allemaal nazi's' plot van zoals in de boeken
ben bang dat die huizen verder niet zoveel invloed gaan hebben qua verhaal, denk niet dat je een wezenlijk verschil merkt als je een evil Hufflepuff speelt of een Slytherin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |