Nog iets gehoord van je PS5?quote:
quote:
Ziet er uit als een "spel" wat 10 min leuk is en je daarna nooit meer aanraaktquote:
duurt laaaaaangquote:Op maandag 30 januari 2023 10:47 schreef Cod_player het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Weer max 15 werkdagen wachten. Terwijl er bij stap 2 ook al zo'n 11 dagen overheen gingen. Duurt ellendig lang. Hoop dat Sony hem meteen vervangt, anders hebben we als ik hem terugheb nog steeds hetzelfde verhaal gok ik.
Dat is wel balen jaquote:Op maandag 30 januari 2023 10:47 schreef Cod_player het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Weer max 15 werkdagen wachten. Terwijl er bij stap 2 ook al zo'n 11 dagen overheen gingen. Duurt ellendig lang. Hoop dat Sony hem meteen vervangt, anders hebben we als ik hem terugheb nog steeds hetzelfde verhaal gok ik.
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ziet er uit als een "spel" wat 10 min leuk is en je daarna nooit meer aanraakt
Dat is helaas bij veel VR games, waarbij de gimmick even leuk is maar daarna t spel zelf snel verveelt. Alleen bij BeatSaber heb ik dat niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ziet er uit als een "spel" wat 10 min leuk is en je daarna nooit meer aanraakt
Oh er zijn een hoop toffe vr games hoor! Alleen niet voor de ps vrquote:Op maandag 30 januari 2023 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Dat is helaas bij veel VR games, waarbij de gimmick even leuk is maar daarna t spel zelf snel verveelt. Alleen bij BeatSaber heb ik dat niet.
Leuk dat je die op de PC wel hebt. Maar schijnbaar komen die niet naar de PSVRquote:Op maandag 30 januari 2023 12:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh er zijn een hoop toffe vr games hoor! Alleen niet voor de ps vrOp pc heb je veeeeel meer.
Maar dit filmpje ziet er meer als een tech demo uit dan een spel
Super hot is ook op ps vr! Die is ook echt tof trouwens.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk dat je die op de PC wel hebt. Maar schijnbaar komen die niet naar de PSVR
Daar is t toch meer een beetje een party gadget die af en toe uit de kast komt. Bij mij dan.
Die met die muis dat vond ik nou echt als spel leuk. Ben ff de naam kwijt. En Astrobot.
Gelukkig nog m'n ps4 met spellen, helaas cod mw2 niet, want die heb ik op 5. Maar nog wel Fifa, fortnite, ufc, gta enzo. En zelfs nog de ps3 voor guitar hero.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja
Heb je nog een console thuis of moet je nou noodgedwongen kantklossen of zo
Dat scheelt weer dan, kun je iig nog wel gamenquote:Op maandag 30 januari 2023 13:02 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Gelukkig nog m'n ps4 met spellen, helaas cod mw2 niet, want die heb ik op 5. Maar nog wel Fifa, fortnite, ufc, gta enzo. En zelfs nog de ps3 voor guitar hero.
Om die reden heb ik mijn PS4 Pro ook pas weggedaan toen ik ook een Series X had, zodat ik in geval van nood altijd een console heb.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:05 schreef Cod_player het volgende:
Gelukkig maar ja, anders had ik een ps4 op marktplaats moeten kopen. Kan echt niet zo lang zonder namelijk.
Zeg, ff wat anders. Nog 8 dagen hé....quote:Op maandag 30 januari 2023 14:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Om die reden heb ik mijn PS4 Pro ook pas weggedaan toen ik ook een Series X had, zodat ik in geval van nood altijd een console heb.
Hier 10 februari pas.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Zeg, ff wat anders. Nog 8 dagen hé....
Die heb ik, maar die reageerde bij mij zo slecht dat t niet meer leuk was om te spelen op hogere levels.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Super hot is ook op ps vr! Die is ook echt tof trouwens.
Oh ze doen dat soort shit weer. Zo een hekel aanquote:Op maandag 30 januari 2023 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier 10 februari pas.
Heb de gewone versie besteld.
Lekker man, 3 dagen eerder spelen dan het normale volk.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh ze doen dat soort shit weer. Zo een hekel aan
Oh raar. Die veel gespeeld op de ps vr. Nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik, maar die reageerde bij mij zo slecht dat t niet meer leuk was om te spelen op hogere levels.
Ik zat altijd wel te kloten met 50 philip Hue lampen en de PSVR settings, dus ik sluit niet uit dat dit aan mij lag ipv aan het spelquote:Op maandag 30 januari 2023 16:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh raar. Die veel gespeeld op de ps vr. Nooit problemen mee gehad.
Ah zo. Nog ff geduld dus.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier 10 februari pas.
Heb de gewone versie besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |