Hebben ze niet van geleerd dusquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar hebben we dat vaker gezien
marcia hoort er ook bij..hij is de stille snitch.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:28 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben zo klaar met die Jeffrey en Isaac. Ik hoop dat JW wat voor elkaar kan krijgen.
Zoals we gisteren al zeiden want je hoeft enkel naar zijn gedrag van de totale vijf maanden te kijken en dan weet je al genoegquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
De koning(jeff) wilde niet verder praten met Martin. Had weer een grote bek.
Hij had gisteren in moeten grijpen, daarin heeft hij zo gefaald.quote:
Onderschrift: Je moet er natuurlijk wel goed uit zien tijdens het janken...'quote:
Ik ben nu een maand aan het kijken en heb al genoeg gezien. Ventje(Jeff) moet een keer goed op zijn bek gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoals we gisteren al zeiden want je hoeft enkel naar zijn gedrag van de totale vijf maanden te kijken en dan weet je al genoeg
Hoop dat ze Isaac en Jeff tegenover elkaar zetten volgende keer, of tegenover Martin mag ook, als we maar eens verlost werden van die grootbekken, zo klaar meequote:Op woensdag 18 januari 2023 13:28 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben zo klaar met die Jeffrey en Isaac. Ik hoop dat JW wat voor elkaar kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |