In die tijd stapte ik van kabel over op ADSL omdat je dan 8 mbps kon krijgen, wat met de kabel niet konquote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik 2001 had ik al 4 jaar internet via de kabel en bestond Fok al 2 jaar
Haha! En we mochten nog roken, en autorijden, en de verwarming aanzetten. En vieze dingen naar mensen van het andere geslacht roepen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
En vrouwen hadden nog haar op hun doos!
Dat dus, het zegt niets over het tijdstip van overlijden van die persoon.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien was hij nog niet zo lang dood, maar bewaarde zijn boter gewoon heel lang.
Er zijn genoeg mensen die helemaal geen contact meer hebben met hun familie.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:08 schreef TLC het volgende:
Dat dus, het zegt niets over het tijdstip van overlijden van die persoon.
Lekkere familie heb je dan trouwens als ze je niet eens missen
Denk dat ze wel meer aanwijzingen hebben. Je kan natuurlijk wel zien of iemand er 1 week, 1 maand, 1 jaar of 10 jaar of 20 jaar ligt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat dus, het zegt niets over het tijdstip van overlijden van die persoon.
Lekkere familie heb je dan trouwens als ze je niet eens missen
In Amerika zijn ook verschillende van die onderzoeksgebieden.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:02 schreef Knip het volgende:
Een jaar of wat geleden was er een groot onderzoek van de VU Amsterdam naar het ontbindingsproces onder verschillende omstandigheden. CSI, maar dan in het echt. Hele nuttige informatie voor de recherche. Voor dit onderzoek werden kadavers gebruikt van mensen die hun lichaam ter beschikking gesteld hadden aan de wetenschap.
Dat is weer eens wat anders dan begraven of cremeren.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Verre staat van ontbinding? Na 20 jaar ben je toch compleet uitgedroogd en gemummificeerd lijkt mij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |