Alles behalve pittig. Juist ene enorme sneeuwvlok.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:56 schreef missmistreated het volgende:
lol : Ik beschouw mezelf als een pittige vrouw. Dat is nou net wat je niet uitstraald ^^
Rustig maar, toen ze zichzelf pittig noemde had ze het alleen over haar kapsel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles behalve pittig. Juist ene enorme sneeuwvlok.
En ergens vond ik de aflevering gister heel zielig voor haar. Vond t oprecht sneu. Maar aan de andere kant...... kom op, je bent een (meer dan) volwassen vrouw. Doe iets, ga een gesprek aan, kom voor jezelf op.
Ik kan alleen maar medelijden hebben met haar. Wat ene hoopje ellende, en dat is toch iets wat je zef niet wil uitstralen of zijn? Zeker niet als je jezelf pittig noemt......
Ook verre van pittigquote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:31 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Rustig maar, toen ze zichzelf pittig noemde had ze het alleen over haar kapsel.
Als je streams kijkt, zie je haar veel vaker lachen en is het een gezellige vrouw, die nu bij sommigen een kans krijgtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:15 schreef bananen-plukker het volgende:
[..]
Is dit gephotoshopt of heeft ze voor het eerst echt gelachen, haha
Zit wat in. Maar ja, t zijn ook je tegenspelers he.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:47 schreef rinardo het volgende:
https://lovereality.nl/bi(...)-vol-lof-over-jason/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |