abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207599129
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben de tel kwijt, zitten we al bij werkgever nummer tien?
Om-mo-ge-lijk!

Want het is al bizar toeval dat we al zo’n zes mensen in één topic hebben die afwijken van de standaard zoals TS schetst.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207599189
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 10:36 schreef black-soldier het volgende:

[..]
Goed bezig geweest!

Bij dat soort gesprekken merk je meteen dat het een best toxic cultuurtje is daar. Goed dat je voor jezelf hebt gekozen.
Ondanks dat het geen prettig gesprek was aangezien hij al vrij direct en vooringenomen zijn mening erover deelde was ik wel blij met de uitkomst. Vooral omdat ik voor mezelf durfde op te komen tijdens het gesprek en mij niet over mij heen liet lopen. Dat hij daardoor bij draaide was de kers op de taart, maar het bedrijf was al niet mijn eerste keus meer.

Dan merk je toch wel dat je stappen maakt, zowel qua werkervaring als leeftijd. En voor mijn functie is dat wel belangrijk (HR & Recruitment) om ook tegengas te durven geven ongeacht wie er tegenover je zit.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 17 januari 2023 @ 15:24:50 #103
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207599404
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 15:51 schreef SpecialK het volgende:
Schrijf gewoon in je CV een verklaring voor het gat (in italic). Werkgevers die dat als reden gebruiken om jou te wantrouwen wil je denk ik niet als werkgever hebben.
Dit!

Toch jouw zaak als je een tijdje niet wil werken na het stoppen bij een eerdere baan?
Good for you als je het inkomstengat kan overbruggen. Heeft een eventuele nieuwe werkgever geen fuck mee te maken. Zien ze dat als nadeel en zijn ze dus van de oude stempel: niet waard om voor te gaan werken. Dan weet je dat je in een bedrijf terecht komt van de oude stempel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207599511
Ik heb ook wel een gat in mijn cv van 9 maanden, toen heb ik een grote reis gemaakt, staat gewoon erbij vermeld, alleen maar positieve reacties op gehad.

Het is natuurlijk wat anders als je in de gevangenis of in rehab zat...
pi_207600288
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:24 schreef Red_85 het volgende:
Zien ze dat als nadeel en zijn ze dus van de oude stempel: niet waard om voor te gaan werken. Dan weet je dat je in een bedrijf terecht komt van de oude stempel.
Wat is er precies 'oude stempel' aan?
  dinsdag 17 januari 2023 @ 18:21:14 #106
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207601138
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 03:33 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dus jij vindt dat mensen niet op vakantie mogen, en ook geen cursussen mogen doen? Wat een vreemde redenering zeg. Als iedereen in jouw bedrijf zo denkt weet ik meteen al dat ik daar niet wil werken.

Als men zou vragen naar de reden waarom ik een maandje naar Thailand wil of zo zou ik simpelweg zeggen dat dit ter ontspanning is en om te zorgen dat ik mijn work life balance op orde heb, zodat ik me voor de volle 100% kan inzetten voor (bedrijf waar ik solliciteer)
Nogmaals: jij bent geen slachtoffer. En geen enkele werkgever trapt in zo'n verhaal.
Resistance is futile.
  Moderator dinsdag 17 januari 2023 @ 20:02:32 #107
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207602920
Een gat is niet erg wanneer je het kan uitleggen. Dus kom gerust met een verhaal. Naast het feit dat je niet per se in maanden op je CV hoeft te werken maar in dagen. En een 'sabbatical' is ook geen dolksteek. Zou me meer druk maken over de mentale gezondheid bij een werkgever nog te werken tot exact de laaste dag. Dat voelt echt niet chill.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator dinsdag 17 januari 2023 @ 20:07:49 #108
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207603053
Overigens is mijn werkgever heel chill en zei mn leidinggevende dat het zelfs okay was (ten tijde van corona) vooral om tijdens werk te gaan sporten en ook even een 'lawa' te doen. En zo en zo. Is dat dan de elfde?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_207613916
Net even elder gesolliciteerd.

Salaris meer dan 10k onder mijn huidige (overigens wel betere commissie mogelijk) en ze zijn er vrij transparant in dat er niet verder kan worden onderhandeld.

Dus dan heb ik een back up voor het geval dat het hem inderdaad niet gaat worden met dat op vakantie gaan.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_207615742
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 16:36 schreef sirdanilot het volgende:
Net even elder gesolliciteerd.

Salaris meer dan 10k onder mijn huidige (overigens wel betere commissie mogelijk) en ze zijn er vrij transparant in dat er niet verder kan worden onderhandeld.

Dus dan heb ik een back up voor het geval dat het hem inderdaad niet gaat worden met dat op vakantie gaan.
Klinkt als een goed aanbod.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_207616087
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 18:58 schreef baskick het volgende:

Klinkt als een goed aanbod.
:D :'( :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')