abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:53:36 #126
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_207834484
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:36 schreef Smart_ass het volgende:
Waar zitten jullie peuters in? Bubbles zit nog in de antilop maar die is tot 15 kilo lees ik en Bubbles is ruim 15 kilo nu.. opzich zit ze er nog prima in maargoed, ik moet dus wel op zoek naar iets anders. Suggesties? Ik ga voor Blossom denk ik een tripp trapp aanschaffen maar dat lijkt me voor Bubbles nu een beetje laat. Misschien een soort stoelverhoger?
Onze zoon zit op de Ikea Urban. Precies hoog genoeg en onze eigen stoelen blijven beschermd haha. En de TripTrap is nu voor de baby :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_207834501
Misschien toch wel een tripp trapp, die gaan natuurlijk wel super lang mee ook. En het scheelt wel in prijs dat ik dan niet meer zo’n babyset hoef aan te schaffen voor haar.
pi_207834580
Wij hebben ook de antilop voor af en toe en een tripptrap. Ik hoor van iedereen dat ze die wel tot zes gebruiken. Je hebt bij Ikea ook hoge stoelen zonder beugel als je dat liever wilt.
  FOK!fotograaf vrijdag 3 februari 2023 @ 17:09:29 #129
148247 taxibabe
pi_207834718
Thomas zit op een stoelverhoger voor de auto, die hebben wij met een spin/snelbinder op de gewone eetstoel vastgebonden.

Maar hij is een reus, toen hij nog wat kleiner was zat hij op een soort tripptrapp
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 februari 2023 @ 17:59:24 #130
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207835417
Stokke steps
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_207836017
Wij hebben voor beide kinderen een stokke triptrap staan. Zelf zit ik er ook regelmatig op, Bas gebruikt hem als grapje voor koelkast/aanrecht etc. Heel fijn ^O^
pi_207836085
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:09 schreef taxibabe het volgende:
Thomas zit op een stoelverhoger voor de auto, die hebben wij met een spin/snelbinder op de gewone eetstoel vastgebonden.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar hij is een reus, toen hij nog wat kleiner was zat hij op een soort tripptrapp
Wat een goed idee!
  FOK!fotograaf vrijdag 3 februari 2023 @ 18:48:25 #133
148247 taxibabe
pi_207836110
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat een goed idee!
Is ideaal, als we uit eten gaan nemen we het ook mee. Hij past namelijk niet meer in de kinderstoeltjes in restaurants, maar hij is nog te klein om zo op een stoel te zitten, dan komt alleen zijn hoofd boven de tafel uit :')
pi_207836156
Bedankt voor alle suggesties! Ik denk dat we voor zo’n stoelverhoger gaan inderdaad, lijkt me een prima en goedkope tussenoplossing totdat ze gewoon normaal op de stoelen past.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:06:12 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_207836371
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:36 schreef Smart_ass het volgende:
Waar zitten jullie peuters in? Bubbles zit nog in de antilop maar die is tot 15 kilo lees ik en Bubbles is ruim 15 kilo nu.. opzich zit ze er nog prima in maargoed, ik moet dus wel op zoek naar iets anders. Suggesties? Ik ga voor Blossom denk ik een tripp trapp aanschaffen maar dat lijkt me voor Bubbles nu een beetje laat. Misschien een soort stoelverhoger?
Tripp trapp kan wel tot minimaal 7 jaar he ;) dus laat is het zeker niet. Voor bubbles kan het zeker nog 5 jaar mee.

Grote voordeel is dat ze er heel makkelijk zelf op en af kunnen en je altijd een ergonomische zit hebt. Bij een stoelverhoger op een eetkamerstoel zitten ze met hun benen recht vooruit, dat is niet zo comfortabel.
disclaimer
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:08:50 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_207836403
En als de prijs je tegenhoudt: tweedehands leveren ze ook nog dik geld op.
disclaimer
pi_207836806
Ja top nu twijfel ik weer :'( :D. Maar kinderen kunnen voor hun zevende wel op een normale stoel toch? Of niet? Vanaf welke leeftijd kunnen kinderen dat eigenlijk, gemiddeld gezien? Hier zijn ze helaas niet zo populair lijkt het, dus ik weet niet ik ‘m makkelijk of tegen een mooie prijs zou kunnen verkopen weer. Maar zou eventueel doorgeschoven kunnen worden. Hmm ik denk er nog even over na.
pi_207837157
Ik zie mijn dochter van 5,5 nog wel een hele tijd op de triptrap zitten (ze is dan ook klein van stuk). Aan de stoel zal het niet liggen hè, daar kun je als volwassene ook nog op. :D

L was heel snel klaar met de babyset en antilop. Eerst moest de tray ervan en al vrij snel volgde de beugel en het kussen..ze was toen 1,5 ongeveer. Voor buiten hebben we sinds vorig jaar ook voor beide een Ikea urban.

Waarom blossom niet in de antilop dan en de triptrap voor bubbles?
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:05:15 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_207837266
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ja top nu twijfel ik weer :'( :D. Maar kinderen kunnen voor hun zevende wel op een normale stoel toch? Of niet? Vanaf welke leeftijd kunnen kinderen dat eigenlijk, gemiddeld gezien? Hier zijn ze helaas niet zo populair lijkt het, dus ik weet niet ik ‘m makkelijk of tegen een mooie prijs zou kunnen verkopen weer. Maar zou eventueel doorgeschoven kunnen worden. Hmm ik denk er nog even over na.
Ligt een beetje aan je stoelen en het formaat van je kind. Ik heb nu een redelijk lage tafel dus mijn dochter kon rond haar zevende wel op een normale stoel, maar aan mijn oude tafel was dat nog best lastig geweest.
disclaimer
pi_207837530
Bubbles is vrij lang maar onze tafel en stoelen zijn best hoog. Vind ik sowieso irritant want die antilop is dus ook een stuk lager dan onze tafel. Maargoed, als het goed is gaan we binnenkort (ooit) verhuizen en dan komt er ook een nieuwe tafel met nieuwe stoelen, die zijn sowieso lager. Blossom in de antilop en Bubbles een tripp trapp is inderdaad ook geen slecht idee.
pi_207849963
Team Tripp Trapp hier. We hebben er nu 2 naast elkaar.
Wij gebruiken ze wel al sinds geboorte maar met 3 jaar is hij nog altijd superhandig. Hij kan er zelf op en af en ik breek mijn nek er niet over (zo kan het het dus ook, Ikea!).
pi_207870151
Bij de action hebben ze 'Magic Water coloring book' Met een nat kwastje komen er allerlei kleuren tevoorschijn. Net of ze aan het verven zijn, alleen zonder dat alles onder de verf zit. Ideaal!
pi_207870645
Haha die hebben mijn ouders meegenomen voor Bubbles toen ze hier vorig jaar kwamen! Groot succes inderdaad.
  zondag 5 februari 2023 @ 21:07:05 #144
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_207871608
:W *O* Het is officieel, ik heb een peuter! :o Waar vliegt die tijd!

Gister hadden we een kinder feestje (play date, lekker makkelijk!) En vandaag de dag heerlijk begonnen met een cupcake in bed en bezoek van familie! :D Lekker verwend en hij vraagt nu al om nog een feestje! :D

(Geef hem eens ongelijk, na twee dagen birthday cake!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207871895
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 21:07 schreef Bienelientjee het volgende:
:W *O* Het is officieel, ik heb een peuter! :o Waar vliegt die tijd!

Gister hadden we een kinder feestje (play date, lekker makkelijk!) En vandaag de dag heerlijk begonnen met een cupcake in bed en bezoek van familie! :D Lekker verwend en hij vraagt nu al om nog een feestje! :D

(Geef hem eens ongelijk, na twee dagen birthday cake!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hieperdepiep! *O*
  zondag 5 februari 2023 @ 23:06:58 #146
56471 pinquit
oh my lama!
pi_207873396
Hier zitten beide kleine kinderen op een Urban van ikea. Was die logge tripptrapp zo zat, en ik kreeg m ook niet meer schoon 🙈😅
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 6 februari 2023 @ 00:14:19 #147
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207873791
Wij hebben een Ikea langur, die wonderwel nog steeds schoon is :o
Babyzitje kan eraf, en dan is het gewoon een hogere stoel. Stevig ook.
Alleen de bekleding is niet heel duurzaam, bij de babyhoes is de vorm er wel uit. En op een gegeven moment kon Koert zelf de sluiting losmaken maar toen werd hij ook wel te groot eigenlijk.

We zitten hier in een loop van virusjes en ziek zijn ;( met kerst nog allemaal buikgriep gehad, nu werd Koert eind januari weer ziek, sinds een paar dagen zijn mijn man en ik ook ziek (en was hij juist weer grotendeels weer opgeknapt), nu is hij weer ziek.
Ik mag hopen dat mijn man en ik nu niet ook weer opnieuw ziek worden :')
  FOK!fotograaf maandag 6 februari 2023 @ 08:23:51 #148
148247 taxibabe
pi_207874611
Gefeliciteerd en welkom Bienelientjee!
Poeh dat is heftig Ceviche, hopen dat je niet opnieuw ziek wordt en iedereen snel opknapt!

Hier is de peuterpuberteit al een tijdje losgebarsten.. :{ Niet willen eten, niet willen luisteren. Stervende zwaan is ook populair. Adem in ...adem uit... }:|
pi_207874687
Ja die peuterpuberteit is heftige shit. Mijn oudste rolde daar zo doorheen, maar deze nu... pfoe. Ijzersterke wil. Ik moet af en toe echt even naar de andere kant van de kamer lopen en tot 10 tellen.

Ooit gaat dit ook weer voorbij. En dan dient zich weer een volgende fase aan :')
  FOK!fotograaf maandag 6 februari 2023 @ 09:55:22 #150
148247 taxibabe
pi_207875524
Inderdaad, ik kan heel goed tot 10 tellen tegenwoordig _O-
IJzersterke wil.. check.. en een boel frustratie als iets niet lukt of niet mag .. check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')