Onze zoon zit op de Ikea Urban. Precies hoog genoeg en onze eigen stoelen blijven beschermd haha. En de TripTrap is nu voor de babyquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:36 schreef Smart_ass het volgende:
Waar zitten jullie peuters in? Bubbles zit nog in de antilop maar die is tot 15 kilo lees ik en Bubbles is ruim 15 kilo nu.. opzich zit ze er nog prima in maargoed, ik moet dus wel op zoek naar iets anders. Suggesties? Ik ga voor Blossom denk ik een tripp trapp aanschaffen maar dat lijkt me voor Bubbles nu een beetje laat. Misschien een soort stoelverhoger?
Wat een goed idee!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:09 schreef taxibabe het volgende:
Thomas zit op een stoelverhoger voor de auto, die hebben wij met een spin/snelbinder op de gewone eetstoel vastgebonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar hij is een reus, toen hij nog wat kleiner was zat hij op een soort tripptrapp
Is ideaal, als we uit eten gaan nemen we het ook mee. Hij past namelijk niet meer in de kinderstoeltjes in restaurants, maar hij is nog te klein om zo op een stoel te zitten, dan komt alleen zijn hoofd boven de tafel uitquote:
Tripp trapp kan wel tot minimaal 7 jaar hequote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:36 schreef Smart_ass het volgende:
Waar zitten jullie peuters in? Bubbles zit nog in de antilop maar die is tot 15 kilo lees ik en Bubbles is ruim 15 kilo nu.. opzich zit ze er nog prima in maargoed, ik moet dus wel op zoek naar iets anders. Suggesties? Ik ga voor Blossom denk ik een tripp trapp aanschaffen maar dat lijkt me voor Bubbles nu een beetje laat. Misschien een soort stoelverhoger?
Ligt een beetje aan je stoelen en het formaat van je kind. Ik heb nu een redelijk lage tafel dus mijn dochter kon rond haar zevende wel op een normale stoel, maar aan mijn oude tafel was dat nog best lastig geweest.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ja top nu twijfel ik weer![]()
. Maar kinderen kunnen voor hun zevende wel op een normale stoel toch? Of niet? Vanaf welke leeftijd kunnen kinderen dat eigenlijk, gemiddeld gezien? Hier zijn ze helaas niet zo populair lijkt het, dus ik weet niet ik ‘m makkelijk of tegen een mooie prijs zou kunnen verkopen weer. Maar zou eventueel doorgeschoven kunnen worden. Hmm ik denk er nog even over na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 februari 2023 21:07 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Het is officieel, ik heb een peuter!
Waar vliegt die tijd!
Gister hadden we een kinder feestje (play date, lekker makkelijk!) En vandaag de dag heerlijk begonnen met een cupcake in bed en bezoek van familie!Lekker verwend en hij vraagt nu al om nog een feestje!
![]()
(Geef hem eens ongelijk, na twee dagen birthday cake!)Hieperdepiep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |