Nog even Pinq, dan mogen zequote:Op woensdag 25 januari 2023 22:23 schreef pinquit het volgende:
T is officieel nog een peuter, maar rijp voor school deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt, het gaat gewoon te snel allemaal. Hij heeft er zin in, in Mei krijgt hij een uitnodiging voor een kennismaking voor groep 0quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:30 schreef pinquit het volgende:
Jaa, wij ook! En jij?je eerste baby op school!?
Wow schoenmaat 29, is dat niet enorm?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:19 schreef taxibabe het volgende:
Toevallig heb ik Thomas vandaag gemeten, 106 cm. Qua broeken zit hij nu in 104 en truien moet ik echt 110-110/116 halen, schoenmaat 29.
Met haren wassen doe ik er altijd veel conditioner in. 's Morgens anti-klitspray en krullencrème. Ik heb nu ook haarolie gehaald, maar ik ben er nog niet goed uit wanneer ik dat nou het beste kan gebruiken.
Moeten ze met het wennen ook zindelijk zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:08 schreef Ceviche het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal! Echt leuk om ze te zien groeien inderdaad![]()
Koert mag over een maand gaan wennen en gaat vanaf mei echt naar school.
Nog niet zindelijk dus dat wordt nog stressen
Ik bedoel; de juf zit er niet op te wachten denk ik maar ik denk dat een halve dag een luier nog wel kan zonder dat de school er last van heeft, hij hoeft dan niet verschoond te worden. Maar het voelt ook zeker niet prettig, voor mijn gevoel moet hij dan toch al een stukje verder zijn in het proces naar zindelijkheid. Maar misschien zie ik teveel beren op de wegquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow schoenmaat 29, is dat niet enorm?Aapie heeft maat 23 en dacht dat hij aardig grote voeten heeft. Als baby kon hij de sokjes vaak al niet aan
[..]
Moeten ze met het wennen ook zindelijk zijn?
Ja hij heeft belachelijk grote voeten..quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow schoenmaat 29, is dat niet enorm?Aapie heeft maat 23 en dacht dat hij aardig grote voeten heeft. Als baby kon hij de sokjes vaak al niet aan
[..]
Moeten ze met het wennen ook zindelijk zijn?
Het kan zomaar ineens gebeuren. Thomas hoeft nog niet zindelijk te zijn, we waren er ook nog niet echt mee bezig, maar begin januari is hij zo uit het niets volledig dagzindelijk geworden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:08 schreef Ceviche het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal! Echt leuk om ze te zien groeien inderdaad![]()
Koert mag over een maand gaan wennen en gaat vanaf mei echt naar school.
Nog niet zindelijk dus dat wordt nog stressen
Hij gaat naar een gastouder.quote:Op donderdag 26 januari 2023 07:58 schreef SQ het volgende:
Er zijn echt massa's kinderen die pas met 3 jaar en 11 maanden echt zindelijk zijn.
Gaat hij naar de kinderopvang?
Wat leukquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:48 schreef taxibabe het volgende:
Mogguh, vraagje hier!
Thomas heeft een vriendje op de psz!![]()
Vanmorgen sprak ik kort de moeder van dat jongetje en zij zei dat hij het ook vaak over Thomas heeft. Nu willen we binnenkort een speelafspraak maken. Maar hoe werkt dat op deze leeftijd, blijft de andere moeder er dan ook bij of is het kind droppen en 2 uur later weer ophalen?
Bij ons bleef de andere moeder er ook bij. Koffie drinken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:48 schreef taxibabe het volgende:
Mogguh, vraagje hier!
Thomas heeft een vriendje op de psz!![]()
Vanmorgen sprak ik kort de moeder van dat jongetje en zij zei dat hij het ook vaak over Thomas heeft. Nu willen we binnenkort een speelafspraak maken. Maar hoe werkt dat op deze leeftijd, blijft de andere moeder er dan ook bij of is het kind droppen en 2 uur later weer ophalen?
Hoe ging het?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:01 schreef MaJo het volgende:
Ik heb morgen ook de eerste speeldate! Bij ons komen de ouders + kind langs, ook een beetje vanuit het idee dat we allemaal nieuw zijn in het dorp en nog geen sociale contacten hebben. Ik heb een goede klik met de moeder en Aapie met het kindje dus nu hopen dat de mannen elkaar ook leuk vinden (en wij ook natuurlijk)
Heel goed! Het andere kindje, ik noem hem even O., was ontzettend verlegen toen hij binnenkwam. Hij heeft wel een half uur tegen z'n moeder aangeplakt gezeten. Toen kwam hij zelf met het briljante idee om naar buiten te gaan waarop Aapie riep "jaaaaa buiten!" en vanaf dat moment ging het stukken beter. Ik was vooral verbaasd hoe extravert Aapie wasquote:
Nog steeds in die van Ikea.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:36 schreef Smart_ass het volgende:
Waar zitten jullie peuters in? Bubbles zit nog in de antilop maar die is tot 15 kilo lees ik en Bubbles is ruim 15 kilo nu.. opzich zit ze er nog prima in maargoed, ik moet dus wel op zoek naar iets anders. Suggesties? Ik ga voor Blossom denk ik een tripp trapp aanschaffen maar dat lijkt me voor Bubbles nu een beetje laat. Misschien een soort stoelverhoger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |