SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer heb je Interrail gekocht? Tot 4 januari waren ze een stuk goedkoper dacht ik.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
ai Anne, da's niet mis. Hier was het vanmorgen ook vies, zoveel koude vieze regen. Ik ben het wel zat. Gelukkig wordt het de komende week iets beter.
Veel plezier in Gent, Sigme! Ik vind het altijd een plezante stad
Wij hebben dit weekend ons interrail avontuur vooor in de paasvakantie afgerond. We combineren vanalles, familiebezoek, oude thuis, treinreizen door de Alpen en de eifeltoren voor de jongens:
- België - Twente
- Twente - Berlijn (5 dagen daar!)
- Berlijn - Innsbruck
- Innsbruck - schoonmoeder in het zwarte woud (Via Zürich)
- Vrienden in Freiburg
- Parijs.
Man, wat is Parijs duur. Echt moeilijk om een redelijke, goedkope hotelkamer te vinden.
Tijdens de sale vorig jaar, toen ze 50% goedkoper waren.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wanneer heb je Interrail gekocht? Tot 4 januari waren ze een stuk goedkoper dacht ik.
Jaaa ik heb sinds deze winter ook een flanelquote:Op maandag 16 januari 2023 11:00 schreef yinu het volgende:
@:Lonaa![]()
@:AnneXGelukkig hebben de buren een trekker! Wij hebben dit een keertje gehad op een verlaten polderweggetje waar we illegaal hadden geparkeerd om de hond uit te laten (rond Oud&Nieuw wegens vuurwerk verlaten gebied opgezocht, paar jaar geleden). Toen moesten we de ANWB bellen
![]()
@:Sigme: veel plezier, goede reis, behouden vaart!
Mijn leven werd dit weekeind zeker 10% beter door een aankoop van mijn liefste
Een flanellen dekbedovertrek.
Hemelsch warm en zacht. Zeker met de komende koude nachten in het vooruitzicht.
Het nadeel: ik krijg vaak een kopje koffie op bed geserveerd, en de poezen vinden het ook héél fijn, dat warme zachte dekbedovertrek, dus het is wel echt heel moeilijk om jezelf onder 2 poezen en een warm zacht dekbed uit te slepen op een ochtend als dit. Het is uiteindelijk wel gelukt, maar ik zit me nu af te vragen waarom. Ik heb vanochtend alleen maar computerwerk dus ik overweeg om met poezen en al weer terug in bed te gaan. Maar ja. Ik ben al aangekleed enzo. En de hond moet eigenlijk uit
quote:Op maandag 16 januari 2023 10:40 schreef AnneX het volgende:
Hij staat en draait het voorgeschreven programma om te calibreren![]()
De vrachtwagen stond ook.Oh jee lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels wel vlot getrokken?
Ja ik kan me voorstellen dat het met warmer weer wel echt te heet is want het maakt echt veel verschil zeg! Had ik niet verwacht. Maar heel blij meequote:Op maandag 16 januari 2023 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaa ik heb sinds deze winter ook een flanel![]()
Maar afgelopen weken toen het zo idioot zacht was vond ik hem wel veel te warm![]()
Nu wel weer op het bed gelegd voor komende week ja
Dat zou jammer zijn…quote:Op maandag 16 januari 2023 14:07 schreef Blues het volgende:
Ik was aan het thuiswerken tot er een storing optrad en kan niet meer in het zkh systeem.
ICT neemt ook niet op, dus maar een mail gestuurd naar de ICT in de hoop dat ze me terugbellen en anders ben ik gewoon klaar voor vandaag
Europareis, leuk johquote:Op maandag 16 januari 2023 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
ai Anne, da's niet mis. Hier was het vanmorgen ook vies, zoveel koude vieze regen. Ik ben het wel zat. Gelukkig wordt het de komende week iets beter.
Veel plezier in Gent, Sigme! Ik vind het altijd een plezante stad
Wij hebben dit weekend ons interrail avontuur vooor in de paasvakantie afgerond. We combineren vanalles, familiebezoek, oude thuis, treinreizen door de Alpen en de eifeltoren voor de jongens:
- België - Twente
- Twente - Berlijn (5 dagen daar!)
- Berlijn - Innsbruck
- Innsbruck - schoonmoeder in het zwarte woud (Via Zürich)
- Vrienden in Freiburg
- Parijs.
Man, wat is Parijs duur. Echt moeilijk om een redelijke, goedkope hotelkamer te vinden.
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Tijdens de sale vorig jaar, toen ze 50% goedkoper waren.
@ Anne: ze hebben niet specifiek iets met treinen, maar hebben er ook zeker geen hekel aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |