abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207581474
Veel plezier sigme :W

pi_207581525
Gent O+ veel plezier @sigme
pi_207581615
Ook leuk *O* Veel plezier :W

Ben al heel lang niet meer in België geweest eigenlijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207581783
Ik heb geen zin, tijd en behoefte aan migraine. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207582111
Hij staat en draait het voorgeschreven programma om te calibreren O-)

De vrachtwagen stond ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207582173
ai Anne, da's niet mis. Hier was het vanmorgen ook vies, zoveel koude vieze regen. Ik ben het wel zat. Gelukkig wordt het de komende week iets beter.

Veel plezier in Gent, Sigme! Ik vind het altijd een plezante stad ;)

Wij hebben dit weekend ons interrail avontuur vooor in de paasvakantie afgerond. We combineren vanalles, familiebezoek, oude thuis, treinreizen door de Alpen en de eifeltoren voor de jongens:
- België - Twente
- Twente - Berlijn (5 dagen daar!)
- Berlijn - Innsbruck
- Innsbruck - schoonmoeder in het zwarte woud (Via Zürich)
- Vrienden in Freiburg
- Parijs.

Man, wat is Parijs duur. Echt moeilijk om een redelijke, goedkope hotelkamer te vinden.
pi_207582199
Ja, veel plezier @sigme in Gent en op de boot. w/

Oei @Lonaa :*

Goeie plannen van JT. Hebben de kinderen iets met treinen?
pi_207582352
@Lonaa -O-

@AnneX :o Gelukkig hebben de buren een trekker! Wij hebben dit een keertje gehad op een verlaten polderweggetje waar we illegaal hadden geparkeerd om de hond uit te laten (rond Oud&Nieuw wegens vuurwerk verlaten gebied opgezocht, paar jaar geleden). Toen moesten we de ANWB bellen :@

@sigme: veel plezier, goede reis, behouden vaart!

Mijn leven werd dit weekeind zeker 10% beter door een aankoop van mijn liefste O+

Een flanellen dekbedovertrek.

*O*

Hemelsch warm en zacht. Zeker met de komende koude nachten in het vooruitzicht.

Het nadeel: ik krijg vaak een kopje koffie op bed geserveerd, en de poezen vinden het ook héél fijn, dat warme zachte dekbedovertrek, dus het is wel echt heel moeilijk om jezelf onder 2 poezen en een warm zacht dekbed uit te slepen op een ochtend als dit. Het is uiteindelijk wel gelukt, maar ik zit me nu af te vragen waarom. Ik heb vanochtend alleen maar computerwerk dus ik overweeg om met poezen en al weer terug in bed te gaan. Maar ja. Ik ben al aangekleed enzo. En de hond moet eigenlijk uit :6
pi_207583200
Ondertussen kocht ik een andere fiets. Win.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 16 januari 2023 @ 12:54:27 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207584007
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
ai Anne, da's niet mis. Hier was het vanmorgen ook vies, zoveel koude vieze regen. Ik ben het wel zat. Gelukkig wordt het de komende week iets beter.

Wij hebben dit weekend ons interrail avontuur vooor in de paasvakantie afgerond. We combineren vanalles, familiebezoek, oude thuis, treinreizen door de Alpen en de eifeltoren voor de jongens:
- België - Twente
- Berlijn - Innsbruck
- Vrienden in Freiburg
- Parijs.

Man, wat is Parijs duur. Echt moeilijk om een redelijke, goedkope hotelkamer te vinden.
Wanneer heb je Interrail gekocht? Tot 4 januari waren ze een stuk goedkoper dacht ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207584041
@yinu 😳

Ondertussen is Blue Monday wel de dag van handige mannen.
Bij buren wordt de glasvezel aangelegd en dan donderdag weer bij ons.
Andere buren hebben twee vrachtauto’s met mannen en zonnepanelen.
En 100 meter verderop staat de brandweer bij een gaslek volgens 112.
Andere kant op bouwen mannen een hek langs het talud en het water.

Er staat nu een hek langs het grint om hetgras de modderpoel af te bakenen.
Blijkbaar ging het gisteravond laat mis met bezoekers, die waren een half uur bezig om weg te komen.
pi_207584163
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 12:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wanneer heb je Interrail gekocht? Tot 4 januari waren ze een stuk goedkoper dacht ik.
Tijdens de sale vorig jaar, toen ze 50% goedkoper waren.

@ Anne: ze hebben niet specifiek iets met treinen, maar hebben er ook zeker geen hekel aan!
  maandag 16 januari 2023 @ 14:06:16 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207585064
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 11:00 schreef yinu het volgende:
@:Lonaa -O-

@:AnneX :o Gelukkig hebben de buren een trekker! Wij hebben dit een keertje gehad op een verlaten polderweggetje waar we illegaal hadden geparkeerd om de hond uit te laten (rond Oud&Nieuw wegens vuurwerk verlaten gebied opgezocht, paar jaar geleden). Toen moesten we de ANWB bellen :@

@:Sigme: veel plezier, goede reis, behouden vaart!

Mijn leven werd dit weekeind zeker 10% beter door een aankoop van mijn liefste O+

Een flanellen dekbedovertrek.

*O*

Hemelsch warm en zacht. Zeker met de komende koude nachten in het vooruitzicht.

Het nadeel: ik krijg vaak een kopje koffie op bed geserveerd, en de poezen vinden het ook héél fijn, dat warme zachte dekbedovertrek, dus het is wel echt heel moeilijk om jezelf onder 2 poezen en een warm zacht dekbed uit te slepen op een ochtend als dit. Het is uiteindelijk wel gelukt, maar ik zit me nu af te vragen waarom. Ik heb vanochtend alleen maar computerwerk dus ik overweeg om met poezen en al weer terug in bed te gaan. Maar ja. Ik ben al aangekleed enzo. En de hond moet eigenlijk uit :6
Jaaa ik heb sinds deze winter ook een flanel _O_
Maar afgelopen weken toen het zo idioot zacht was vond ik hem wel veel te warm :D
Nu wel weer op het bed gelegd voor komende week ja *O*
pi_207585073
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2023 10:40 schreef AnneX het volgende:
Hij staat en draait het voorgeschreven programma om te calibreren O-)

De vrachtwagen stond ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jee lekker dan :o
Inmiddels wel vlot getrokken?
pi_207585091
Ik was aan het thuiswerken tot er een storing optrad en kan niet meer in het zkh systeem.
ICT neemt ook niet op, dus maar een mail gestuurd naar de ICT in de hoop dat ze me terugbellen en anders ben ik gewoon klaar voor vandaag _O-
pi_207585244
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jaaa ik heb sinds deze winter ook een flanel _O_
Maar afgelopen weken toen het zo idioot zacht was vond ik hem wel veel te warm :D
Nu wel weer op het bed gelegd voor komende week ja *O*
Ja ik kan me voorstellen dat het met warmer weer wel echt te heet is want het maakt echt veel verschil zeg! Had ik niet verwacht. Maar heel blij mee :D
pi_207585251
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 14:07 schreef Blues het volgende:
Ik was aan het thuiswerken tot er een storing optrad en kan niet meer in het zkh systeem.
ICT neemt ook niet op, dus maar een mail gestuurd naar de ICT in de hoop dat ze me terugbellen en anders ben ik gewoon klaar voor vandaag _O-
Dat zou jammer zijn…

*O*
pi_207585443
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:

- België - Twente
- Berlijn - Innsbruck
- Vrienden in Freiburg
- Parijs.

Europareis, leuk joh *O*
pi_207585466
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 13:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Tijdens de sale vorig jaar, toen ze 50% goedkoper waren.

@ Anne: ze hebben niet specifiek iets met treinen, maar hebben er ook zeker geen hekel aan!
*O*

Toevallig las ik je vraag in het kinderboeken topic.
Zie daar.

Goh, Blues wat jammer zeg. En je was net zo lekker bezig.😉
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 januari 2023 @ 14:33:00 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207585492
Gentse Feesten O+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207586268
Met andere browser toch nog wat kunnen doen tot nu.
Klaar mee })
pi_207586877
Geen sportschool, wčl 14 x de trap op/af om te kijken en te luisteren en een soort kaneel appel muffins gebakken. *) en bed verschoond.
En gedweild nadat de mannen wegwaren.
pi_207587757
Ja bed verschoond heb ik ook :D *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207588309
Ikke niet *O*
Zaterdag al gedaan *O*

:P
pi_207588368
Tandarts overleefd *O*. Was al veel te lang niet gegaan na een vervelende ervaring in de corona tijd. Nu overgestapt en dat was echt een goede keuze. Blijkbaar kun je ook gewoon voorzichtig behandelen, dan doet het geen pijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')