Vanavond is er een party misschien daarom?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Is een beetje vreemd. De vrijmibo is afgelast maar er is wel drank. Geen muziek.
Dan heb ik jou verkeerd begrepen en haal ik de naam van Bern weg.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:26 schreef engine het volgende:
Het klopt zo niet helemaal. De sterkste mens is een sportmiddag georganiseerd door Kenzi. Bern vertelde ook iets over een evenement maar dat kon ik niet helemaal volgen. Wel dat het verzet wordt
Thnx. Heb het aangepastquote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee is burning man ze ging vuur maken nadien gaan rupi en imma in de kas slapen
Wederom aangepast blijkt een ander feestje te zijn vanavond Chique sluttyquote:
Thnx.genoteerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vrijdag 31 maart karten in de Loods.
Slag om de arm want Ice had ook ineens die datum voor een loop oidquote:
Sukkol Ice, ik ga er haakjes omheen zetten.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Slag om de arm want Ice had ook ineens die datum voor een loop oid
Heel graag! Dankquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sukkol Ice, ik ga er haakjes omheen zetten.
Dank u!quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:54 schreef Dootjuhh het volgende:
Morgen donderdag 30 maart
Pubquiz om 15uur ipv 20uur
Reden is vanwege dat ze dan overdags iets te doen hebben
Morgen is het donderdagquote:
Ja was al bezig dan hoeft het niet meer in de agenda. Was van te voren geen ruchtbaarheid aan gegeven.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:28 schreef Dootjuhh het volgende:
Dinsdag 25 april.. 16.30uur
Nu Op dit moment begint een muziek bingo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |