abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2003 @ 15:59:08 #1
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8367633
Hoihoi,

mijn kat is een jaar of 11 en heeft nog nooit het tandsteen laten verwijderen en het lijkt niet alsof ze problemen heeft met haar gebit... maar nou hoor ik van veel mensen dat ze iedere 5 jaar naar de dierenarts gaan met hun kat om dat te laten verwijderen....

is dat echt nodig? wil dat beest niet tekort doen ofzo

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  zondag 9 februari 2003 @ 16:01:14 #2
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8367665
Als je ze het goede voer geeft is het volgens mij niet eens nodig. Kattenbrokjes helpen voor zover ik weet prima tegen tandsteen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zondag 9 februari 2003 @ 16:01:17 #3
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_8367667
onze kat is ook ongeveer van dezelfde leeftijd, ook nergens last van ofzo.
852002IWASTHERE
pi_8367769
De kat die wij vroeger hadden had hier ook last van. Wij hebben toen inderdaad het tandsteen laten verwijderen, ook zijn er toen een paar kiezen getrokken. Hou er rekening mee dat dit onder volledige nacose moet gebeuren en dat kan niet bij een oude kat.

Doe het beestje een plezier en doet het NU.

Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  zondag 9 februari 2003 @ 17:46:16 #5
8502 BAZZA
pi_8369614
quote:
Op zondag 9 februari 2003 16:08 schreef dahei het volgende:
De kat die wij vroeger hadden had hier ook last van. Wij hebben toen inderdaad het tandsteen laten verwijderen, ook zijn er toen een paar kiezen getrokken. Hou er rekening mee dat dit onder volledige nacose moet gebeuren en dat kan niet bij een oude kat.

Doe het beestje een plezier en doet het NU.

Maar die van ons heeft er (denk ik) niet echt last van...

hmm ga maar eens naar de dierenarts om er even naar te laten kijken als ik dat beest in die draagmand kan jagen

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_8374595
als het goed is zit je sowieso elk jaar bij de dierenarts met dat beest.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 10 februari 2003 @ 11:35:12 #7
8502 BAZZA
pi_8384102
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:25 schreef Argento het volgende:
als het goed is zit je sowieso elk jaar bij de dierenarts met dat beest.
Umm niet echt eigenlijk
  † In Memoriam † maandag 10 februari 2003 @ 12:02:04 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_8384734
Ik doe het altijd zelf bij de katten. Heb ik van mn vorige dierenarts geleerd. Met mijn (hele harde) duimnagel schuif/breek ik het er zo af.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_8386655
t hoeft niet..
Als je je kat goede harde brokken geeft dan ontstaat er geen tandsteen...

Als je naar t gebit van je kat kijkt en er zit een gelige aanslag op de tanden dan is het tandsteen, verdwijnt dat niet door het eten van harde brokken of tandenpoetsen dan wordt het tandsteen.. (tansteen is dik, hard en donkerbruin van kleur) en daar kan ie wel last van krijgen (tanden kunnen afbreken, het gaat ontsteken en dus erg pijn doen..)
Dus gewoon zo nu en dan het gebit van je kat controleren.. Zie je tandsteen dan eerst even naar de dierenarts om het te laten verwijderen en dan verteld die je wel hoe je het de volgende keer zelf weg kan halen..

(bij honden helpen gedroogde stierenkloten tegen tandsteen )

maandag 10 februari 2003 @ 14:14:23 #10
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_8387600
quote:
als ik dat beest in die draagmand kan jagen
achterstevoren erin duwen
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_8392644
Dit verschilt ook heel erg per kat.

1 van onze katten is pas 3 en krijg harde brokken maar daarbij heeft de dierenarts laatst ook tandsteen verwijderd.

We gaan sowieso elk jaar er heen voor een inenting en controle dus dan kan dat meteen ook weer.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')