Waarschijnlijk hoort het zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat Tatyana niet in de gaten heeft dat links hoger zit dan rechts.. of zou het zo horen?
Ik vind haar kleding altijd wat clowntjesachtig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik vind Geraldine leuk aangekleed voor een keer haha
Ik noem het "speels" hahaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoort het zo.
[..]
Ik vind haar kleding altijd wat clowntjesachtig.
Jep daar kijk ik ook. Geen reclamequote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:06 schreef suzi1 het volgende:
we hebben in cos ook over live aangezien die ook op stream is
Van mij mag je tijdens de live hier ook wel posten, want het zal ook op de stream te zien zijn toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:05 schreef Kodiak100 het volgende:
@:dotteke mogen we het in cos hebben over de live of beter in tv topic?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag je tijdens de live hier ook wel posten, want het zal ook op de stream te zien zijn toch?
yep .. of je moet van reclame houdenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Dus alleen de laatste 10 minuten zijn weer echt het kijken waard
mwah ze gaan er wel hard doorheen. Verwacht dat er redelijk wat live gebeurd vanavond. oa Judy haar missie en die van Chelsea. Maar we gaan het zienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Dus alleen de laatste 10 minuten zijn weer echt het kijken waard
En die face van Jasonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |