Net zoals hij thuis niets voor zijn moeder doet zeker.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:07 schreef suzi1 het volgende:
jason heeft bewust de hele week niks gedaan voor de kijker
Van mij ook,sachoquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Geen idee, van mij mag ze vertrekken vanavond
Schijnt met Firefox in picture-in-picture mode wel te kunnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:20 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik vind het echt ruk dat we niet kunnen terug spoelen.
Ik snap die hype ook niet helemaal dat ze allemaal Jason leuk vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:19 schreef PS. het volgende:
Jason maar naar huis, voor die gek wordt en iedereen de keel doorsnijdt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die wimpers van Chelsea lijken wel handvegers
Welnee, ik weet er ook best veel van en ik doe geen vlieg kwaad, nou ja, bij wijze van spreken dan, vliegen mep ik platquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:25 schreef PS. het volgende:
Jason wil iets te veel weten over wapens, dit is me te gevaarlijk.
Ja nou ken ik jou niet, maar Jason heeft een blik als een psychopaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welnee, ik weet er ook best veel van en ik doe geen vlieg kwaad, nou ja, bij wijze van spreken dan, vliegen mep ik plat![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:35 schreef suzi1 het volgende:
en onderschat ali niet. die schiet nog een keer vloeisel
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die wimpers van Chelsea lijken wel handvegers
loods zitten 25 hamsters BB iets minderquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:41 schreef spapaars het volgende:
Schiet niet op hier.
Reden zal zijn, er gebeurt weinig, in de afgelopen 24 uren in de loods meer gebeurd dan in een kleine week BB.
net als die ander, mimi denk?) ik heb dat nog nooit gedaanquote:
Ik had dat ook nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
net als die ander, mimi denk?) ik heb dat nog nooit gedaan
ja 3 jaar geleden.
weet niet meer wat hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |