arabic stylequote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:50 schreef engine het volgende:
Ali heeft wel aparte outfit gekozen voor de liveshow vanavond.
hij gaat zichzelf toch nog wel aankleden hahaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:50 schreef engine het volgende:
Ali heeft wel aparte outfit gekozen voor de liveshow vanavond.
ze was vanmid leukquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:51 schreef Joyce-43 het volgende:
ben ik nou echt de enige die der reuze irriteert aan Chelsea die echt alles herhaalt wat ze zegt en soms nog wel 3 a 4 keer![]()
![]()
en hoelang houden die 2 dat drukke gedoe vol?
Klopt, maar toch valt BB tot nu toe behoorlijk tegen, ze houden het gezellig, geen opvallende karakters als een Theo of Kitty tot nu toe.quote:
Bij die kerel ben ik er nog niet zeker van. Zie hem er wel voor aan om dat gewoon te vergetenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij gaat zichzelf toch nog wel aankleden haha
Hmm, denk je?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:52 schreef ledn81 het volgende:
Ze horen muziek.
Ik vermoed dat ze het allemaal een stuk beter meekrijgen nu. De studio staat nu naast het huis vermoed ik. Je ziet denk ik op deze foto ook de ringen waardoor ze naar 'binnen' liepen. Ze stappen dus nu direct de deur in de tuin uit zo de studio in. Stuk beter dan vorig jaar al wel.
[ afbeelding ]
ja en dan ook graag BB zijn aandacht vragen door alles te herhalen wat kapot is alsof het binnen 5 minuten gemaakt moet gaan worden door BB Charlotte doet dat ook vanmiddag met die microfoonquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze was vanmid leuk
op de bank onder een deken .. geen texsten
ind doodvermoeiend camera bewust.ik moet tv maken
drukke mier
Ja zou niet weten waar die tent anders voor is. En viel me net pas op dat ik daar die ringen ook zag.quote:
Hopelijk nu meer echt live vanavond met de bewoners, en geen weekoverzicht met een korte eliminatie aan het einde.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:52 schreef ledn81 het volgende:
Ze horen muziek.
Ik vermoed dat ze het allemaal een stuk beter meekrijgen nu. De studio staat nu naast het huis vermoed ik. Je ziet denk ik op deze foto ook de ringen waardoor ze naar 'binnen' liepen. Ze stappen dus nu direct de deur in de tuin uit zo de studio in. Stuk beter dan vorig jaar al wel.
[ afbeelding ]
Scherp, en de toegangsdeur sluit er ook op aanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja zou niet weten waar die tent anders voor is. En viel me net pas op dat ik daar die ringen ook zag.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en dan ook graag BB zijn aandacht vragen door alles te herhalen wat kapot is alsof het binnen 5 minuten gemaakt moet gaan worden door BB Charlotte doet dat ook vanmiddag met die microfoon
dat is de gameroom volgen mijn die tent daar hebben ze van de week gekropenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:52 schreef ledn81 het volgende:
Ze horen muziek.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja zou niet weten waar die tent anders voor is. En viel me net pas op dat ik daar die ringen ook zag.
Nee de binnen game room is hetzelfde als vorig jaar, en daar is nu die buitenplaats met paarse vloer bijgekomenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is de gameroom volgen mijn die tent daar hebben ze van de week gekropen
ja klopt vermoed ook niet dat dat de studio is, is de gameroomquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ze deden dat spel in die tent, met dat doolhof.
Kan allebei zijn he ... Want die ringen zijn echt van de 1e aflevering vorige week.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is de gameroom volgen mijn die tent daar hebben ze van de week gekropen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |