WILMAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben zeker de enige hier die bij Barney nog steeds aan de Flintstones denk
Netjesquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
hij had vanmiddag 1-5 achter gestaan en met 6-5 gewonnen
las ik op internet
vandaar dat ik net ook inschakel
hallo mailyquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:43 schreef maily het volgende:
[..]
BAM BAM![]()
Hullo ammaal hierzo
Suusje en Schakelien
quote:
Jaaa schatjes zoquote:
Ze hebben een Rave feestje in de loods van ejvjlquote:
echt? wat leuk maar ken nie kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze hebben een Rave feestje in de loods van ejvjl
Anders gaat ik daar eens even langsquote:
Jaa happy hardcorequote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze hebben een Rave feestje in de loods van ejvjl
Komen wel filmpjes online van t weekendquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt? wat leuk maar ken nie kijken
Ja dat was het laatste nummer....scatmanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:27 schreef Loveable het volgende:
Wil het net gaan kijken, zijn ze weg
staat wel op ja, nu lekker slipequote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
Jij kan echt de hele dag naar kijken he
had net big brother gegeten dus ja eehquote:Op zondag 15 januari 2023 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
Sinds wanneer zijn jullie zo laat actief?
voortaan quoten dusquote:Op zondag 15 januari 2023 01:23 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik zie nu dat door de autorefresh ik hema 4 uur later pas antwoord geef
quote:Op zondag 15 januari 2023 01:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had net big brother gegeten dus ja eeh
lol!quote:Op zondag 15 januari 2023 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben net wakker met laptop op de bank dus komt goed uit
denk dat ik dit na een tijdje wel beu ben idd, te weinig melodie en te eentonigquote:Op zondag 15 januari 2023 01:32 schreef Schakeltopia het volgende:
maar is niet echt jou ding denk ik
ze hebben wel leuke visualsquote:Op zondag 15 januari 2023 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk dat ik dit na een tijdje wel beu ben idd, te weinig melodie en te eentonig
haha wij hypen de boelquote:Op zondag 15 januari 2023 01:57 schreef hemarookworst het volgende:
Overal waar jullie binnenvallen zijn jullie het meest actiefst van allen![]()
Ja beetje kruipenquote:Op zondag 15 januari 2023 18:59 schreef Schakeltopia het volgende:
echt al beetje rondstappen he
[ afbeelding ]
Duurt bij zeearenden wel een tijdjequote:Op zondag 15 januari 2023 19:01 schreef Loveable het volgende:
Voor je het weet vliegen ze het nest uit
Gelukkig, kunnen we er nog lang naar blijven kijkenquote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
straks nek gebroken van mini door vis
Jaa vleugeltjequote:
heeft wel kop, zijn z'n kieuwen hequote:Op maandag 16 januari 2023 17:50 schreef engine het volgende:
Vis zonder kop gevangen....ja zo kan ik het ook
Och verrek jaquote:Op maandag 16 januari 2023 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heeft wel kop, zijn z'n kieuwen he
Foto aan de kibbelingboer laten zienquote:Op maandag 16 januari 2023 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zou het je niet kunnen vertellen
ton elias to the rescuequote:Op maandag 16 januari 2023 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Foto aan de kibbelingboer laten zien
ik wacht nog steeds op die set van de meest recente tmrlandquote:
ja ik dus ook..quote:Op maandag 16 januari 2023 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op die set van de meest recente tmrland
Die is wel leukquote:
Ies natuurquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik gooi hem echt net 3 minuten geleden de oven in
Ja het is nog erg onhandig maar ze kunnen al beetje door het nest verplaatsen. Leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze groeien hard he!
echt prachtig
Hoi maantjequote:
Het valt mij op dat ze heel vaak in de schaduw liggen. Met andere woorden dat mama zeearend er vaak zo voor gaat staan dat ze in de schaduw liggen. Maar misschien is het gewoon toeval.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
erg vermoeiend zo'n wandeling
[ afbeelding ]
was mij ook opgevallen! denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Het valt mij op dat ze heel vaak in de schaduw liggen. Met andere woorden dat mama zeearend er vaak zo voor gaat staan dat ze in de schaduw liggen. Maar misschien is het gewoon toeval.
Ik denk een soort beschermen dat ze minder zichtbaar zijn maar dat gok ik een beetje.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was mij ook opgevallen! denk dat je gelijk hebt
Awhhh dat had ik even gemist maar hij is wel gewondquote:
ja misschien wel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
is het niet vis bloed?
dat hoop ik maar
Dan kunnen we ook een gifje van jou in de OP zettenquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
in aanloop naar een twitch kanaal alvast een stream apparaatje gekocht
die eerste is wel treffendquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook een gifje van jou in de OP zetten
quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
in aanloop naar een twitch kanaal alvast een stream apparaatje gekocht
Die waar jij heen gaat?quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
Straks ASOT genot, gaan ze line up van festival bekend maken
Ah dat is wel gaaf dan.quote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:51 schreef engine het volgende:
hen the catfish was placed on the neck of E22, only the tail portion was placed there. It was most likely blood from the fish that ble
Ja hier staan ze vaak ook wel ergens in een stukje beeldschermquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:53 schreef Schakeltopia het volgende:
staat ook gewoon op hoor. zit elke dag nog lekker te kijken naar de kuukjes
dat ze jou als trouwe fan niet hebben uitgenodigdquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ze zijn deze keer niet in hun gewone studio![]()
woosboest een klacht gestuurdquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat ze jou als trouwe fan niet hebben uitgenodigd
jeeeezusquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:49 schreef Loveable het volgende:
BIG Pozza!![]()
@:Schakeltopia
https://www.rtlnieuws.nl/(...)te-ter-wereld-worden
Vraag mij af, wat ze er mee gaan doen als het af is.. lekker op eten?quote:
doneren aan de voedselbank zeiden ze in het filmpje!quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vraag mij af, wat ze er mee gaan doen als het af is.. lekker op eten?
beterquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
doneren aan de voedselbank zeiden ze in het filmpje!
Ah dat is wel een top ideequote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
doneren aan de voedselbank zeiden ze in het filmpje!
kom ook mee wiebelen op asot, zie link paar post hierbovenquote:
Andere keer misschienquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kom ook mee wiebelen op asot, zie link paar post hierboven
ik zit op asot hequote:Op donderdag 19 januari 2023 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/darkraverofficial
Ik wou gewoon even laten zien dat ik leuk gifje gemaakt hadquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hallo
verkeerde tipoc
alhoewel, ze wiebelen wel
dat is wel geslaagdquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even laten zien dat ik leuk gifje gemaakt had
quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
pohhh dat was een geweldige stream zeg en nu weet ik ook wie er draaien
haha en net bij die text deed er ook eentje dr mond bewegen/zingen/pratenquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
dat gifje van engine icm darkraver is wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |