quote:
"Freddie Mercury was en is mijn vader", staat in de brief. "Vanaf mijn geboorte en tijdens de laatste vijftien jaar van zijn leven hadden we een heel hechte en liefdevolle relatie. Hij aanbad me en was toegewijd aan mij."
Het is op zich best mogelijk dat Freddie Mercury een dochter had. Mensen hebben seks met elkaar, en als het onbeschermd is, kan er een zwangerschap van komen.
Maar dat Freddie Mercury daarna nog een goede band met zijn dochter had, zou toch op moeten vallen. Zo'n band krijg je door tijd te besteden met je dochter. Door te bellen en bezoekjes te brengen. Het lijkt me dat zoiets uitlekt, en hoe meer mensen op de hoogte zijn, hoe sneller zoiets uitlekt. Bovendien werd Freddie flink achtervolgt door de pers, ik denk dat zo'n geheim praktisch onmogelijk was.
En dan heb je nog de erfenis. Hier zou de dochter ook in meegedeeld moeten hebben. Dit is ook iets dat geregeld moest worden, en wat dan weer uit zou kunnen lekken.
Ik moet nog even afwachten, misschien reageren mensen in de kring rondom Freddie wel met dat ze dit allang wisten. Maar voorlopig geloof ik het niet.