Wat is er zo fijn aan deze antieke i7 dan? Zelfs een jong gebruikte i3 maakt gehakt van dat ding, in alle opzichten.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:24 schreef SEMTEX het volgende:
omdat het een fijne Core i7 processor heeft.
Het is een oude gaminglaptop en als ik er nog prima Adobe Photoshop 2022 op kan draaien, voldoet-ie voor mij.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:39 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Wat is er zo fijn aan deze antieke i7 dan? Zelfs een jong gebruikte i3 maakt gehakt van dat ding, in alle opzichten.
Ok mooi. Dan verander ik er niks aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als het ding verder prima werkt onder Windows 10 dan maakt die oude bios helemaal niets uit.
Nou en?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:39 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Wat is er zo fijn aan deze antieke i7 dan? Zelfs een jong gebruikte i3 maakt gehakt van dat ding, in alle opzichten.
Een Asus bios is makkelijk te flashen en op de Asus site kan je de laatst uitgebrachte bios downloaden. En je kan ook zo weer terug naar je oude versie.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:24 schreef SEMTEX het volgende:
...Kan zo'n oude BIOS-versie dan toch kwaad of moet ik gewoon lekker doorgaan met mijn oude BIOS?
Klopt, maar het fijne van deze specifieke processor ontgaat me dan even. Behalve dat hij het nog doet.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:51 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Nou en?
Als je laptop alles doet wat je wilt, dan is dat prima.
Zelf had ik tot voor kort een Core i7 950 systeem.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:56 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Klopt, maar het fijne van deze specifieke processor ontgaat me dan even. Behalve dat hij het nog doet.
Moet zeggen ik heb lang met mijn laptop gedaan die een tweede generatie i7 bezit.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:56 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Klopt, maar het fijne van deze specifieke processor ontgaat me dan even. Behalve dat hij het nog doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |