quote:Op maandag 23 januari 2023 10:12 schreef Ed1234 het volgende:
Ah, daar ben ik nu. Volgens mij heb ik het dan aardig ingehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(was weken later begonnen)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dan loop je inderdaad weer helemaal bij.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik nu. Volgens mij heb ik het dan aardig ingehaald(was weken later begonnen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Empatisch wonder 🤣
De reden waarom we allemaal Fok, twitter en RTL kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Sorry rtl4 maar dit is ongeloofwaardig. We zien de ruzies niet , de verzoeningen niet wtf is dit
Ze vindt hem niet mannelijk genoeg.quote:
En delen ze de zonnebrand?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:07 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Praten Richelle en Maarten überhaupt wel met elkaar? Of alleen maar over de uitjes en de locatie en het weer en de koetjes en de kalfjes en het eten en het hotel en zonnebrand
Hoop dat haar toekomstige vrouw geen jaloers type is want dan wordt het niks.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker met 2 exen of ex-dates je jurk uitkiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |