Nee, je mag alleen met een gewoon accent postenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:28 schreef Hallojo het volgende:
Is het verplicht om in dit topic met een raar accent te posten?
Oekee.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen met een gewoon accent posten
...
Ik heb geen accent. Ik roep gewoon afentoe cooooolaaaa en dan ist goed.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:28 schreef Hallojo het volgende:
Is het verplicht om in dit topic met een raar accent te posten?
Is iets met stoplichten ook goed?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb geen accent. Ik roep gewoon afentoe cooooolaaaa en dan ist goed.
Rooood?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:39 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is iets met stoplichten ook goed?
en groenquote:
quote:
In Twente is altijd wat te doenquote:
wordt die aaaa wel eens abrupt afgebroken?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb geen accent. Ik roep gewoon afentoe cooooolaaaa en dan ist goed.
Hoiquote:
Door mij welquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wordt die aaaa wel eens abrupt afgebroken?
ook wel eens door een ander?quote:
Geen idee, ik praat verder amper met mensenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook wel eens door een ander?
met iets in je mond is het praten er ook wel afquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen idee, ik praat verder amper met mensen
Dat plaatje is al jaren niet meer up to datequote:
We hebben allemaal dikke buiken tochquote:Op vrijdag 13 januari 2023 06:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meet in 't voorjaar zou leuk zijn, maar ik weet nog niet of dat voor mij gaat lukken met mijn dikke buik. Hangt er een beetje vanaf wanneer in het voorjaar
Ja, dat is waar. Maar die van mij gaat in juli knappen en ik heb nu al last van mijn bekken dus het is daarom even afwachten wanneer in het voorjaar en hoe ik er dan voorstaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:39 schreef Troel het volgende:
[..]
We hebben allemaal dikke buiken toch
Ik dacht dat onze Jeffrey die had gemaakt... @Daywalk3rquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat plaatje heeft gemaakt
@:drizzt_dourden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |