Als je je eigen adres er niet had opgeschreven, hadden ze het ook niet terug kunnen sturen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:35 schreef buc het volgende:
Ik heb een brief gestuurd naar de belasting dienst maar het is terug gestuurd naar mijn adres.
Ik dacht dat er geen post zegel nodig is als het naar de belastingdienst gaat? Wat ben ik vergeten?
Ik heb dit als hun adress opgeschreven;
Postbus 2519
6401 DA Heerlen
en op de achterkant mijn eigen adres,wat moet er nog meer bij?
Het is de belastingdienst, die weten alles van je.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je je eigen adres er niet had opgeschreven, hadden ze het ook niet terug kunnen sturen.
En de PostNL heeft er mooi wel werk aan gehad, erg sluw van TS.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je je eigen adres er niet had opgeschreven, hadden ze het ook niet terug kunnen sturen.
Voldoende postzegels.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:35 schreef buc het volgende:
Ik heb een brief gestuurd naar de belastingdienst, maar die is teruggestuurd naar mijn adres.
Ik dacht dat er geen postzegel nodig is als het naar de belastingdienst gaat. Wat ben ik vergeten?
Ik heb dit als hun adres opgeschreven;
Postbus 2519
6401 DA Heerlen
En op de achterkant mijn eigen adres, wat moet er nog meer bij?
letterlijk de eerste hit op googlequote:Op donderdag 12 januari 2023 22:06 schreef simonblue het volgende:
Klopt het postbusnummer? Via google krijg ik geen hits op dit postbusnummer in combinatie met belastingdienst. Nu heeft de belastingdienst in Heerlen veel postbussen, maar goed om het even na te kijken of het het juiste nummer is.
Bedankt! Mijn fout, ik had zelf gezocht op postbus 2159 ipv postbus 2519.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
letterlijk de eerste hit op google
postbus + postcode
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Belastingdienst
Antwoordnummer 21160
6400 ZX, Heerlen
Beide.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:12 schreef buc het volgende:
ik begrijp er niks van, ben ik dus de postzegel vergeten of is het dit
[..]
in dit geval ben je de postzegel vergetenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:12 schreef buc het volgende:
ik begrijp er niks van, ben ik dus de postzegel vergeten of is het dit
[..]
Zou ook eigenlijk aangetekend verstuurd moeten worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
in dit geval ben je de postzegel vergeten
antwoordnummer zou ik niet gebruiken, weet je nooit bij welke afdeling het uitkomt
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:55 schreef Hallojo het volgende:
De jeugd van tegenwoordig kan geen postduif meer versturen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |