lololquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:29 schreef engine het volgende:
Ladies night met Bassbrain![]()
[ afbeelding ]
ik ga ook pannenkoeken bakken binnenkort!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:30 schreef suzi1 het volgende:
ze heb gister voor mij heerlijke pannekoeken gebakken
goeie smaakquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:10 schreef engine het volgende:
Blijkt dat ik toch een zwak heb voor Mandy![]()
[ afbeelding ]
goed om te horen kerel, hier ook alles in ordequote:Op donderdag 12 januari 2023 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
hallo vriendjes
het leven is druk, maar frantastischen hier?
Het leven is druk, maar fantastischquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
hallo vriendjes
het leven is druk, maar frantastischen hier?
nog geen rammende bommenluiken dusquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
Pittigheid viel wel mee van die curry
Weet niet of mijn achteruitgang daar ook mee eens is. Vaak genoeg dat ik het mee vind vallen bij het eten maar het de volgende dag weer voelquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog geen rammende bommenluiken dus
ja maar dat kan niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:40 schreef suzi1 het volgende:
ik ben zo benieuwd wat ik over week of 2 voor katjes ga krijgen
heel goed!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:41 schreef suzi1 het volgende:
ik ga ook wat langer proberen te blijven. gaat zij werken en ik dr huisje sauberen ofzo
Ik ga meequote:Op donderdag 12 januari 2023 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
meppel heeft wel stationnetje, hou je van stationnetjes?
Ja nu Dano heb ik ook opgezet.quote:
Ja geloof het wel. Zo goed ken ik hem ook weer niet. Het was een grote DJ toen ik begon met luisteren naar hardstyle/hardcore maar in die jaren dat ik veel ging was hij weinig te zien op feesten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:58 schreef suzi1 het volgende:
dano had vroeger lang haar in een staart
hij gebruikte ook best vaak en veel van wat ik weet
heeft ook boek geschreven?
door failliet of gebruik al zn vinyl moeten verkopen
Ja genotquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:00 schreef suzi1 het volgende:
the dreamteam met, gizmo, buzz fuzz en profhet
Ja in die tijd met de opkomst van hardcore hadden al die grote dj's op termijn wel financiele problemen omdat het toen nog niet zo professioneel georganiseerd was met managers die voor goede contracten zorgen en werd er ook niet gelet op de gezondheid van dj'squote:Op donderdag 12 januari 2023 21:58 schreef suzi1 het volgende:
dano had vroeger lang haar in een staart
hij gebruikte ook best vaak en veel van wat ik weet
heeft ook boek geschreven?
door failliet of gebruik al zn vinyl moeten verkopen
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Wanneer @:Moonlight langskomt
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ze ginngen allebei staan als rambo
Het is een soort dumb and dumber. Waarom gaat hij nou uithalenquote:
haha jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een soort dumb and dumber. Waarom gaat hij nou uithalen![]()
quote:
als het goed is tot december!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:21 schreef suzi1 het volgende:
zo de flixnet maar eens starten. het kan nog steeds!
lichtjes schijnen!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:52 schreef Moonlight het volgende:
@:suzi1 dat is geen antwoord op mijn vraagje he
Ben er nog niet weer geweest. Ga 2 dagen in de weekquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:32 schreef suzi1 het volgende:
hoe gaat het met de schapies, voel je je er beter op je gemak?
quote:
quote:
Oehoequote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:51 schreef Schakeltopia het volgende:
eind deze maand komen ze zonnepanelen installeren
[ afbeelding ]
Kook je elektrisch?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:51 schreef Schakeltopia het volgende:
eind deze maand komen ze zonnepanelen installeren
[ afbeelding ]
Niet mokken lekker wokkenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ik krijg trek van al die wokpraat
Heb geen Vit Cquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met vitamine C erbij neem je ijzer beter op
Eet te weinig fruit, wel vanmorgen Sinaasappelsap gehadquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook geen groente/fruit met vitamine C?
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan wel les gaan geven op Dream school. Daar was een poepdokter die les gaf over gezond eten en invloed op darmen
Smakelijk etenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:32 schreef Schakeltopia het volgende:
rijst met broccoli eetsmakelijk allen
haha fucking blijquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:57 schreef engine het volgende:
Blij ei![]()
The Legendary 69! A 3 hour long livestream with the biggest jump classics in history.
Immer blijquote:
Waaien ze weer een beetje droogquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
het waait ook hard bij de eagle. alles wiebelt
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:32 schreef Schakeltopia het volgende:
rijst met broccoli eetsmakelijk allen
quote:
op de online stream is het, 4-3 nu first to 7quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Wist niet dat er een toernooi was dit weekendZal eens kijken of viaplay het heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |