Tnxquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:01 schreef Mike het volgende:
De linkjes zijn in de topics geplaatst en USA is toegevoegd.
Als ik ze in een quote overzet naar het nieuwe topic , kan jij ze dan erna leeghalen?quote:Posts verplaatsen van het ene naar het andere topic kan niet he? Dat zou dan alleen in een spoiler kunnen. Even zien dan wat spoilers zijn, want ik ken de serie niet.
Als de originele posters het ermee eens zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:13 schreef tombolafan het volgende:
Als ik ze in een quote overzet naar het nieuwe topic , kan jij ze dan erna leeghalen?
Het valt op zich mee met spoilers denk ik. Misschien alleen in spoiler zetten?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Als de originele posters het ermee eens zijn.
Staat in een spoiler!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het valt op zich mee met spoilers denk ik. Misschien alleen in spoiler zetten?
En waar is de tijd dat een spoiler zonder spoiler plaatsen gewoon een ban opleverde ipv 'als ze het er mee eens zijn wissen we het'![]()
Ik snap je hoor, was een beetje een grapjequote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Staat in een spoiler!
Spoilers mogen nog steeds niet, maar dit was een beetje een bijzondere situatie omdat het topic gebruikt werd voor de nieuwe serie en de afleveringen al uitgezonden waren. Maar goed, opgelost nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee, denk het niet. Wellicht wel voor de serie?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:15 schreef THEFXR het volgende:
ik volg een serie, maar dat is op MGM+, is daar een topioc van?
Hotel Cocaine (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDbquote:Op maandag 15 juli 2024 12:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Wellicht wel voor de serie?
Is-ie jarig ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:34 schreef dwerg het volgende:
Hey Mike. Mike! MIKE!! Gefeliciteerd. 👍
Tnx!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:34 schreef dwerg het volgende:
Hey Mike. Mike! MIKE!! Gefeliciteerd. 👍
Gisteren.quote:
Nog van harte......quote:
Aangepast!quote:Op zondag 3 november 2024 10:48 schreef Ama het volgende:
Kan mijn TR in de OP worden gezet? F&S / [Videoland & SBS6] Gooische Vrouwen
Dankje
Nee...opvallend genoeg wel voor 1883. Maar blijkbaar was het nooit populair genoeg voor een eigen topic.quote:Op zondag 17 november 2024 16:46 schreef Vlinder het volgende:
Is er geen Yellowstone topic? Ik heb gezocht maar kan niks vinden
Ja vreemd. Het is echt fantastischquote:Op zondag 17 november 2024 17:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee...opvallend genoeg wel voor 1883. Maar blijkbaar was het nooit populair genoeg voor een eigen topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |