SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Nou.... schijn wil wel eens bedriegen..... scheelt dat ik de joker nog in kan zetten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het lukt je volgens mij altijd nog wel om te draaien zelfs als de kamer om je heen draait.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou.... schijn wil wel eens bedriegen..... scheelt dat ik de joker nog in kan zetten.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou.... schijn wil wel eens bedriegen..... scheelt dat ik de joker nog in kan zetten.
Noem je DJVout nu je joker?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lees het net.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:24 schreef just me het volgende:
@ DJVout wist je dat jij als joker wordt ingezet als Melting niet meer bekwaam is ?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:25 schreef livelink het volgende:
Maar een droge whisky-worst zou je nu nog wel kunnen hebben?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht echt dat ze hem opgezet hadden. Zo slecht zag hij er uit
Het klinkt wel erg vies op elk uurquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Ik begon vandaag met een nieuwe Amaretto met melk of zoiets...... wel lekker, maar het was toen nog geen 11 uur.
Was erg lekker wel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt wel erg vies op elk uur
Laat hem eerst je UI uit de kerstsfeer halen, nu loop je echt voor jokerquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik lees het net.![]()
Hij merkt nog wel wat voor joker ik ben.
Beter zo?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
Laat hem eerst je UI uit de kerstsfeer halen, nu loop je echt voor joker
Bij dit nummer is deze snelheid beter.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat blijft de ultieme Vout UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |