Nondejuquote:Op maandag 10 april 2023 21:51 schreef molloot200 het volgende:
En ook op Youtube voor de niet-Twitteraars:
https://www.reddit.com/r/(...)hope_la_zarra_is_ok/quote:Yeah, based on an article (in French) that I read, she got a phone call a few hours before the Amsterdam show, which left her in tears. At this point, however, it seemed that she still agreed to try and perform anyway, but she got a second phone call in the evening, and that's when she decided to cancel last minute.
It seems she has also been emotionally drained in general, lost her voice for months, and only got it back three weeks ago or so. Like everyone else here, I send her my best wishes. Her well-being should be the top priority.
Wat onwijs naar kunnen mensen toch zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:22 schreef Em31 het volgende:
Blijkbaar krijgt ze nu ook allemaal shit over haar heen van de Franse media enzo. Dat ze een diva is omdat ze af heeft gezegd tijdens de pre-parties. Zucht.
Canadese zangeressen hebben het wel vaker goed gedaan.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:23 schreef Moira het volgende:
Ik lees dus net pas ergens dat La Zarra blijkbaar Canadees is
Dat staat toch best al een tijdje in de uitgebreide OP van Momo, mop.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:23 schreef Moira het volgende:
Ik lees dus net pas ergens dat La Zarra blijkbaar Canadees is
Dit is fanart hequote:Op maandag 1 mei 2023 17:27 schreef Eightyone het volgende:
Als de werkelijke podiumpresentatie ook maar de helft wordt van dit, wordt het heel erg fraai.
[ tweet ]
Ik ben bang dat het lied niet sterk genoeg is voor de winst, vooral het refrein. Het blijft echter wel goed hangen en klinkt erg lekker, top 5 moet geen probleem zijn. Maar ik zou haar en Frankrijk de winst enorm gunnen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:19 schreef sirdanilot het volgende:
Jaaaaa !!!!
Dit is mijn favoriete nummer en dit moet winnen ! Echt geweldig !
That's a banger zoals we hier in Ierland zouden zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |