Ik denk dat er wel unaniem gehaat wordt op de ellende van de afgelopen week.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Meningen verschillen![]()
Net zoals over het weer
https://nos.nl/artikel/24(...)inder-regen-verwachtquote:Tot nu toe is er in januari al 91 millimeter regen gevallen, terwijl gemiddeld in de hele maand januari 71 millimeter valt, zegt weerman Kuipers Munneke. "Het is na 1948 de natste januari ooit, gemeten tot 14 januari, heel uitzonderlijk."
Nee hoor, ik vind het heerlijk. Slaapt ook lekker en een beetje regen tegen je raam als je aan het werk bent. Ik hou daar wel van.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel unaniem gehaat wordt op de ellende van de afgelopen week.
Nederland kent dat nietquote:Op maandag 16 januari 2023 20:48 schreef Cheeseburgert het volgende:
Vanacht vorst terwijl er nog overal van die kutregen is. Weer lekker glibberenWaarom geen normale winter
Ah gatver nee he. Na weken zeiknat geregend te zijn ga ik dus morgen fijn op mijn plaat op het fietsjequote:Op maandag 16 januari 2023 20:48 schreef Cheeseburgert het volgende:
Vanacht vorst terwijl er nog overal van die kutregen is. Weer lekker glibberenWaarom geen normale winter
tis dat ik griep heb ....maar anders had ik ff mee gehaatquote:Op maandag 16 januari 2023 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel unaniem gehaat wordt op de ellende van de afgelopen week.
Dat is idd zo hatelijk. Je kan geeneens normaal fietsen met zulke omstandigheden. Ik moet pas smiddags de fiets op en dan zal het wel meevallen, maar als je heel vroeg op pad moet dan zal het wel kut worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:55 schreef josja het volgende:
[..]
Ah gatver nee he. Na weken zeiknat geregend te zijn ga ik dus morgen fijn op mijn plaat op het fietsje
Sorry, maar ik kan niks anders dan hierop reageren met eenquote:Op maandag 16 januari 2023 19:58 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het heerlijk. Slaapt ook lekker en een beetje regen tegen je raam als je aan het werk bent. Ik hou daar wel van.
Gordijnen dicht doenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan niks anders dan hierop reageren met een
Met de gordijnen dicht merk je niet eens iets van de regen. Het is gewoon waardeloze oneindige miezer.
Jaaaa! Hier ook dikke sneeuwvlokken in Zeeland.quote:
Hier in Zeeland ligt al een laagje.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:51 schreef INViCTuS het volgende:
Donderdag een redelijke kans op sneeuw in het Oosten des land
Klagen over het weer lucht soms op, lekker boeiend. En je post nu zelf hier ook flapdrolquote:Op dinsdag 17 januari 2023 01:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gordijnen dicht doen![]()
En dan ook nog eens klagen over het weer![]()
![]()
En in dit topic posten![]()
![]()
Hier ook in NO Brabantquote:Op dinsdag 17 januari 2023 01:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier in Zeeland ligt al een laagje.
In Spanje staan ook huizen en kun je werk krijgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan niks anders dan hierop reageren met een
Met de gordijnen dicht merk je niet eens iets van de regen. Het is gewoon waardeloze oneindige miezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |