Ja die gozer kon er eigenlijk geen moer vanquote:
Nee muziek maakt de toonquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die gozer kon er eigenlijk geen moer van
Dat duurde lang ..quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:04 schreef Soury het volgende:
Eindelijk weer mijn muziek (cd) kunnen spelen.Ik was er een paar kwijt en bedacht me dat ik een dikke map had voor in de auto.
Ja die was terug naar het magazijn ofzo. Geld terug en weer besteld gister, vandaag geleverdquote:
aan de deur of weer bij de Appie?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die was terug naar het magazijn ofzo. Geld terug en weer besteld gister, vandaag geleverd
Vorige was een andere vervoerder. Ik had ook geen track/tace (wel dat ik kon zien dat het bij de appie was.) Deze kwam via DHL en op mijn eigen adres. DHL heb ik nooit problemen mee.quote:
Nou gelukkig maar dat het goed afgelopen is en je weer muziek / media hebtquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Vorige was een andere vervoerder. Ik had ook geen track/tace (wel dat ik kon zien dat het bij de appie was.) Deze kwam via DHL en op mijn eigen adres. DHL heb ik nooit problemen mee.
Ook geen topdansert maar wel veel energiequote:Op woensdag 11 januari 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die was terug naar het magazijn ofzo. Geld terug en weer besteld gister, vandaag geleverd
Hangt een beetje van je boxen afquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:15 schreef Soury het volgende:
Ik weet niet of mijn buren blij zijn. Fat boy slim is fucking in heaven
Muziek die nu op staatquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook geen topdansert maar wel veel energie
Terror voor de onderburen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Muziek die nu op staat[ link | afbeelding ]
Ah dat is wel ok. Ik overdrijf het niet.quote:
quote:
Stekte alvast.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]morgen neuroloog en ik ben best bang. Hoofdpijn sleept aan.
Hoofdpijn is kut. Niet bang zijn het kan je hopelijk helpen, en die onderzoeken doen geen pijn.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Succes Saar .. komt goedquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |