Met een lekker doosje edible anus erbij als we toch bezig zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:51 schreef Het_Bokje het volgende:
Laten we allemaal zo'n doosje (hihaho) naar TS sturen:
[ afbeelding ]
Of lekker zelf bakken:quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:53 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Met een lekker doosje edible anus erbij als we toch bezig zijn.
[ afbeelding ]
Als het een fokker was, ben je dan geen komma vergeten?quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:02 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Bij mij was het 63 cm (was een Fokker) en dat was echt geen pretje kan ik je vertellen.
Ik heb het wel eens gedaan met een man met een kleine piemel, maar ik weet niet hoe klein die was. Centimeter of 10 denk ik. Hij leek er niet mee te zitten, hij gebruikte de afmeting zelfs als een soort advertentie want minder pijnlijk voor beginners.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als het een fokker was, ben je dan geen komma vergeten?
Roel van Velzen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:02 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Bij mij was het 63 cm (was een Fokker) en dat was echt geen pretje kan ik je vertellen.
Bestaat dat?quote:
Het schijnt dat iemand hier dat heeft.quote:
Klinkt als filmmateriaal.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:35 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Stel je voor he. Een soort unbirthen maar dan toch weer niet.
Qua ego zou ik het geloven.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:35 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Het schijnt dat iemand hier dat heeft.
Nee wat zou max zijn? vanaf 20 gaat t al wel echt pijn doen volgens mij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |