Ze geven dan commentaar in het Engels, begrijp ik?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:09 schreef H_T het volgende:
Voor de mensen met OutTV: de finale is daar te zien, met Krista en GJ!
Dat denk ik welquote:Op donderdag 23 februari 2023 06:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ze geven dan commentaar in het Engels, begrijp ik?
Waarom Cyan, Waaromquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:38 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga toch even heel kwaadaardig grinniken als Cha Cha Cha niet wint.
Muha-ha-ha ipv Cha Cha Cha.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:38 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga toch even heel kwaadaardig grinniken als Cha Cha Cha niet wint.
Stel dat ie die pallets gaat SLOPENquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:36 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Deze thread uploadt ook alle video’s.
KUUMAA voelt uit deze video echt heel statisch. Kaarija heeft wel een lekkere stage presence volgens mij, maar ik had liever een boksring gezien dan deze houten kisten
Op de livestreams is er in elk geval commentaar in 8 talenquote:Op donderdag 23 februari 2023 06:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ze geven dan commentaar in het Engels, begrijp ik?
quote:Furthermore, YLE has taken to the international popularity of national final season and is once more commentating on the show in other languages. Ukrainian has been added to the 7 other languages meaning there will be 8 commentary streams.
Commentary will be available in Finnish, Swedish, English, Russian, Northern Sami, Inari Sami and Ukrainian. As well as this there will be Finnish Sign Language.
https://www.escunited.com/umk23-running-order-and-commentators/
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel dat ie die pallets gaat SLOPEN
Ik vind Hoida Mut wel aardig, maar ook weer niet leuk genoeg om op m'n playlist te komen. Daar stond Cha Cha Cha wel op, maar die is daar inmiddels weer van af.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je al een andere favoriet hier?
Hoida Mut is ook wel aardig, maar dat ene Engelse zinnetje “do what you gotta do” vind ik echt heel erg cringe of zo? Haalt me er echt helemaal uit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind Hoida Mut wel aardig, maar ook weer niet leuk genoeg om op m'n playlist te komen. Daar stond Cha Cha Cha wel op, maar die is daar inmiddels weer van af.
Ja maar jesasssss, hoop dan voor ophef maar dat Ronela wint in San Marino ofzo. Dan hebben we daarna maaaaanden ophef. Door haar zelf.quote:
Zoveel ophef kan zelfs ik niet hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jesasssss, hoop dan voor ophef maar dat Ronela wint in San Marino ofzo. Dan hebben we daarna maaaaanden ophef. Door haar zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |