SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh dat scheelt wel heel veel maar ze zouden het corrigeren toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dat pakket wat vorige week niet werd bezorgd dus weer besteld, is nu 300 euro duurder![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu even anderhalf uur Nieuwjaarsbijeenkomst op werk![]()
Als ik terug ben wil ik Etto zijn vocaroos horen
je hebt een nieuwe hobby gevonden zie ikquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Op verzoek https://voca.ro/13a0GTuNcLzH
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Op verzoek https://voca.ro/13a0GTuNcLzH
jaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat scheelt wel heel veel maar ze zouden het corrigeren toch?
anderhalf uur zuipen is best priem, veel plezierquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu even anderhalf uur Nieuwjaarsbijeenkomst op werk![]()
Als ik terug ben wil ik Etto zijn vocaroos horen
Jij snapt me, als enige hier.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bij deze dan wat milkarepen
*werp
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja!!! Ik heb nog gewacht op schoenen die uitverkocht waren maar ik wist dat die ooit terug in de verkoop zouden moeten want ze zaten in dat pakketje wat nooit is aangekomen
dat was vandaag
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja!!! Ik heb nog gewacht op schoenen die uitverkocht waren maar ik wist dat die ooit terug in de verkoop zouden moeten want ze zaten in dat pakketje wat nooit is aangekomen
dat was vandaag
hoe heb je dat gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:07 schreef Dven het volgende:
Geen idee of ik vet, vocht, spier of één van de mogelijke combinaties verloren ben maar toch een kleine vier kilo lichter dan met kerst
Ongeveer een jaar of drie aan mentale voorbereiding om gezonder te gaan levenquote:
Dat is nu nét één van de weinige dingen die je niet kan afhakken.quote:
poepquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:07 schreef Dven het volgende:
Geen idee of ik vet, vocht, spier of één van de mogelijke combinaties verloren ben maar toch een kleine vier kilo lichter dan met kerst
Ah leuk! Zou deze graag binnen twee maanden helemaal aan gort lopen.quote:
we zijn hier al 10+ jaar bezigquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ongeveer een jaar of drie aan mentale voorbereiding om gezonder te gaan leven
Nee lukt niet, we kunnen jou niet vervangen .quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
geen goesting meer... wie neemt het over
ah toe... zoals het met het ov er nu uitziet ben je minstens om 20.30 thuisquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee lukt niet, we kunnen jou niet vervangen .
Nu geloof ik best dat jij enorme bergen schijt maar het is beide leeg gemetenquote:
Bitterbal loopt bij de slager binnen: "Vier onsjes romp graag".quote:
ik ben al thuis?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ah toe... zoals het met het ov er nu uitziet ben je minstens om 20.30 thuis
hmm nee niet om op te etenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Bitterbal loopt bij de slager binnen: "Vier onsjes romp graag".
heb 't over MIJquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben al thuis?verkeerde gequote?
oh shit. deed je iets raars?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Het schiet ineens weer in mijn rug
Dat weet ik toch nietquote:
Vriendin en ik wijzen altijd naar elkaar. Ik wil samen beginnen, zij heeft altijd excuusjes. Tijdens een ruzie de dag voor kerst naar de Decathlon en vervolgens sportschool gelopen. "Kutwijf, dan doe ik het zelf wel!"quote:
Al pleur je het weg, dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Autocannibalisme zie ik je natuurlijk niet voor aan.quote:
neehee voor mijn verzameling ledematenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Al pleur je het weg, dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Autocannibalisme zie ik je natuurlijk niet voor aan.
Die van mij is ook nog vrij stijf. Hoop dat feestje waar ik nu inzit voor 18:00 klaar is zodat ik kan ga sporten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Het schiet ineens weer in mijn rug
klimhal?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij is ook nog vrij stijf. Hoop dat feestje waar ik nu inzit voor 18:00 klaar is zodat ik kan ga sporten.
had je de catalogus van 2023 al ontvangen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek ook nog een rug en een ribbenkast.
Hoe groot is je verzameling inmiddels?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee voor mijn verzameling ledematen
Nou ja , ik mag dan bot zijn, maar soms vraag ik me af of elke meeting nut heeft.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij is ook nog vrij stijf. Hoop dat feestje waar ik nu inzit voor 18:00 klaar is zodat ik kan ga sporten.
ja toch wel wat. meeste is niet echt bruikbaar of veel waardquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe groot is je verzameling inmiddels?
Dat mag je gerust voor jezelf houden hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij is ook nog vrij stijf.
is dat fitnes ofzo?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag wel
Morgen weer mobility is het idee.
Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je de catalogus van 2023 al ontvangen?
Snelle afhandeling? Geen zin in rompslomp.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:14 schreef bitterbal het volgende:
of verkoop , als iemand een romp nodig heeft
Hoeveel stukken heb je?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch wel wat. meeste is niet echt bruikbaar of veel waard
wehequote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Snelle afhandeling? Geen zin in rompslomp.
ah zal ik morgen op de post doenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Is er een korting voor nieuwe klanten?
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Snelle afhandeling? Geen zin in rompslomp.
ja maar hoequote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer proberen om te bewegen.
Eh, nee, het is management bla bla aanhoren.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
anderhalf uur zuipen is best priem, veel plezier
Allemaal in je kelderbox?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij de laatste stocktelling zo'n 728273
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eh, nee, het is management bla bla aanhoren.
Wij gaan het nieuwe jaar in met LEF, en dat staat voor Liefde, Energie en Focus. De rest kun je er zelf wel bij verzinnen
Gewoon voor je planten gebruiken die drap toch.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Je weet dat je oud bent wanneer je enigszins blij bent met dit nieuws.
https://www.nu.nl/economi(...)na-aanpassingen.html
[..]
Wij gaan het nieuwe jaar in met LEF, en dat staat voor Liefde, Energie en Focus. De rest kun je er zelf wel bij verzinnen
nee johquote:
denk dat jij daar twee weken over zou doenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah leuk! Zou deze graag binnen twee maanden helemaal aan gort lopen.
Helpt het tegen trips?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon voor je planten gebruiken die drap toch.
jaaquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu geloof ik best dat jij enorme bergen schijt maar het is beide leeg gemeten
In ieder geval wat alcohol bloating kwijt, dat is één ding wat zeker is
heel verstandigquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Vriendin en ik wijzen altijd naar elkaar. Ik wil samen beginnen, zij heeft altijd excuusjes. Tijdens een ruzie de dag voor kerst naar de Decathlon en vervolgens sportschool gelopen. "Kutwijf, dan doe ik het zelf wel!"
Live, LEF, Laughquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik ga ook bij de interne communicatieafdeling werken in de toekomst. Echt heerlijk. Beetje nieuwsbrieven maken die niemand leest.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hebben ze weken over vergaderd.
O ja, daar moet ik nog iets voor schrijvenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga ook bij de interne communicatieafdeling werken in de toekomst. Echt heerlijk. Beetje nieuwsbrieven maken die niemand leest.
Hier gaan ze vast bedenken dat we een nieuwe website nodig hebben binnenkort.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, daar moet ik nog iets voor schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ama op 10-01-2023 15:32:19 ]Your beauty never ever scared me.
Sowquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee joh
[..]
denk dat jij daar twee weken over zou doen
Kun je weer maanden vergaderen mee vooruitquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaan ze vast bedenken dat we een nieuwe website nodig hebben binnenkort.
Niets helpt tegen tripsquote:
Nouja, ik wil vooral dat zij ook stopt met dichtgroeien.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heel verstandigkan zo toxic werken om dingen samen te willen doen
Hier ook, Hollands bijnaquote:
welk bedrijf moeten we gaan investeren?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:27 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)aar-wordt-bezet.html
dorpjes van de kaart vegen voor wat kolen
De kou was ik op een gegeven moment wel zat maar het is nog altijd beter dan al die regenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier ook, Hollands bijnaRegen, graadje of 4. Was heerlijk wandelen
Zou het wel zat worden als het dagelijkse hap is ja.
anders kom je er niet meer in?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, ik wil vooral dat zij ook stopt met dichtgroeien.
Gelukkig klopt de zomer alweer bijna op de deurquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
De kou was ik op een gegeven moment wel zat maar het is nog altijd beter dan al die regen
Waarom hang je onderaan een raamhanger?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:29 schreef Ama het volgende:
Onderaan hangt een schattig dingetje maar zie je niet op de foto.
Nou, dat is voorlopig helaas geen probleemquote:
dramalamaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:29 schreef Ama het volgende:
Maak dan een betere fotoquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:29 schreef Ama het volgende:
Nog 2 maanden winter eerst.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig klopt de zomer alweer bijna op de deur
Smoothquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom hang je onderaan een raamhanger?
Leugen, op 1 maart start de meteorologische lente alquote:
Huehue.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:29 schreef Ama het volgende:
Vier maanden puffenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig klopt de zomer alweer bijna op de deur
Bijna 2 maanden danquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Leugen, op 1 maart start de meteorologische lente al
Dat is een beetje lang voor een bevallingquote:
Wij zijn 1 familiequote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hahahhahah werken wij bij hetzelfde bedrijf?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt kut.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij gaan het nieuwe jaar in met LEF, en dat staat voor Liefde, Energie en Focus.
ja grove natuur enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Sow
Omdat ik zo veel wandel, natuurlijk.
nouja nu kun je wel zeggen dat zij zwak is maar jij niet, ipv beide zwakquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, ik wil vooral dat zij ook stopt met dichtgroeien.
Haha godver, moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahhahah werken wij bij hetzelfde bedrijf?
we hadden hier de LEF week maar daar hebben we zelf LIEF van gemaakt, weet niet meer waar de i voor stond
focus op energie en liefde
origineel volk zijn we hoor, sjongejongequote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha godver, moet niet gekker worden![]()
Mooi toch.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja nu kun je wel zeggen dat zij zwak is maar jij niet, ipv beide zwak![]()
dat is wel lelijk, van die mensen in een relatie en die zie je dan samen gezellig dik worden
ja echt heel mooi, nog nooit zoiets moois gezienquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja echt heel mooi, nog nooit zoiets moois gezien
echt ongelofelijk
zou betalen om vaker te mogen zien
Niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Ligt niet in de lijn der verwachting alhier
echt, staaahp....quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Belemmerende gedachtes op een papiertje schrijven
Propje van maken
EN DAN WEGGOOIEN
Wil net zeggen dat ik honger krijg van dit onderwerp. Dit helpt niet mee.quote:
ik hoop het, ik ben er dus nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt, staaahp....
gaan jullie straks ook een legobrug bouwen 'voor de teambuilding'?
Dacht altijd dat Solo een spijker isquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:45 schreef Ama het volgende:
Ben echt blij dat Solo ook gek is op eten.
Dat dacht ik ook toen ik jouw hoofd zag.quote:
Oei, dat is het begin van het eindequote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:48 schreef kwiwi het volgende:
Schiet me net ineens een pijn in m'n rug die niet meer weggaat. Is dit het begin van ouderdom?
of het is besmettelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:48 schreef kwiwi het volgende:
Schiet me net ineens een pijn in m'n rug die niet meer weggaat. Is dit het begin van ouderdom?
Verkeerd geslapen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:48 schreef kwiwi het volgende:
Zeg ik dat hij dik is dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht altijd dat Solo een spijker is
Shitquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, dat is het begin van het einde
Nee ik wilde een tas oppakken vanochtend en boog een beetje voorover.. dat was allesquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Verkeerd geslapen?na 25 jaar begint de aftakeling zeiden mijn collega's.
Is de papiercontainer inmiddels al vol?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Propje van maken
EN DAN WEGGOOIEN
Echt vies ja. Terwijl we beide afgetraind waren toen we elkaar leerde kennenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja nu kun je wel zeggen dat zij zwak is maar jij niet, ipv beide zwak![]()
dat is wel lelijk, van die mensen in een relatie en die zie je dan samen gezellig dik worden
Heb je wel gestrekt en gerekt deze dag?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Shit
[..]
Nee ik wilde een tas oppakken vanochtend en boog een beetje voorover.. dat was alles
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Echt vies ja. Terwijl we beide afgetraind waren toen we elkaar leerde kennenHet erge is, je hebt van die dikke mensen waar het nog best bij past. Mensen met een paar pondjes te veel maar waar het wel bij past. Dat is bij mij dus echt niet het geval. En bij haar ook niet. Dus daar moet wat aan veranderen.
Wil straks ook geen blonde god zijn en dan zo'n vleeshomp aan m'n zijde hebben
Download hem wel. Heb het gevoel dat ik alles al weet nu.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:54 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ga je boek van Harry kopen/lezen?
Leuk joh, die wolven.quote:De moeflonpopulatie in Het Nationale Park De Hoge Veluwe is zo goed als verdwenen sinds er wolven in het park zitten. Dat zegt de parkdirectie in de nieuwsbrief van januari. Er liepen ongeveer 340 moeflons in het natuurgebied. Nadat de eerste wolf in augustus 2021 opdook in het natuurgebied halveerde het aantal wilde schapen snel en nu zouden er bijna helemaal geen moeflons meer zijn.
In het nationale park zit een wolvenpaar dat vermoedelijk vijf welpen heeft gekregen. Volgens de parkdirectie kon de eerste wolf in het park komen doordat onbekenden gaten in het omringende hekwerk knipten. De directie wil de wolven uit het park verwijderen, omdat de roofdieren te veel schade aanrichten onder het wild. Maar de provincie Gelderland heeft dat eind vorig jaar verboden, aangezien de wolf op Europees niveau zwaar beschermd is en niet verstoord of bejaagd mag worden.
Ja dat is ook wel zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Download hem wel. Heb het gevoel dat ik alles al weet nu.
Lekker overstroomd nu zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:57 schreef Ama het volgende:
@:Cherrylips als je genoeg geld hebt kan je hun huis kopen in Amerika.
https://www.leveragere.co(...)ntecito-ca-93108-usa
Ja kom op. Dat ziet er nog erger uit dan een interraciaal koppel.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:00 schreef CherryLips het volgende:
O nee kut, m'n gebruikelijke downloadsite was door de FBI offline gehaald
Lekker boeiend. Dat is ook maar import dat hier niets te zoeken heeft. Dit in tegenstelling tot de oerhollandse wolf.quote:
Is dit op dat KSC sprookjeseiland?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:58 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Zo groot is mijn hele huis volgens mij niet eens.
Eigen wolf eerst!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Dat is ook maar import dat hier niets te zoeken heeft in tegenstelling tot de oerhollandse wolf.
Ah. Nouja, één orkaan verder en je hebt meer aan je eigen appartementje joh. Buiten dat, je houdt met zo'n huis helemaal geen tijd meer over om op de bank te chillen. Schoonmaakleef.quote:
https://libgen.fun/quote:
Als je zo'n huis kan betalen kun je ook wel een fulltime schoonmaakster inhurenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah. Nouja, één orkaan verder en je hebt meer aan je eigen appartementje joh. Buiten dat, je houdt met zo'n huis helemaal geen tijd meer over om op de bank te chillen. Schoonmaakleef.
Alsof je dan zelf gaat schoonmaken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah. Nouja, één orkaan verder en je hebt meer aan je eigen appartementje joh. Buiten dat, je houdt met zo'n huis helemaal geen tijd meer over om op de bank te chillen. Schoonmaakleef.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1e
andere zit nu moederziel alleen in zijn bakje
Denk ook niet dat Harry & Meghan het allemaal zelf maar doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zo'n huis kan betalen kun je ook wel een fulltime schoonmaakster inhuren
Je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:05 schreef Dven het volgende:
Kijk die posh mensen hierboven die andere hun zwijnenstal zouden laten opruimen
Dibs op die zwembadjequote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:58 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Zo groot is mijn hele huis volgens mij niet eens.
Na de ratjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:06 schreef Ama het volgende:
Wolven zijn wel 1 van mijn favoriete dieren.
En natuurlijk dekhengsten zoals @dud0rquote:
Samen met de orka en stokstaartjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:06 schreef Ama het volgende:
Wolven zijn wel 1 van mijn favoriete dieren.
thaaaaanks!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik jouw hoofd zag.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, mag ik u iets vragen?
[ afbeelding ]
Hey dat ben ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:14 schreef CherryLips het volgende:
En zeekoeien
https://www.nu.nl/297644/(...)rond-met-camera.html
Er zijn zoveel tof. Maar drink nu cola uit een mok met een t-rex schedelquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn zoveel tof. Maar drink nu cola uit een mok met een t-rex schedel
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk die langnekken
[ afbeelding ]
Club langnekquote:
Ja die heeft Spielberg helemaal zelf bedacht, gewoon omdat hij die leuk vond.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:19 schreef LTVDK het volgende:
Denk de velociraptor of t-rex. Al ben ik ook wel benieuwd hoe dino's er echt uit hebben gezien ipv die hagedissen die Steven Spielberg er van heeft gemaakt
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:18 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:17 schreef cablegunmaster het volgende:
https://voca.ro/1oJplNeYmnDk 1/x
Je doet altijd meerdere rondes ofzo?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:25 schreef cablegunmaster het volgende:
Ondertussen mijn eerste avond eten op.![]()
hmmmmquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:26 schreef Karzai het volgende:
https://images.app.goo.gl/hPAd7f6qRTn8SHXd8
Nee, maar ik had nog over van gisteren en het is niet voldoende voor een hele maaltijd.quote:
Dit vind ik echt één voor @Solotovskiquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:26 schreef Karzai het volgende:
https://images.app.goo.gl/hPAd7f6qRTn8SHXd8
Zou wel hard gaan lopen als ik dit ineens zie in een dierentuin.quote:
maar dat is zonde van het papierquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Propje van maken
EN DAN WEGGOOIEN
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Heeft ie ook Nemo's vader en een Dory in z'n snavel?
Maar wel achter de schoenbekooievaar en de komodovaraanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit vind ik echt één voor @:solotovski
Chocolaatjes in de vorm van wortel en broccoli zekerquote:
hahaha ja eens, bij sommige mensen is het best oké. Van die mannen met super ielige beentjes en dan zo'n super buik alsof ze zwanger lijken vind ik wel altijd interessant, hoezo werkt dat lichaam zoquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Echt vies ja. Terwijl we beide afgetraind waren toen we elkaar leerde kennenHet erge is, je hebt van die dikke mensen waar het nog best bij past. Mensen met een paar pondjes te veel maar waar het wel bij past. Dat is bij mij dus echt niet het geval. En bij haar ook niet. Dus daar moet wat aan veranderen.
Wil straks ook geen blonde god zijn en dan zo'n vleeshomp aan m'n zijde hebben
Die zijn eng.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar wel achter de schoenbekooievaar en de komodovaraan
Die chocola was niet voor mijquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolaatjes in de vorm van wortel en broccoli zeker
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die chocola was niet voor mij
Je support wordt zeer gewaardeerdquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja hoor. Laat je niets wijsmaken.
huehuequote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:38 schreef Karzai het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik nat ga worden zo
Tot nu toe heb ik heel gezond gegeten. Als mijn pakketje er is ga ik ook nog even sportenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je support wordt zeer gewaardeerd
Je was ok, relatief.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:48 schreef kwiwi het volgende:
Dan heb je nog maar 11 uur en 48 minuten te gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is om half vijf afgelopen als het goed is.
nee voor 1900 geldt die code nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:43 schreef sacha het volgende:
ik zag een kat, moet ik nu weer naar bed?
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:43 schreef sacha het volgende:
ik zag een kat, moet ik nu weer naar bed?
Ik ben het niet eens met deze regel.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voor 1900 geldt die code niet
ik kom mn bed gewoon niet uit behalve als het moetquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met deze regel.
Komt er dan voortaan 's ochtends een OPSTAAN-plaatje van een hond ofzo?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom mn bed gewoon niet uit behalve als het moet
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voor 1900 geldt die code niet
wat is het nou?quote:
nee, das teveel moeitequote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er dan voortaan 's ochtends een OPSTAAN-plaatje van een hond ofzo?
is het ook wel beetje als je 7 dagen de tijd hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Kak, ik heb geen tijd om een ander pakketje op te halen en nu wordt het retour gestuurd. Dat voelt echt asociaal
ik werk gewoon en zaak is zaterdag - maandag niet openquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
is het ook wel beetje als je 7 dagen de tijd hebt
whoeoe bijna-dood parrtyyyquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Helemaal kapotgeluld. ad hier achteraf gezien eigenlijk net zo lief niet bij geweest. Maar goed. Weer 2 uur dichter bij de dood
Hoeveel bonnen het je gekregen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:45 schreef Crack_ het volgende:
De nieuwjaarsborrel begint hier nu, hou even je bek zeg, herrie
oh, day soort postpunten mogen ze inderdaad wel afschietenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik werk gewoon en zaak is zaterdag - maandag niet open![]()
![]()
Ook echt dicht om 17.00, ja hallo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |