abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207493973
Vroeger had mijn moeder jarenlang een abonnement op BD met fysieke krant. Via haar abonnementsnummer kon ik BD digitaal lezen (onbeperkt toegang tot alle digitale producten) met mijn eigen e-mailadres.

Jammer genoeg is zij vorig jaar overleden. Ik heb het abonnement telefonisch opgezegd.
Meteen hierna kreeg ik op haar adres sindsdien geen krant meer, dat is dus goed geregeld.
Het resterende bedrag kreeg ik ook terug.
Haar rekening bij de bank is vorig jaar tevens opgeheven.

Nu, bijna 1 jaar later, heb ik nog altijd onbeperkt toegang tot alle digitale producten. In mijn account staat: Normaal abonnement.
Ik vraag me af hoe het precies zit. Is men bij Brabants Dagblad misschien vergeten om de toegang tot alle digitale producten af te sluiten?
Abonnement betalen dient toch altijd vooraf te betalen en niet pas erna?

Ik durf niet aan Brabants Dagblad te vragen, want ik wil geen slapende honden wakker maken.
Zolang ik nog steeds toegang heb, maak ik er gebruik van.
Vind het bedrag voor jaarlijkse abonnement van digitale producten bij BD wel erg hoog (¤ 259,95 per jaar)!
pi_207494378
Mogelijk een glitch.

Of het wordt dan ineens nog in rekening gebracht, maar aangezien het rekeningnummer niet meer bestaat, gaat dat niet. Geen idee wat er dan gebeurt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 10:29:39 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_207494440
Ik heb ook zoiets met een digitale krant. Betaal er niet meer voor maar ze hebben de functionaliteit niet ingetrokken.

Ik vind dat de verantwoordelijkheid van die uitgever, niet die van mij (om daar achteraan te gaan)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_207494565
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 09:31 schreef daniela_007 het volgende:
Vind het bedrag voor jaarlijkse abonnement van digitale producten bij BD wel erg hoog (¤ 259,95 per jaar)!
Dat is minder dan 1 euro per (digitale) krant. Lijkt mij helemaal niet duur.
Verder zou ik mij niet druk maken als ik jou was. Jij bent geen abonnementhouder en hebt dus geen overeenkomst met hun en kan dus ook niet verplicht worden iets te betalen.
pi_207495232
Heb hetzelfde een tijd gehad, maar dan bij een andere regionale krant van dat huis. Zo lang je niet uitlogt kun je gewoon verder lezen
pi_207504787
Ben recent gewisseld van krant, en hoopte hier al op. Bij mij ook _O_
pi_207511683
Hetzelfde heb ik met Deezer. Ik vind het prima zo.
Alius aliud dicit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')