Vroeger had mijn moeder jarenlang een abonnement op BD met fysieke krant. Via haar abonnementsnummer kon ik BD digitaal lezen (onbeperkt toegang tot alle digitale producten) met mijn eigen e-mailadres.
Jammer genoeg is zij vorig jaar overleden. Ik heb het abonnement telefonisch opgezegd.
Meteen hierna kreeg ik op haar adres sindsdien geen krant meer, dat is dus goed geregeld.
Het resterende bedrag kreeg ik ook terug.
Haar rekening bij de bank is vorig jaar tevens opgeheven.
Nu, bijna 1 jaar later, heb ik nog altijd onbeperkt toegang tot alle digitale producten. In mijn account staat: Normaal abonnement.
Ik vraag me af hoe het precies zit. Is men bij Brabants Dagblad misschien vergeten om de toegang tot alle digitale producten af te sluiten?
Abonnement betalen dient toch altijd vooraf te betalen en niet pas erna?
Ik durf niet aan Brabants Dagblad te vragen, want ik wil geen slapende honden wakker maken.
Zolang ik nog steeds toegang heb, maak ik er gebruik van.
Vind het bedrag voor jaarlijkse abonnement van digitale producten bij BD wel erg hoog (¤ 259,95 per jaar)!