En wat vond je vriendin ervan ?
Was ze trots op je ?
quote:
Op zondag 9 februari 2003 12:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Je vaginale sexuele gefixeerdheid begint irritante vormen aan te nemen
quote:Even wat extra slagroom op het gebak gespoten?
Op zondag 9 februari 2003 14:12 schreef hoe-die-nie het volgende:
2 minuten, in de keuken met de huiskamer vol familieleden die op verjaardagsbezoek waren
quote:dan durf je
2 minuten, in de keuken met de huiskamer vol familieleden die op verjaardagsbezoek waren
quote:LOL, vreselijk, één keer binnen 30 seconden. Ik wist niet dat het kon, ik voelde me er behoorlijk lullig over. De persoon waarbij het gebeurde nam het nogal koeltjes op.
Op zondag 9 februari 2003 14:09 schreef Aernout het volgende:
Dan bedoel ik hoeveel seconden vanaf slappe toestand tot ejaculatie.En wat vond je vriendin ervan ?
Was ze trots op je ?
quote:Wat dacht je van zelf beginnen?
Op zondag 9 februari 2003 14:09 schreef Aernout het volgende:
Dan bedoel ik hoeveel seconden vanaf slappe toestand tot ejaculatie.En wat vond je vriendin ervan ?
Was ze trots op je ?
quote:Op een vage manier kan die persoon het ook als een compliment opvatten.
Op zondag 9 februari 2003 23:27 schreef HiZ het volgende:LOL, vreselijk, één keer binnen 30 seconden. Ik wist niet dat het kon, ik voelde me er behoorlijk lullig over. De persoon waarbij het gebeurde nam het nogal koeltjes op.
Mijn record weet ik niet, zit tijdens de sex meestal niet met een stopwatch in mijn hand. Ben niet echt kinky...
quote:hehehehe.... Wat extra "melk" in de koffie van schoonmoeder kenne dumpe??
quote:American Pie?
Op maandag 10 februari 2003 00:12 schreef Gertsan het volgende:[..]
hehehehe.... Wat extra "melk" in de koffie van schoonmoeder kenne dumpe??
quote:
Op zondag 9 februari 2003 14:17 schreef Mugger het volgende:[..]
Even wat extra slagroom op het gebak gespoten?
quote:jawel hoor
Op maandag 10 februari 2003 11:04 schreef boebiedoe het volgende:
9x? omfg....als ik de 4 haal ben ik al blijen 9 x...is t dan nog wel lekker
quote:Netjes hoor, na 5 a 6 keer dan heb ik het echt wel gehad..
Op maandag 10 februari 2003 11:06 schreef -Xerxes- het volgende:[..]
jawel hoor
note: werkt niet bij alle meisjes.
quote:denk altijd de 1e keer
Op zondag 9 februari 2003 23:30 schreef P.bertens het volgende:
een maat van me kwam al een keer klaar na 5 stoten. dat vrouwtjes stond raar te kijken toennie zij dat het al gebeurt was
quote:De eerste keer hing ie er voor en zou 'het' gaan gebeuren, toen ging ie van de opwinding al.
Op maandag 10 februari 2003 17:25 schreef bbrother het volgende:[..]
denk altijd de 1e keer
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:22 schreef Spaceman_Spiff het volgende:[..]
De eerste keer hing ie er voor en zou 'het' gaan gebeuren, toen ging ie van de opwinding al.
"He, nu al??? Dat kan niet!"
.
quote:hahaha
Op maandag 10 februari 2003 21:04 schreef sizzler het volgende:
Bij mij ook de eerste keer: Ze zat er op, ging omhoog en toen ze weer neerkwam was het gebeurt. Die ene zin spookt jaren door je hoofd:"He, nu al??? Dat kan niet!"
.
quote:Same here!! Alleen lijkt het na een tijdje zo'n verplichting, zo van, het is weer weekend dus we gaan weer neuken! Maarja, het eerste record is nog niet verbroken.
Op maandag 10 februari 2003 22:13 schreef GeilSpookje het volgende:[..]
wel lang geleden
en aangezien ik me vriendin maar 1 weekend per week zie is altijd de eerste sex van dat weekend erg snel klaar... (dat is het lekkerst en geilst na zo'n week... bij ons tenminste
)
'was de tijd die nog over was van een missie nadat ik in de metro stond met me bussie met geld.
was een GTA3 missie en er was een leuke meid op TV.
quote:en toen weer verder zitten spelen zonder je schoon te maken zeker?
Op dinsdag 11 februari 2003 02:24 schreef speedfreakssj het volgende:
1.23'was de tijd die nog over was van een missie nadat ik in de metro stond met me bussie met geld.
was een GTA3 missie en er was een leuke meid op TV.
quote:ja. ben GTA3 verslaafd
Op dinsdag 11 februari 2003 10:30 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
en toen weer verder zitten spelen zonder je schoon te maken zeker?
quote:hoe kan dat joh? ik kan echt neit komen van alleen te kijken!!
Op dinsdag 11 februari 2003 16:33 schreef Roscoo het volgende:
Dit weet ik nog uit mn millitaire diensttijd. Op een vrije zaterdag tijdens een oefening in de buurt van Hamburg mochten we op "excursie" naar de Reperbahn de sexstraat van Hamburg. Daar had je indertijd van die "contacthofjes" waar alle hoertjes op een rijtje stonden en die vroegen dan ook aan alle passanten zoiets als: wollen sie mitkommen. Ik doe t dus echt niet met een hoer maar 1 van mn dienstmaten zag t wel zitten maar had geen geld meer want dat was al aan de peepshow opgegaan. Toen besloten we met z'n allen 75 gulden te lappen zodat die jongen voor t eerst een wippie kon gaan maken. We spraken af dat hij na de daad weer naar t begin van de straat zou komen. Toen we anderhalf uur later bij de afgesproken plaat aan kwamen zat C al op een bankje op ons te wachten. Hij baalde omdat we zolang weg bleven want hij zat er al een ur en een kwartier te wachten. Ik vroeg m waarom ie zo lang had zitten wachten terwijl hij voor een uur betaalt had. Het hoertje had hem verzocht naakt op bed te gaan liggen terwijl zij zich aan het voorbereiden was. Toen hij naakt op bed lag begon zij zich uit te kleden en daarvan kwam C dus al klaar. Hij was nog niet eens aangeraakt.
quote:* Stroef checkt ava ....
Op woensdag 12 februari 2003 20:14 schreef Chirma het volgende:
<1 minuut
ik weetniet .. weet nog heel goed was ik eg 12 ofzo .. ik raakte me lul aan en kwam klaar. nix spuiten gewoon klaarkomen .. nooit meer gebeurt .. eg mysterie
Zonder vrouw: minuut of twee/drie, ontladings-shot na te lang stijf zonder vrouw :p
quote:Hoe kun je nou 9 keer komen, 2 keer is al moeilijk...
Op maandag 10 februari 2003 11:06 schreef -Xerxes- het volgende:[..]
jawel hoor
quote:Neuk jij met een stopwatch ofzo???
Op zaterdag 15 februari 2003 00:03 schreef Reda het volgende:
82 secvriendin was er niet trots op
[ontopic]
< 1 minuut
[/omtopic]
quote:Als je verwacht dat het er van gaat komen de avond ervoor even goed rukken. Als je 2x geweest bent kun je er redelijk zeker van zijn dat het dan op het moment supreme niet mis gaat
Op vrijdag 14 februari 2003 17:37 schreef bbrother het volgende:
ik ben ook allemaal bang dat et bij de 1e keer beetje te snel gaat
hoe kun je dat nou uitstellen dan vooral de 1e keer
natuurlijk gaat het meestal wat trager ..... en ook niet met da hand....
aaaaah niet alweer zo snel???
UUUHHH JJAAAHHH IK HOU VAN JE
*zucht*
zo gaat dat dan. het helpt wel als ze me niet van tevoen pijpt. maja dat wil ik ook niet missen.....dilemma
quote:Je kan je ook eerst klaar laten pijpen en dan pas aan de slag gaan...
Op dinsdag 18 februari 2003 16:01 schreef Misanthroopia het volgende:
uh uh UH UH UUUHHHHHHaaaaah niet alweer zo snel???
UUUHHH JJAAAHHH IK HOU VAN JE
*zucht*
zo gaat dat dan. het helpt wel als ze me niet van tevoen pijpt. maja dat wil ik ook niet missen.....dilemma
Helpt prima
Tja.
quote:5? Das nog niks, ik was tijdens de eerste stoot al klaar:P
een maat van me kwam al een keer klaar na 5 stoten. dat vrouwtjes stond raar te kijken toennie zij dat het al gebeurt was
quote:De 1e keer dat ik met een meisje naar bed ging had ik niet eens 5 keer nodig, maar goed, ze vond het wel lief en hebben het diezelfde nacht nog maar 3 keer overgedaan om wat te oefenen
quote:Kijk..........dat zijn de echte lieve vrouwtjes
Op vrijdag 21 februari 2003 01:24 schreef AKI het volgende:[..]
De 1e keer dat ik met een meisje naar bed ging had ik niet eens 5 keer nodig, maar goed, ze vond het wel lief en hebben het diezelfde nacht nog maar 3 keer overgedaan om wat te oefenen
mijn record. met een meid..... 6 minuten geloof ik
ik kan me nogal goed inhouden dat was nl ook de eerste keer
maar dat is zij gelkoof ik nooit te weten gekomen ben nl gewoon doorgegaan en hab na 15 minuten een grandioos orgasme gehad (ondertussen was zij ook al 2 keer gekomen )
handwerk..... eum da klok ik niet maar ik denk zo rond de 2 minuten ofzo
edit- foutje
ja ik had haast
maare laatst waren we kleren kopen bij de H&M.. samen in een hokje
en dat was wel snel 1,5 min ofzo
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 21:14 schreef Darkternal het volgende:
Hoe krijgen jullie het zo snel voor mekaar??? ,ik sta er echt van te kijken bij mij is het minimaal 24 minuten keihard rammen voordat ik een beetje loskom, soms fake ik ook wel dat ik klaarkom want na 1 uur en een kwartier ben ik doodmoe.
wat is te snel? ligt aan de situatie
maar goed vorige week was het wel ff kut.... (achja moet me iedere keer een week inhouden... )
Tijdens de sex duurt het veel langer
Verder heb ik het een keer gepresteerd om bij penetratie meteen te komen. Was ook tevens de sexuele afgang van mijn leven. Die trut is hem ook meteen genokt daarna
quote:ja..echt vervelend is dat
Op maandag 10 februari 2003 17:25 schreef bbrother het volgende:een maat van me kwam al een keer klaar na 5 stoten. dat vrouwtjes stond raar te kijken toennie zij dat het al gebeurt was
denk altijd de 1e keer
quote:De meeste van mijn sex-topics serieus zijn bedoeld, maar die krijgen een slotje....
Op vrijdag 27 juni 2003 00:45 schreef SunChaser het volgende:
Zie ik dat nu goed, Aernout opent een topic met een persoonlijke vraag en post er zelf meteen maar niet meer in?
De wegen van sommige mods zijn onnavolgbaar
quote:Was ze trots op je?
quote:Hoe snel kun je klaarkomen?
Op zondag 9 februari 2003 14:11 schreef Night-guardian het volgende:
hier was volgensmij al een topic over
ik heb vandaag toch een mooi verhaal gehoord... was een kerel die vertelde mij dat ie vroeger altijd met een stel vriendje wedstrijdje snel klaarkomen deed! de winnaar kreeg dan een krat bier...
hij had het iets van 50 keer gedaan ofzo
quote:2 keer is goed te doen, 3 keer ook, 4 keer wordt lastig,
Op vrijdag 14 februari 2003 17:40 schreef Infinity123 het volgende:[..]
Hoe kun je nou 9 keer komen, 2 keer is al moeilijk...
Voor diegenen die zich in de vakantie vervelen.
quote:Nou, als je het echt wil weten....
Op zaterdag 28 juni 2003 22:01 schreef SunChaser het volgende:
AERNOUT IK VRAAG HET NOG 1 KEER!!!!!!!! WAT IS JOUW RECORD KLAARKOMEN![]()
Geef es antwoord, preutse lul
Van slap naar afterburner zeg maar.
quote:Film: There's Something about Mary!
Op dinsdag 18 februari 2003 01:06 schreef TR08 het volgende:[..]
Als je verwacht dat het er van gaat komen de avond ervoor even goed rukken. Als je 2x geweest bent kun je er redelijk zeker van zijn dat het dan op het moment supreme niet mis gaat
quote:oke...9 keer vond ik ongeloofwaardig, maar 13....yeah right !
Op vrijdag 14 november 2003 10:33 schreef DakDuuf het volgende:
dont want to be weird.. maarhu wat is dr mis met 9 keer sex op een avond? Mijn record staaat op 13 (we hadden 14 keer geplant, ik ken j vertellen.. een rauwe eikel loopt moeilijk
quote:Ligt aan de omstandigheden; normaliter heb ik ook een behoorlijke opwarmperiode, en een half uur plezier is zo voorbij
Op dinsdag 17 juni 2003 21:14 schreef Darkternal het volgende:
Hoe krijgen jullie het zo snel voor mekaar??? ,ik sta er echt van te kijken bij mij is het minimaal 24 minuten keihard rammen voordat ik een beetje loskom, soms fake ik ook wel dat ik klaarkom want na 1 uur en een kwartier ben ik doodmoe.
Mijn persoonlijk record? Een ex-vriendin die met haar vriendin begon te tongen, resultaat: acute ejaculatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |