beter vogeltjes kijken iddquote:Op maandag 9 januari 2023 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
nou big borther weer uitgezet het was weer fantastisch
ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. kan geen stream/tv meer tegelijk kijken en cossenquote:Op maandag 9 januari 2023 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
nou big borther weer uitgezet het was weer fantastisch
hoe komt datquote:Op maandag 9 januari 2023 21:10 schreef suzi1 het volgende:
maar dan wel even vraagje aan @:moonlight, wil je me voorlopig niet liken? anders geraak ik helemaal in de war
zet je stream dan op de tablet met videoland app, en dan cossen op je laptopjequote:Op maandag 9 januari 2023 21:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. kan geen stream/tv meer tegelijk kijken en cossen
dus mss ga ik stuk minder cossen dan het plan zou zijn.
kijk het even aan.
ja als je in je invoer veldje klikt, en daarna op updates gepauzeerd komen alle reacties binnenquote:Op maandag 9 januari 2023 21:14 schreef suzi1 het volgende:
stream staat op mn benen op de tablet
maar heb ook verversprops he
ik lees steeds crossenquote:Op maandag 9 januari 2023 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ga maar cossen en stream kijken. ik ga met hemaatje stationnetjes kijken
quote:Op maandag 9 januari 2023 21:10 schreef suzi1 het volgende:
maar dan wel even vraagje aan @:moonlight, wil je me voorlopig niet liken? anders geraak ik helemaal in de war
ik had deze voor je in pettoquote:Op maandag 9 januari 2023 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
wij beginnen hier:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_railway_stations
let op dit station loopt schuinquote:
klopt is gebouwd op een helling tussen twee bestaande stations toen er een nieuwbouwwijk kwamquote:Op maandag 9 januari 2023 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
let op dit station loopt schuin
quote:Op maandag 9 januari 2023 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klopt is gebouwd op een helling tussen twee bestaande stations toen er een nieuwbouwwijk kwam
quote:Op maandag 9 januari 2023 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ken je nog een leuke station?
oh je wilt een einde aan het stationskijken makenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2023 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh je wilt een einde aan het stationskijken maken
Was ook niet te doen gisteravond. Hoop getetter maar weinig gesprek. Misschien wat beter te volgen als ze iets gekalmeerd zijn.quote:Op maandag 9 januari 2023 23:43 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat ik bb uiteindelijk niet ga volgen
Het is ook wel veel lijkt mij. JAAAAA EN BB en dat 24/7quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
Was ook niet te doen gisteravond. Hoop getetter maar weinig gesprek. Misschien wat beter te volgen als ze iets gekalmeerd zijn.
Al vind ik het nog geen leuke groep maar is nog vroeg.
Nou je hoeft het niet 24/7 te volgen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is ook wel veel lijkt mij. JAAAAA EN BB en dat 24/7
Ik ook nietquote:Op maandag 9 januari 2023 23:43 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat ik bb uiteindelijk niet ga volgen
Is dat niet gewoon een samenvatting van alle BB series?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
Was ook niet te doen gisteravond. Hoop getetter maar weinig gesprek. Misschien wat beter te volgen als ze iets gekalmeerd zijn.
Al vind ik het nog geen leuke groep maar is nog vroeg.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:57 schreef Schakeltopia het volgende:
elke dag vis is ook maar saai natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nee. Samenvatting van de eerste vier weken. Daarna liggen ze op de bank en vraag je je af waarom je er ooit aan begonnen bent.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een samenvatting van alle BB series?
vervolgens ligt pestkop nokkie nu met volle buik en eet mini rustig op haar gemakje hele vis opquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mini word nog wel steeds regelmatig neergemept zie ikhad wel hapje net
Ja ik weet soms ook niet meerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vervolgens ligt pestkop nokkie nu met volle buik en eet mini rustig op haar gemakje hele vis op
althans ik ga er even vanuit dat het mini is
3 meeuwen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Dit iets voor jullie? Aangezien jullie graag vogeltjes kijken
https://www.vogelbescherming.nl/tuinvogeltelling/hoe-werkt-het
Niks geteld. Veel te donkerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Dit iets voor jullie? Aangezien jullie graag vogeltjes kijken
https://www.vogelbescherming.nl/tuinvogeltelling/hoe-werkt-het
Zul je net zienquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
of ze moeten besluiten ineens op die dagen allemaal langs te komen
quote:
Ja en mini pakt zijn hapjes ook wel tussendoorquote:
maar die lag hiervoor nog te pitten toen at mini weer veel geloof ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en mini pakt zijn hapjes ook wel tussendooral eet die ander wel echt veel meer.
wat fijn voor dikke dikquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:43 schreef suzi1 het volgende:
@:schakeltopia, dikkie dik gaat mss dit weekend naar nieuw huisje
[ afbeelding ]
Even je rust pakkenquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haloa
[..]
druk dagjemaar nu lekker luieren!
Luibuis!quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haloa
[..]
druk dagjemaar nu lekker luieren!
Je word zelf nog eens een pozza.quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:23 schreef Schakeltopia het volgende:
nu eet ik zoute stokjes en heb glaasje fris
en dan straks pozzaatje in oven doen
En dan komende zomer de prijzen verhogen vanwege droogtequote:
Kom FSOE luisteren om 22u dat is wat melodischerquote:
Waar kan ik dat luisteren?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kom FSOE luisteren om 22u dat is wat melodischer
Als je mij een link geeft, luister ik t misschien wel evenquote:
Bohhhhquote:
Ja ik ga dat tzt wel plaatsen hierquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Als je mij een link geeft, luister ik t misschien wel even
Schattig, Mini wordt net zo Big als zijn broerquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:42 schreef engine het volgende:
Kijk dat vleugeltje over mini (denk ik) heen
Jaaa!!quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:25 schreef Schakeltopia het volgende:
heb jij nog schapie geaaid vandaag?
[ afbeelding ]
Ja kan ze eigenlijk al niet meer uit elkaar houden. Beetje gokken wie welke is nuquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Schattig, Mini wordt net zo Big als zijn broer
Is idd lastig te zien.. maar het zijn wel twee jongetjes?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kan ze eigenlijk al niet meer uit elkaar houden. Beetje gokken wie welke is nu
Geen ideequote:Op woensdag 11 januari 2023 20:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is idd lastig te zien.. maar het zijn wel twee jongetjes?
Oelalaquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
* hemarookworst trekt een glitterpak aan
Pics?quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wul ik zien.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hahahaquote:
Haha ja uitgeteldquote:
Nu nog 3 minquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
@:loveable over 10 minuten gaat hema een joetoepje voor je posten, goed opletten!
quote:
Ja maar gaat wel stuk beter. Het eten wordt ook meer verdeeldquote:
jaa gelukkig wel!quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar gaat wel stuk beter. Het eten wordt ook meer verdeeld
ja man ze eten echt veel he!quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:09 schreef engine het volgende:
Hoe snel die prooien er doorheen gaandat konijn is al weer weg en nu liggen er twee aangevroten vissen.
In bedquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
Is @:Lovable al lekker aan het wiebelen?
Pas op dat je er niet uit wiebeltquote:
Ja ik verbaas mijquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja man ze eten echt veel he!
Ah dan ga ik toch slapenquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rond 22.45 en 23.00 gaan ze wel harder draaien
Ja schattig dat ze er nu veel onderuit piepenquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
kijk ze lief slapen
[ afbeelding ]
Plast hij staand?quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
Maar denk dat de oudste wel een jongetje is
Weet ik niet maar ik zag "hem" eerder een auto inparkeren en dat ging feilloos.quote:
Auto's kunnen dat tegenwoordig zelf doen, dus dat is helaas geen onderscheidend criteria meerquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik zag "hem" eerder een auto inparkeren en dat ging feilloos.
gewoon keihard de boombox aanzetten morgen thuisquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
Hmm zal ik naar kantoor gaan. Thuis lawaai van klussende buren. Maar morgen ook kutweer wanneer ik naar huis ga
Geen kibbeling met Ton Elias danquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewoon keihard de boombox aanzetten morgen thuis
Hardere stijlen. Mandy draait hardstyle en Anime hardcore. Mish ken ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Trance of hardstyle/hardcore muziek?
Ah niks voor mij dusquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Hardere stijlen. Mandy draait hardstyle en Anime hardcore. Mish ken ik niet.
ja alleen dan de 300, die heeft paar extra knopjes maar verder zelfdequote:Op donderdag 12 januari 2023 19:24 schreef Loveable het volgende:
Zoiets had jij toch ook @:Schakeltopia
https://www.bol.com/nl/nl(...)4EAQYASABEgLuoPD_BwE
voor de heb zou ik gewoon de goedkoopste kopenquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:44 schreef Loveable het volgende:
Nee ga niet kopen, tenminste nog niet. Maar lijkt mij wel leuk om te hebben
Welke dan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
voor de heb zou ik gewoon de goedkoopste kopen
Wie weet ooitquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
Oeh gaat MRsL voor ons draaien
Nee die heb ik niet, maar kqn ik wel downloadenquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:53 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan moet je je muziekjes nog regelen, geen idee of je mp3tjes hebt?
Oeh nicequote:Op donderdag 12 januari 2023 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
@:loveable hemaatje gaat over 5 minuten een joetoepje voor jouw plaatsen!
Het constante vechten lijkt voorbijquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:15 schreef Loveable het volgende:
Gelukkig is Mini nu ook wat groter geworden
Gelukkig maar, was best wel sneu * ook al hoort het bij de natuur *quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Het constante vechten lijkt voorbij
ik ken er nog 1!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:10 schreef engine het volgende:
Blijkt dat ik toch een zwak heb voor Mandy![]()
[ afbeelding ]
@FranticDJquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:10 schreef engine het volgende:
Blijkt dat ik toch een zwak heb voor Mandy![]()
[ afbeelding ]
misschien even aan het werk ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:13 schreef engine het volgende:
Ja franatic al tijdje niet meer gezien
@:franticdj
Zit je inmiddels wat meer in BB?quote:
ja maar ik kan niet op live klikken he. ik zat denk wel 2 uur achter hahahquote:
Daarover....ben gisteren gevraagd of ik 6 weken naar Houston wil. Ik weet nog niet zeker of het door gaat maar hoop het echt heel ergquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien even aan het werk ofzo
wow gaaf!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Daarover....ben gisteren gevraagd of ik 6 weken naar Houston wil. Ik weet nog niet zeker of het door gaat maar hoop het echt heel erg
Haha ja gebeurd wel eensquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar ik kan niet op live klikken he. ik zat denk wel 2 uur achter hahah
niet dat ik er wat aan vind, maar ben voorlopig wel voor jason
Dat heb ik ook hoor. Dat is normaal.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:17 schreef suzi1 het volgende:
maar je ziet nu hele lange tijdstempel en klein rood stukje. kan niet voor en achteruit schuiven. vind t maar raar
En dat heb ik ook welquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:19 schreef suzi1 het volgende:
maar wel zo fijn als ik er niet helemaal in ga duiken zoals voorheen.
onderneem ik nog eens wat
Die hebben wel een andere balk. Staat de tijd bij dus is wel wat duidelijker.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:22 schreef suzi1 het volgende:
vorig jaar was die balk stuk normaler hoor. jij bent het denk al gewend van de loods?
Toen kon je ook nog een uur terug spoelen. Dat gaat dus ook niet meer. Wel jammer.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:22 schreef suzi1 het volgende:
vorig jaar was die balk stuk normaler hoor. jij bent het denk al gewend van de loods?
Nee hoor dat is normaal.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:25 schreef suzi1 het volgende:
bij mij is hij alleen vooraan een paar mm rood. loop ik weer achter dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |