SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Ik moet zei zequote:Op maandag 9 januari 2023 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In elk geval wel fijn dat je vandaag nog gezien wordt.
Ja, lijkt mij wel verstandigquote:
Niet buigen bij de heup, maar door de hurken zakken. Wat vast weer fantastisch voelt voor je knie.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:04 schreef Ama het volgende:
Meteen vragen wat verstandig is met bukken en zo.
Ja dat is sowieso beter maar ik denk daar nooit aan. 🤣quote:Op maandag 9 januari 2023 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet buigen bij de heup, maar door de hurken zakken. Wat vast weer fantastisch voelt voor je knie.
Verschilt normaliter ook sterk hoe nodig het is. Voor even een dweil van de grond pakken is even buigen bij de heup echt geen punt, da's meer voor zware dingen tillen.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso beter maar ik denk daar nooit aan. 🤣
Dat beweegt vast wel minder. Als ik alleen al op zij draai beweeg ik deze plekquote:Op maandag 9 januari 2023 11:13 schreef CherryLips het volgende:
En daarom durf ik hem niet weg te halen uit m'n gezicht
Pistol squat gewoonquote:Op maandag 9 januari 2023 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet buigen bij de heup, maar door de hurken zakken. Wat vast weer fantastisch voelt voor je knie.
Ik kan die dingen niet.quote:
Het extra stukje evenwicht klinkt met die wond van Ama ook weer niet als een ideale combi, maar dat terzijde.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Die beweging zit er gewoon niet meer in.
Scheelt dat nou veel bij een hypotheek eigenlijk?quote:Op maandag 9 januari 2023 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, DUO heeft in ieder geval m'n totale schuld aangepast naar m'n huidige schuld. Dat klinkt al vriendelijker voor een hypotheek.
Ja, ik heb er op het moment wel vrede mee. Moet er niet aan denken. Ik ben zo jong en wil nog zoveel doen.quote:
maar het is dus niet uitgesloten over een paar jaarquote:Op maandag 9 januari 2023 11:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik heb er op het moment wel vrede mee. Moet er niet aan denken. Ik ben zo jong en wil nog zoveel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |