Ja én rustig op de wegquote:
Je werkt toch niet buiten, dus ...quote:Op maandag 9 januari 2023 07:31 schreef UitStraling het volgende:
Die constante regen krijg je ook helemaal de zwimzwam van.
Mot naar kantoorke.quote:Op maandag 9 januari 2023 07:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je werkt toch niet buiten, dus ...
We moeten er continu naar kijken uit het raamquote:Op maandag 9 januari 2023 07:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je werkt toch niet buiten, dus ...
quote:Op maandag 9 januari 2023 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En omstreeks 6.40 wilde een auto met mij racen bij het stoplicht.
Daar heeft toch helemaal niemand zin in?
Wel gewonnen
Ja, maar je hebt toch geen cabrio?quote:
Oh ja.. nou goed.. het is nu toch donker..quote:Op maandag 9 januari 2023 07:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We moeten er continu naar kijken uit het raam
Tough life man. Die bouwvakkers buiten hebben het maar makkelijk, lekker een beetje onder hun helm schuilen. Maar jullie, de godganse dag naar de regen kijken vanuit je bureaustoel, pff.. moet er niet aan denkenquote:Op maandag 9 januari 2023 07:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We moeten er continu naar kijken uit het raam
Als het regent kunnen die gewoon lekker koffie drinken. Wij moeten blijven typen.quote:Op maandag 9 januari 2023 07:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tough life man. Die bouwvakkers buiten hebben het maar makkelijk, lekker een beetje onder hun helm schuilen. Maar jullie, de godganse dag naar de regen kijken vanuit je bureaustoel, pff.. moet er niet aan denken
TYP TYP TYP ?quote:Op maandag 9 januari 2023 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het regent kunnen die gewoon lekker koffie drinken. Wij moeten blijven typen.
quote:Op maandag 9 januari 2023 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel gewonnen
Ja, hij gaf geen gas en bleef naast mij rijden..quote:
Godverdomme gooi er een woeste gil inquote:Op maandag 9 januari 2023 07:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht dat mensen van Finance van die grijze muizen waren die ergens stilletjes in een hoekje zaten te muizen, maar ik hoor ze hier ginnegappen
Lolquote:Op maandag 9 januari 2023 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel gewonnen
Kost teveel energie vandaag.quote:Op maandag 9 januari 2023 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godverdomme gooi er een woeste gil in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |