Deed van Gaal toch ook niet bij Cillissen-gate.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat vooral raar is is dat Schreuder inderdaad aangeeft dat Rulli eerste keus is, wat niet meer dan normaal is als je er 10 miljoen voor uitgeeft, maar dat je dan inderdaad niet even met je andere keeper praat. Dit zijn communicatief echt Frank de Boer-praktijken, totaal geen peoplemanager.
Dat laatste valt in vergelijking met de directe concurrenten Feyenoord en PSV toch ook allemaal wel mee? Je hebt nu een paar zieken en geblesseerden maar over twee weken heb je gewoon weer een overschot aan aanvallers met Bergwijn en Berghuis die ook nog op een of andere manier ingepast moeten worden.quote:Op maandag 9 januari 2023 08:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Als Conceição gisteren niet had meegedaan zou het niveau van Ajax echt zwaar ondermaats zijn geweest.
Sowieso is het absurd dat Ajax met deze krappe selectie de 2e seizoenshelft in moet.
Wel met je eens, Feyenoord gisteren gezien en dat viel me niet mee, die creëren echt te weinig en PSV alleen de samenvatting en daarin heb ik ook haast geen kans gezien, maar Alfred moet wel gaan winnen.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat laatste valt in vergelijking met de directe concurrenten Feyenoord en PSV toch ook allemaal wel mee? Je hebt nu een paar zieken en geblesseerden maar over twee weken heb je gewoon weer een overschot aan aanvallers met Bergwijn en Berghuis die ook nog op een of andere manier ingepast moeten worden.
Met dit materiaal ben je als Ajax (ondanks al het kneuzige puntverlies) nog steeds de absolute titelfavoriet. Weet niet of je Feyenoord en PSV ziet maar die creëren nauwelijks iets, dat is echt punten schrapen. Bij Ajax is het meer elke wedstrijd 10 kansen om zeep helpen en vervolgens een knullige tegengoal slikken, daar zou ik toch meer vertrouwen in hebben dan de andere ploegen.
Eens. Kansen creëren en weinig kansen weggeven blijven zeker op seizoensbasis gewoon de belangrijkste indicatoren voor wie er met de titel vandoor gaat. We hebben ooit Twente gehad waarbij dat echt in 30 van de 34 wedstrijden meezat, maar normaal gesproken is het verschil met de andere 2 topploegen weer te groot.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel met je eens, Feyenoord gisteren gezien en dat viel me niet mee, die creëren echt te weinig en PSV alleen de samenvatting en daarin heb ik ook haast geen kans gezien, maar Alfred moet wel gaan winnen.
Zelfs Feyenoord heeft nu een punt minder dan ze vorig seizoen hadden na 15 wedstrijden maar ze er staan er nu wel bovenaan mee, Ajax wel heel slecht met 5 punten minder, PSV 3 minder, kortom het houdt niet over dit seizoen.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. Kansen creëren en weinig kansen weggeven blijven zeker op seizoensbasis gewoon de belangrijkste indicatoren voor wie er met de titel vandoor gaat. We hebben ooit Twente gehad waarbij dat echt in 30 van de 34 wedstrijden meezat, maar normaal gesproken is het verschil met de andere 2 topploegen weer te groot.
Is natuurlijk wel zo dat als Feyenoord een keer lucky is in een Feyenoord-Ajax (22 januari) het gat halverwege de competitie 6 punten kan zijn maar dan nog zie ik Ajax wel terugkomen tweede seizoenshelft.
Seizoen van de nivellering inderdaad en dat is historisch gezien altijd erg slecht voor het Nederlandse voetbal. AZ en Twente kunnen er in de CL maar ook EL natuurlijk niets van, zou heel vervelend zijn als dat soort clubs toevallig weer kampioen worden in een seizoen waarbij ook de topdrie flink aanrommelt.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfs Feyenoord heeft nu een punt minder dan ze vorig seizoen hadden na 15 wedstrijden maar ze er staan er nu wel bovenaan mee, Ajax wel heel slecht met 5 punten minder, PSV 3 minder, kortom het houdt niet over dit seizoen.
Al zou het wel goed zijn voor het NL voetbal als Ajax geen kampioen wordt, maar dan moet wel Feyenoord of PSV het worden, niet AZ of zo.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Seizoen van de nivellering inderdaad en dat is historisch gezien altijd erg slecht voor het Nederlandse voetbal. AZ en Twente kunnen er in de CL maar ook EL natuurlijk niets van, zou heel vervelend zijn als dat soort clubs toevallig weer kampioen worden in een seizoen waarbij ook de topdrie flink aanrommelt.
Wellicht de enige die nog wat creerde af en toe. Belachelijk dat nu het hele elftal leunt op zo'n jonge speler. Ik vond het wel indrukwekkend hoe hij zo lang kon blijven spelen (en acties maken). Wat een mentaliteit heeft hij zeg. Zal wel vol adrenaline hebben gezeten.quote:Op maandag 9 januari 2023 08:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Als Conceição gisteren niet had meegedaan zou het niveau van Ajax echt zwaar ondermaats zijn geweest.
Sowieso is het absurd dat Ajax met deze krappe selectie de 2e seizoenshelft in moet.
Waarom zou dat goed zijn voor het Nederlandse voetbal?quote:Op maandag 9 januari 2023 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al zou het wel goed zijn voor het NL voetbal als Ajax geen kampioen wordt, maar dan moet wel Feyenoord of PSV het worden, niet AZ of zo.
Ondat PSV/Feijenoord dan CL-gelden krijgt en spelers duurder kan verkopen waardoor er meer strijd ontstaat en de eredivisie niet verwordt tot one team league. "Klassiekers" waarbij Feijenoord kan kiezen of het met 3, 4 of 5 nul wil verliezen zijn niet echt leuk, zeker niet voor de neutrale Nederlandse kijker. Een spannender eredivisie levert meer tv-gelden op, waardoor het niveau over de hele linie verbetert.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom zou dat goed zijn voor het Nederlandse voetbal?
(even oprechte vraag, geen getroll ofzo omdat Ajax kampioen zou moeten worden)
Omdat ze dan die CL miljoenen hebben en Ajax niet direct, al zou Ajax het met plek 2 het ook nog wel kunnen halen.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom zou dat goed zijn voor het Nederlandse voetbal?
(even oprechte vraag, geen getroll ofzo omdat Ajax kampioen zou moeten worden)
Onder Schreuder is middelmatigheid troef.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:47 schreef DeeBee het volgende:
Blij zijn met een aardige eerste helft waarin je met hangen en wurgen 0-1 voorkomt. De standaard zakt snel, SchreuderGod.
Achterin is het gewoon een drama qua opties.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat laatste valt in vergelijking met de directe concurrenten Feyenoord en PSV toch ook allemaal wel mee? Je hebt nu een paar zieken en geblesseerden maar over twee weken heb je gewoon weer een overschot aan aanvallers met Bergwijn en Berghuis die ook nog op een of andere manier ingepast moeten worden.
Die ging van 1e keeper naar volledig buiten de selectiequote:Op maandag 9 januari 2023 09:14 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Deed van Gaal toch ook niet bij Cillissen-gate.
Mja, Feyenoord en PSV hebben het in de CL toch ook niet heel goed gedaan, als ze de voorronde überhaupt overleefden?quote:Op maandag 9 januari 2023 09:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Seizoen van de nivellering inderdaad en dat is historisch gezien altijd erg slecht voor het Nederlandse voetbal. AZ en Twente kunnen er in de CL maar ook EL natuurlijk niets van, zou heel vervelend zijn als dat soort clubs toevallig weer kampioen worden in een seizoen waarbij ook de topdrie flink aanrommelt.
Die zit volgende week gewoon weer op het bankie als Bergwijn of Berghuis weer kan spelen hoor.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wellicht de enige die nog wat creerde af en toe. Belachelijk dat nu het hele elftal leunt op zo'n jonge speler. Ik vond het wel indrukwekkend hoe hij zo lang kon blijven spelen (en acties maken). Wat een mentaliteit heeft hij zeg. Zal wel vol adrenaline hebben gezeten.
Je zag gisteren wel dat ie het nog geen hele pot volhoudt, maar hij liet meer zien dan Bergwijn de afgelopen maanden... dus die zal inderdaad wel weer op het bankie komen.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die zit volgende week gewoon weer op het bankie als Bergwijn of Berghuis weer kan spelen hoor.
SCHREUDERED
Bergwijn begon ook goed, die zou juist gebaat zijn bij Conceicao op rechts, die maakt ook ruimte voor de rest, dan loopt het allemaal wat makkelijker. Ik heb het al een keer of 100 gezegd maar Neres hadden ze nooit moeten laten gaan.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zag gisteren wel dat ie het nog geen hele pot volhoudt, maar hij liet meer zien dan Bergwijn de afgelopen maanden... dus die zal inderdaad wel weer op het bankie komen.
Het feit dat Feyenoord en PSV ook punten verspeelden was ironisch gezien het meest kutte wat Ajax kon overkomen, want nu weet je zeker dat Schreuder er nog minimaal 3 wedstrijden zit.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:20 schreef StevenHyde het volgende:
Moet toegeven dat ik het gisteren vooraf wel slechter had verwacht. Voor de winterstop leek het vaak op saboteren. Nu was er wel echt de wil. Maar ook gelijk pijnlijk duidelijk dat er bij een deel ook veel onkunde zit.
En dan als toppunt onze backs, waar Sanchez gewoon geen Ajax niveau heeft, had en gaat hebben. En Bassey gewoon echt zo weinig vertrouwen heeft, dat hij ook helemaal niks kon toevoegen aan de bal.
Er bekroop gister, vooral de 2e helft, echt weer zo'n gevoel alsof je in de wachtkamer van de tandarts zit voor een wortelkanaalbehandeling. Gewoon van ik kijk want het is mijn club, maar eigenlijk wil ik dit niet aanschouwen, want Schreuder doet met de wedstrijd meer afbraak aan het elftal en straks is het sowieso te laat wanneer ze em er eindelijk eens uitgooien.
Aan de ene kant hoop je dan dat we op ons bek gaan in Den Bosch. Zodat dit misschien de trigger is voor het bestuur om ermee te stoppen. Maar je weet dat Schreuder nog minimaal de komende wedstrijden er zit, dus het is zinloos.
neres wilde zelf ook gewoon weg toch?quote:Op maandag 9 januari 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bergwijn begon ook goed, die zou juist gebaat zijn bij Conceicao op rechts, die maakt ook ruimte voor de rest, dan loopt het allemaal wat makkelijker. Ik heb het al een keer of 100 gezegd maar Neres hadden ze nooit moeten laten gaan.
Natuurlijk maar als je weet dat er aan Antony getrokken wordt dan laat je hem toch niet voor een fooi vertrekken, kostte zowat het kampioenschap ook nog afgelopen seizoen.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:42 schreef Malavita het volgende:
[..]
neres wilde zelf ook gewoon weg toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |