abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207474391
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 19:36 schreef Scorpie het volgende:
Twente en Feyenoord nu :D dat gaat Schreuder toch echt zijn kop kosten, die twee win je niet.
Mooie
Hallo
pi_207474995
Twente pakt gewoon de volle buit. Degelijk team is dat. Ajax is echt brandhout op dit moment. Schreuder hadden ze voor de WK al de laan uit moeten sturen.
  zondag 8 januari 2023 @ 20:51:10 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207475099
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 20:43 schreef Saekerhett het volgende:
Twente pakt gewoon de volle buit. Degelijk team is dat.
Tegen Emmen. Thuis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207475100
twitter
pi_207475591
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 18:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoef dus nog steeds geen Ajax te kijken als ik dit dus lees
Jezus, de wedstrijd gaf mij al een misselijk gevoel maar zon schaamteloze reactie als dit maakt mij ook niet vrolijk. Vooral omdat je ook van dit soort types op kantoor hebt. Moeten we je appen als Ajax weer makkelijk wint omdat je dan weer kijkt?

Beetje supporter kijkt elke wedstrijd. Het is niet altijd feest maar dat maakt voetbal juist leuk. Kut wedstrijd maar nog steeds leuker dan de wedstrijden onder de Boer. Kijk genoeg van dit soort ellende en een goede wedstrijd is straks extra leuk.

Complimenten voor Conceicao en Cilessen. Lasse was gelukkig onzichtbaar.

Tananane is een dikke klootzak die geeld had moeten krijgen. Ook onzin hoe die Sanches die best aardig speelde een kaart aansmeerde.
pi_207475864
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2023 20:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Tegen Emmen. Thuis.
Wel de enige club die won uit het linkerrijtje :D

Maar die zijn vooral thuis enorm sterk, uit gaat het vrij moeizaam.
pi_207475958
quote:
Kneusje
  zondag 8 januari 2023 @ 22:58:04 #158
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_207476871
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 21:27 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Jezus, de wedstrijd gaf mij al een misselijk gevoel maar zon schaamteloze reactie als dit maakt mij ook niet vrolijk. Vooral omdat je ook van dit soort types op kantoor hebt. Moeten we je appen als Ajax weer makkelijk wint omdat je dan weer kijkt?

Beetje supporter kijkt elke wedstrijd. Het is niet altijd feest maar dat maakt voetbal juist leuk. Kut wedstrijd maar nog steeds leuker dan de wedstrijden onder de Boer. Kijk genoeg van dit soort ellende en een goede wedstrijd is straks extra leuk.

Complimenten voor Conceicao en Cilessen. Lasse was gelukkig onzichtbaar.

Tananane is een dikke klootzak die geeld had moeten krijgen. Ook onzin hoe die Sanches die best aardig speelde een kaart aansmeerde.
Je zal maar zo opgewonden worden omdat iemand niet meer naar Ajax kijkt omdat het voetbal al een jaar niet om aan te gluren is. Maar als jij je meer Ajacied voelt doordat je naar die rotzooi kijkt dan ben ik trots op je.
pi_207477093
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 19:46 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ook weer zo’n gesprek met Pasveer. Hij weet
blijkbaar nog niet dat hij gepasseerd is. Ongelooflijk, waarom praat dat hoofd niet even met Pasveer? Heb je straks weer een ontevreden klant. Het is ook allemaal zo onnodig allemaal.
Wat vooral raar is is dat Schreuder inderdaad aangeeft dat Rulli eerste keus is, wat niet meer dan normaal is als je er 10 miljoen voor uitgeeft, maar dat je dan inderdaad niet even met je andere keeper praat. Dit zijn communicatief echt Frank de Boer-praktijken, totaal geen peoplemanager.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 8 januari 2023 @ 23:17:15 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207477104
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 23:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Wat vooral raar is is dat Schreuder inderdaad aangeeft dat Rulli eerste keus is, wat niet meer dan normaal is als je er 10 miljoen voor uitgeeft, maar dat je dan inderdaad niet even met je andere keeper praat. Dit zijn communicatief echt Frank de Boer-praktijken, totaal geen peoplemanager.
Sowieso wel raar om dat meteen te vermelden toch, stel hij duikt de eerste training onder elke bal door
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207477114
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2023 23:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Sowieso wel raar om dat meteen te vermelden toch, stel hij duikt de eerste training onder elke bal door
Dan nog zul je m toch wel een wedstrijd of wat de kans geven. Dan kun je alleen je scouting de schuld geven dat je een enorme prutser hebt aangekocht. Beetje de Drommel-route zeg maar :P
  zondag 8 januari 2023 @ 23:21:00 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207477133
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 23:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dan nog zul je m toch wel een wedstrijd of wat de kans geven. Dan kun je alleen je scouting de schuld geven dat je een enorme prutser hebt aangekocht. Beetje de Drommel-route zeg maar :P
Nouja je kan op zijn minst doen alsof de concurrentie aangegaan moet worden, Pasveer kan verder ook rekenen neem ik aan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 8 januari 2023 @ 23:37:00 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207477265
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 23:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat ben ik niet met je eens hoor, zat op Schreuder aan te merken maar Pasveer is toch ook niet achterlijk, als je zo'n keeper haalt is het logisch dat hij eerste keus is, je haalt hem niet voor de bank. Als ze een linksback halen gaan ze toch ook niet met de huidige back overleggen of hij dat wel een goed idee vindt.
pi_207477581
Wat moet er allemaal met Pasveer besproken worden dan? Hij wist bij zijn komst dat hij tweede en misschien wel derde keeper zou worden. Door omstandigheden werd hij (tijdelijk) eerste keeper en dat heeft hij prima gedaan, maar hij is inmiddels 74 jaar en hij weet heus wel dat Ajax verder kijkt, ook met het oog op de toekomst.
pi_207478236
Over Pasveer gesproken: Was dat niet gewoon weer een ouderwetse keepersfout van hem? Had wel een metertje naar voren mogen staan lijkt mij.
pi_207478239
Ajax had sowieso even moeten wachten met een keeper aantrekken. Nu kan je een van de speerpunten uit het verleden, Hendrik Van Crombrugge, gewoon voor een prikkie ophalen.

https://sporza.be/nl/2023(...)izier~1673216098783/
pi_207478243
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 07:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Over Pasveer gesproken: Was dat niet gewoon weer een ouderwetse keepersfout van hem? Had wel een metertje naar voren mogen staan lijkt mij.
Bal belandde in de 5 meter en verwacht je toch wel een keeper die eruit komt
pi_207478257
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 07:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Bal belandde in de 5 meter en verwacht je toch wel een keeper die eruit komt
Pasveer toch wel heel veel halve fouten, (maar dat zijn ook gewoon hele tegengoals) is met die nieuwe keeper ook nog genoeg mee te winnen.

Sowieso moet Ajax niet overdrijven met die oude keepers. Stekelenburg is 40 en heeft geen zin meer om te duiken. :') Zit er puur nog om het lekkere salaris.
  maandag 9 januari 2023 @ 07:58:36 #169
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_207478392
4 wedstrijden op rij ongeslagen nu?
Gaat de goede kant op met Alfred
pi_207478525
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 23:37 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat ben ik niet met je eens hoor, zat op Schreuder aan te merken maar Pasveer is toch ook niet achterlijk, als je zo'n keeper haalt is het logisch dat hij eerste keus is, je haalt hem niet voor de bank. Als ze een linksback halen gaan ze toch ook niet met de huidige back overleggen of hij dat wel een goed idee vindt.
Overleggen niet, maar mededelen dat dit je laatste wedstrijd is omdat er een nieuwe keeper komt lijkt me niet heel raar toch :D
  maandag 9 januari 2023 @ 08:36:29 #171
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207478553
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 08:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Overleggen niet, maar mededelen dat dit je laatste wedstrijd is omdat er een nieuwe keeper komt lijkt me niet heel raar toch :D
Rulli is nog niet speelgerechtigd dus of Pasveer z'n laatste wedstrijd gekeept heeft weet ik niet, maar gisteren zag hij er bij de 1-1 niet geweldig uit.
pi_207478564
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 08:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja dit dus, die jongen is eerste keeper geweest voor een periode. Even klein gesprekje over zijn nieuwe rol lijkt mij juist goed. Maar waterhoofdje lijkt wat autistische trekjes te hebben. Zou hij ook op fok! zitten?
Hallo
pi_207478612
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 08:39 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Ja dit dus, die jongen is eerste keeper geweest voor een periode. Even klein gesprekje over zijn nieuwe rol lijkt mij juist goed. Maar waterhoofdje lijkt wat autistische trekjes te hebben. Zou hij ook op fok! zitten?
Ik verdenk het @Scrummie account.
  maandag 9 januari 2023 @ 08:47:32 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207478618
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 08:46 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ik verdenk het @:Scrummie account.
Als het een Feyenoorder is dan wel logischer ja.
pi_207478707
Als Conceição gisteren niet had meegedaan zou het niveau van Ajax echt zwaar ondermaats zijn geweest.
Sowieso is het absurd dat Ajax met deze krappe selectie de 2e seizoenshelft in moet.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')