Schreuder is simpelweg niet de coach die de logische keuzes gaat maken. Hoewel dat ook hand in hand gaat met het huidige bestuur en hun aankoopbeleid. Niet dat ik dan opeens wonderen verwacht, maar de eerste helft vandaag was een voorbeeld van 'terug naar de basis', zonder Bergwijn/Kudus die dit elftal in alle bescheidenheid ontwrichten.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar stel dat ze hem er vandaag uitschoppen, wie gaan we dan krijgen, Luis Enrique teken ik voor maar een Heitinga of zelfs Bosz lijkt me ook niet de oplossing.
Pas op!quote:Op zondag 8 januari 2023 17:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus laten we een trainer die bewezen niet functioneert zitten, de club verder kapot maken en deze selectie verneuken?
Tussenpaus aanstellen en proberen te redden wat er te redden valt, zelfs ADO Den Haag heeft het begrepen, dus waarom wij niet.
Vandaag werd hij ook geholpen door de omstandigheden met al die zieken, dus inderdaad afwachten of hij nu het licht gezien heeft.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Schreuder is simpelweg niet de coach die de logische keuzes gaat maken. Hoewel dat ook hand in hand gaat met het huidige bestuur en hun aankoopbeleid. Niet dat ik dan opeens wonderen verwacht, maar de eerste helft vandaag was een voorbeeld van 'terug naar de basis', zonder Bergwijn/Kudus die dit elftal in alle bescheidenheid ontwrichten.
Het was zelfs vrij goed de eerste helft, die tweede roep je over jezelf af door niet drie keer te scoren voor rust. Van mij mag de beste man ook weg maar vandaag was het gewoon zo slecht niet. Maar dat schreeuwt niet zo lekker.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is allemaal geleuter, net als dat geleuter van je toen Ten Hag nog de baas was dat Schreuder de tacticus was.
Ik ben ook niet tevreden hoor maar vandaag vond ik het niet aan houding liggen zoals tegen Emmen was.
Tadic hoort gewoon op links. Dat geeft het team al zoveel rust en stabiliteit.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaag werd hij ook geholpen door de omstandigheden met al die zieken, dus inderdaad afwachten of hij nu het licht gezien heeft.
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Pas op!
Deze post gaan ze straks verwijderen
Conceicao vond ik wel leuk spelen, beetje druistig nog maar daar zit wel muziek in.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:59 schreef TornadoDK het volgende:
Niks kunnen zien, niks gemist zo te lezen.
Kudus, daar heb ik van de week ook wel weer een heel raar artikel over gelezen dat hij eigenlijk op de bank zit weg te rotten. Dan denk ik echt je hebt totaal geen verstand van zaken he. Want Kudus heeft van de laatste 10 wedstrijden in de competitie 2 in de basis gestaan. Hij heeft in geen van de wedstrijden ingevallen, hij heeft in de champions 3x ingevallen. Vorig jaar bij Ajax 200 minuten gespeeld jah en nu heeft hij er al heel veel gespeeld. We hebben heel veel geld betaald voor Kudus die transfervrij is weggegaan. En je gaat zo'n opmerking schrijven, dan ben je stemming aan het maken. Dat is onacceptabel vind ik, dat is gewoon slecht. En we weten ook waar het vandaan komt. En dat hoort niet als Fok! user, dan moet je feiten hebben. En de feiten zijn gewoon niet juist. En dat hij een paar keer niet bij basis elf zit jah, dat wist hij ook van te voren jah. Dat hebben we vantevoren ook uitgelegd wat zijn rol gaat worden. En ik bepaal wie er speelt en niemand anders jah en als mensen denken dat spelers bepalen want de mensen kennen mij helemaal niet. Ik bepaal wie er speelt en Kudus ontwikkelt zich goed, is een groot talent, moet nog een betere speler worden he. Dan kan het een top middenvelder worden in Europa, moet nog harder werken, moet er nog meer voor doen. En dan gaat hij een hele goede speler worden. Maar ik bepaal wanneer hij speelt en niet een Fok! user. Jahquote:Op zondag 8 januari 2023 17:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Schreuder is simpelweg niet de coach die de logische keuzes gaat maken. Hoewel dat ook hand in hand gaat met het huidige bestuur en hun aankoopbeleid. Niet dat ik dan opeens wonderen verwacht, maar de eerste helft vandaag was een voorbeeld van 'terug naar de basis', zonder Bergwijn/Kudus die dit elftal in alle bescheidenheid ontwrichten.
Poh, eerste helft was Conceicao echt enorm sterk!quote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Conceicao vond ik wel leuk spelen, beetje druistig nog maar daar zit wel muziek in.
Gezien de situatie met Blind heeft Alfred best veel vertrouwen van het zieltogende matige bestuur. Dus neequote:Op zondag 8 januari 2023 18:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Twente volgende week. Weer puntverlies moet genoeg zijn voor een exit Schreuder toch?
Ja dit was te voorspellen helaas, Twente en Feyenoord wordt niet veel beter ben ik bang. Poephoofd Sar is in staat om Waterhoofd te laten staan ook spelen we nacompetitiequote:Op zondag 8 januari 2023 18:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heb het helaas dus goed gehad. NEC uit.. man man man
Alfgod? De eerste keer dat ik een bijnaam niet grappig vind.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:12 schreef De_Pel het volgende:
Moeten het ook niet groter maken dan het is, gewoon 9 vd 15 potjes gewonnen, en pas 2 verloren.
Dat je nu even niet bovenaan staat is logisch, er zijn vrij veel spelers weggegaan, waarvan maar 110m geherinvesteerd kon worden.
Geef Alfgod gewoon nog even de tijd om wat dwarsliggers als Tadic de mond te snoeren dan komt alles goed.
Kan er ook niets aan doen dat jullie geen SlotGod hebben zitten...quote:Op zondag 8 januari 2023 18:29 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Alfgod? De eerste keer dat ik een bijnaam niet grappig vind.
Het was niet eens zo slecht. Normaal zit zo'n potje er wel eens tussen, maar nu is het de zoveelste wedstrijd op rij puntverlies en dat is onacceptabel.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoef dus nog steeds geen Ajax te kijken als ik dit dus lees
quote:Op zondag 8 januari 2023 18:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja dit was te voorspellen helaas, Twente en Feyenoord wordt niet veel beter ben ik bang. Poephoofd Sar is in staat om Waterhoofd te laten staan ook spelen we nacompetitie
Heb ik wel vaker.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:29 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Alfgod? De eerste keer dat ik een bijnaam niet grappig vind.
0 puntenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja dit was te voorspellen helaas, Twente en Feyenoord wordt niet veel beter ben ik bang. Poephoofd Sar is in staat om Waterhoofd te laten staan ook spelen we nacompetitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |