Bal moet goed vallenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:23 schreef Tjacka het volgende:
Jullie hoeven de persconferentie niet meer te kijken.
Kleine toevoeging gedaan.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bal moet goed vallen
Zij scoren net op het juiste moment
Als je de 0-2 maakt is het beslist normaal gesproken
We missen toch een pak spelers. Dat wil ik niet als excuus gebruiken. Zeker niet. Maar het heeft wel invloed.
Beste wedstrijd 2023.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bal moet goed vallen
We missen toch een pak spelers
Ach dat gejank van een zogenaamde topclub, ook met een B elftal moet je bij NEC uit winnenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bal moet goed vallen
We missen toch een pak spelers
Neequote:Op zondag 8 januari 2023 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel een puntverlies wat ik enigszins onder verzachtende omstandigheden vind vallen. Erg ongelukkige tegengoal en een half elftal met ziek, zwak en misselijken....
Ik zou niet weten op basis waarvan hij zou mogen blijven zitten. Kampioenschap kan je wel vergeten onder Schreuder.quote:
Wie mis je nu dan die het verschil zou maken?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel een puntverlies wat ik enigszins onder verzachtende omstandigheden vind vallen. Erg ongelukkige tegengoal en een half elftal met ziek, zwak en misselijken....
Op z’n vroegst einde van deze maand. Maar ik zie het voor de wedstrijden tegen Deb Bosch, Twente en Feyenoord sowieso nog niet gebeuren.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:28 schreef Landgeld het volgende:
Wanneer wordt schreuder ontslagen? Wtf joh
Berghuis en Bergwijn bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 januari 2023 16:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie mis je nu dan die het verschil zou maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |