abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207465484
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 23:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zeker wel. De 13e maand die wij krijgen heeft alles te maken met de winst die het bedrijf gedraaid heeft.

Bij de normale salarissen niet inderdaad, dat staat uiteraard gewoon vast.
Vakkenvullers en kassameisjes krijgen een 13e maand?
٩๏̯͡๏)۶
pi_207465487
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Zodra ze komen scannen haal ik gewoon 4 artikelen uit m'n tas en die scannen ze.
Apart, dat is geen standaard beleid, normaal pakken ze zelf wat uit de tas. En een beetje serieuze medewerker graait ook wat onderuit de tas.
٩๏̯͡๏)۶
pi_207465537
Nooit wat gestolen, het komt niet eens in me op. Waarom zou je dat ook doen?
  zondag 8 januari 2023 @ 08:17:00 #54
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_207465574
Zelfscan O+ Wat een tijdbesparende uitvinding ^O^ Op een keer na dan… Hier duiken ze ook echt onderin je tas om te controleren. Ze had een item twee keer gescand maar wist niet meer welke (ik had er verschillende soorten van) en toen kon ze dus niet meer nagaan of het nu klopte of niet, dus alles moest uit mijn twee volle tassen en een voor een scannen. Dan sta je daar niet heel relaxed :{ Klopte uiteraard wel gewoon.
pi_207465610
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:43 schreef BE het volgende:
Ik scan ook altijd braaf alles.
Ik ben al bang dat ik per ongeluk iets niet goed scan, laat staan dat je dat express doet! :o
Nou, dit dus. Ik zou niet durven iets met opzet niet te scannen. Ik kom een aantal keer per week in die winkel, het lijkt me niet handig daar te stelen _O- En dat past ook helemaal niet bij mij.

En je kan wel zeggen dat je iets vergeten bent te scannen, maar als ze bij controle een ongescand artikel scannen dan doen ze je hele tas en komen zo ook bij de producten op de bodem (want het is wel zo dat ze meestal alleen een paar dingetjes van boven op scannen en niet onder in de tas - en dat weten die dieven natuurlijk ook).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207465615
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 08:17 schreef Tweedledee het volgende:
Zelfscan O+ Wat een tijdbesparende uitvinding ^O^ Op een keer na dan… Hier duiken ze ook echt onderin je tas om te controleren. Ze had een item twee keer gescand maar wist niet meer welke (ik had er verschillende soorten van) en toen kon ze dus niet meer nagaan of het nu klopte of niet, dus alles moest uit mijn twee volle tassen en een voor een scannen. Dan sta je daar niet heel relaxed :{ Klopte uiteraard wel gewoon.
Bij mij gaf de jongedame die kwam controleren voor een product zonder streepjescode eens aan dat het een courgette was terwijl het een aubergine was. Moest ze prompt de hele tas scannen van het apparaat, want ik had geen courgette afgerekend :') Duh. Ze heeft heel vaak haar excuses aangeboden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207465616
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 07:51 schreef Ronald het volgende:

[..]
Jaloers?
  Moderator zondag 8 januari 2023 @ 08:39:50 #58
447051 crew  Peejtur
pi_207465640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:53 schreef PS. het volgende:

[..]
Wut? Dat heb ik nog nooit meegemaakt. :o

Wel valt het me op dat ze altijd de bovenste boodschappen pakken uit de tas.
Hier pakken ze de producten zelf en soms ook wel gewoonbl van onderaan de tas.
  zondag 8 januari 2023 @ 08:42:33 #59
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_207465654
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 08:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Bij mij gaf de jongedame die kwam controleren voor een product zonder streepjescode eens aan dat het een courgette was terwijl het een aubergine was. Moest ze prompt de hele tas scannen van het apparaat, want ik had geen courgette afgerekend :') Duh. Ze heeft heel vaak haar excuses aangeboden.
Ah nee :’) haha wat knullig
pi_207465936
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 07:51 schreef Ronald het volgende:

[..]
Ik dacht dat dat bij hun normale salaris inbegrepen zat. Onder bepaalde contracturen krijg je een all-in salaris.

Maar het personeel bestaat uit meer dan studenten.
pi_207465954
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2023 09:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik dacht dat dat bij hun normale salaris inbegrepen zat. Onder bepaalde contracturen krijg je een all-in salaris.

Maar het personeel bestaat uit meer dan studenten.
Klopt de winstuitkering zit bij je salaris in als je een contract hebt van 12 uur of minder. Maar je krijgt het wel.
pi_207465986
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:04 schreef PS. het volgende:

[..]
Ik word echt maar 1 op de 5-10x gecontroleerd, ook is daar bijna een systeem in te vinden, want na 1 controle weet je eigenlijk al zeker dat je de volgende paar keer niet gecontroleerd wordt.

Maar als het bij jou zo vaak gebeurt is dat waarschijnlijk dan omdat er in dat filiaal veel gestolen is.
als je naar meerdere fillialen gaat is er geen pijl op te trekken.

echter had ik toen het vrij nieuw was nog wel eens een volledige scan, tegenwoordig scannen ze max 3-4 producten bij een goed gevulde mand
pi_207466663
Ik durf dat niet eens, daarnaast ben ik ook tegen de zelfscankassa's, ik kies als ik kan altijd voor een medewerker aan de kassa, tenzij er een wachtrij van hier tot tokio staat en ik maar een paar artikelen heb.

Maar ga echt niets niet scannen....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 8 januari 2023 @ 10:36:38 #64
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_207466675
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 10:35 schreef Chandler het volgende:
daarnaast ben ik ook tegen de zelfscankassa's, ik kies als ik kan altijd voor een medewerker aan de kassa
Redenen ... :?
pi_207466756
quote:
5s.gif Op zondag 8 januari 2023 10:36 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Redenen ... :?
Omdat ik liever bij een persoon betaal dan bij een machine en daarnaast betaal ik voor service (zit bij de kosten van het product in) en wil die service ook graag ontvangen. Anders bestel ik wel online.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_207473556
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 10:35 schreef Chandler het volgende:
Ik durf dat niet eens, daarnaast ben ik ook tegen de zelfscankassa's, ik kies als ik kan altijd voor een medewerker aan de kassa, tenzij er een wachtrij van hier tot tokio staat en ik maar een paar artikelen heb.

Maar ga echt niets niet scannen....
Ik hou niet zo van haasten en pak mijn tas altijd rustig in en ik voel me bij de kassa altijd zo opgejaagd. Die meiden zijn zo snel en efficient :X
pi_207473696
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 18:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik hou niet zo van haasten en pak mijn tas altijd rustig in en ik voel me bij de kassa altijd zo opgejaagd. Die meiden zijn zo snel en efficient :X
Haha, daar heb ik dan weer geen last van... zeker daar waar jij volgens mij woonde (A)... daar heb ik weinig last van lange rijen... bij mij in (G) is het idd een stuk drukker en hebben ze zelfs bij een supermarkt bij mij in de buurt niet eens scankassa's... ik kies dan vaak ook een winkel tijd na 09:00 en voor 11:00 of na 19:00 en kan dan altijd heerlijk rustig winkelen! :)
Like trump...
  zondag 8 januari 2023 @ 18:58:55 #68
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_207473834
Het zou mij niet verbazen wanneer zou blijken dat in het controle algoritme van de ah zelfscan etnisch geprofileerd wordt, gezien de oud- koloniale mentaliteit die deze zg. " Oer Hollandsche kruidenier" nog steeds uitademt....
pi_207473879
Stelen hoort gewoon niet, heel erg simpel.
Argumenten als: AH verdient al bakken met geld, ik heb wel wat verdiend als ik mijn eigen boodschappen scan zijn pure onzin, dat weten ze zelf ook. Het is om je eigen egoïsme goed te praten. Zelfde categorie als dieven die zeggen: Wat maakt het uit, de verzekering vergoedt het toch.

Iemand draait er voor op voor dit waardeloze gedrag en dat is gewoonlijk Jan modaal.
pi_207473891
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 18:58 schreef kibo het volgende:
Het zou mij niet verbazen wanneer zou blijken dat in het controle algoritme van de ah zelfscan etnisch geprofileerd wordt, gezien de oud- koloniale mentaliteit die deze zg. " Oer Hollandsche kruidenier" nog steeds uitademt....
:')
pi_207512509
Ik wordt al paranoïde als ik gecontroleerd wordt terwijl ik braaf alles scan, laat staan dat ik ooit eens iets steel. Als we volle tassen hebben heb ik juist wel vaak dat ze ook echt in de tassen gaan graaien om iets onderop te scannen. :D

Helaas ook al een paar x gehad dat we bijvoorbeeld 1 brood hadden gekocht en toen controle hadden terwijl je duidelijk op het scherm ziet dat we maar 1 product hadden. :')
  woensdag 11 januari 2023 @ 17:47:26 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207513945
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:04 schreef Knijpflesje het volgende:
Ik wordt al paranoïde als ik gecontroleerd wordt terwijl ik braaf alles scan, laat staan dat ik ooit eens iets steel. Als we volle tassen hebben heb ik juist wel vaak dat ze ook echt in de tassen gaan graaien om iets onderop te scannen. :D

Helaas ook al een paar x gehad dat we bijvoorbeeld 1 brood hadden gekocht en toen controle hadden terwijl je duidelijk op het scherm ziet dat we maar 1 product hadden. :')
Ja, maar ze willen dus controleren of je niet stiekem nog andere dingen in je tas had gedaan. Duh.
The love you take is equal to the love you make.
pi_207516697
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, maar ze willen dus controleren of je niet stiekem nog andere dingen in je tas had gedaan. Duh.
ik zou shit in mn rugzak kunnen stoppen en die niet scannen wordt nooit gecontroleerd, gescande boodschappen laat ik altijd in mandje tot ik betaald heb
  woensdag 11 januari 2023 @ 20:35:13 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207517234
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:11 schreef mschol het volgende:

[..]
ik zou shit in mn rugzak kunnen stoppen en die niet scannen wordt nooit gecontroleerd, gescande boodschappen laat ik altijd in mandje tot ik betaald heb
Ik was niet op zoek naar tips voor winkeldiefstal.
pi_207517400
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik was niet op zoek naar tips voor winkeldiefstal.
oh absoluut niet maar als jij zegt dat ze kijken of je wat stiekem in je tas hebt gedaan: overduidelijk niet overal zo. (mijn ervaring is met meerdere AHs in meerdere steden met lege en halfvolle rugzak)
en nee daarmee praat ik winkeldiefstal niet goed maar dat is wel heel erg de kat op het spek binden.

als je dan een controle doet, controleer dan alle tassen en niet alleen de boodschappen in een mandje.
  woensdag 11 januari 2023 @ 22:25:58 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207519593
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:42 schreef mschol het volgende:

[..]
oh absoluut niet maar als jij zegt dat ze kijken of je wat stiekem in je tas hebt gedaan: overduidelijk niet overal zo. (mijn ervaring is met meerdere AHs in meerdere steden met lege en halfvolle rugzak)
en nee daarmee praat ik winkeldiefstal niet goed maar dat is wel heel erg de kat op het spek binden.

als je dan een controle doet, controleer dan alle tassen en niet alleen de boodschappen in een mandje.
Ze controleren niet de producten in je mandje maar in je tas.

Het is een controle of je wel alles wat van je mandje in je tas gaat is gescand. Niet een brede fouillering of je nog elders wat verstopt hebt.

En ik reageerde op iemand die een controle vreemd vond omdat men volgens hem/haar kon zien dat hij/zij alleen maar een brood had gescand. Kun je nog altijd een fles olijfolie en een doos bonbons ongescand in je tas hebben gestopt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Lienekien op 11-01-2023 22:32:04 ]
pi_207522839
Tokkies, mocro's en pubers stelen. Als je enig fatsoen in je volwassen donder hebt, doe je dat niet. Ik zou er zelf de ballen niet eens voor hebben. :D
pi_207534631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 10:37 schreef DjVero het volgende:
Tokkies, mocro's en pubers stelen. Als je enig fatsoen in je volwassen donder hebt, doe je dat niet. Ik zou er zelf de ballen niet eens voor hebben. :D
Je vergeet bejaarden. Oudere mensen kunnen er ook wat van.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 13:26:33 #79
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_207539766
Dit soort stelen is altijd gewoon het verschuiven van problemen en uiteindelijk een soort vicieuze cirkel.

Mijn baas betaalt me niet genoeg/mijn uitkering is niet hoog genoeg/de inflatie is te hoog/vul maar in -> dus ik steel van de supermarkt wiens schuld het niet is dat ik 'te weinig' geld heb. -> dus dingen worden weer duurder en je hebt voor je gevoel weer meer redenen om te stelen.

Vind het systeem van zelfscan erg slecht qua handhaving en dat is wel jammer, voelt oneerlijk als je zelf volledig betaalt en andere mensen maken misbruik van het systeem. Maar ach, is niks nieuws, en als het voor de supermarkten écht een probleem was zouden ze makkelijk meer kunnen inzetten op controle/handhaving, dus blijkbaar gebeurt het niet ernstig genoeg.
WFPB!
pi_207539838
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:21 schreef capricia het volgende:
Maar dacht dat dat studenten enzo zouden zijn. Bij een AH in de binnenstad van een studentenstad of zo.
Naïef.
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 13:32:49 #81
236264 crew  capricia
pi_207539857
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:31 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
Naïef.
Vertel...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 13 januari 2023 @ 13:38:52 #82
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_207539927
Ik heb daar welleens iets niet gescanned ja, ten eerste omdat ik zelfscannen sws een dom principe vind, maar de rij bij de normale kassas was veel te lang dus ik moest wel.

Ik had een paar tomaten niet gescanned, omdat ik toen nog niet wist dat je die bij de weegschaal zelf moest voorzien van een barcode. Niet gecontroleerd toen.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 14:52:51 #83
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207540760
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:04 schreef Knijpflesje het volgende:

Laat jij ze in je tas graaien? Mij niet gezien: ik haal de producten er zelf wel uit.

Doe vaak boodschappen als ik terugkom van werk en als ik niet veel boodschappen heb dan gaan die gewoon in m'n laptoptas. Als daarin gegraaid wordt dan ben ik dat zelf.
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 22:04:55 #84
236264 crew  capricia
pi_207546768
Ik kom net terug van de Appie (wijntje gehaald voor het weekend).
Zag gewoon iemand met een complete kar met boodschappen direct achter iemand anders aan, het poortje doorrijden.
Dan sta je wel even te kijken.
WTF?
Stond ook geen personeel bij de zelfscan. Zal die persoon wel op gelet/afgewacht hebben. -O-

Gewoon hier in Leidsche Rijn.
Als je er op gaat letten, weet je niet wat je ziet. Zo brutaal zoiets.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207547822
Mij is het nog niet echt opgevallen dat anderen stelen en heb ook nog niet vaak gezien/ meegemaakt dat anderen betrapt werden bij de kassa.
Toevallig werd ik vandaag weer eens zelfs gecontroleerd bij de zelfscan (net als zo vaak, vooral bij deze winkel)
Ik had maar één ding en dat nog niet in mijn boodschappentasje gedaan en deze keer vroeg ze of ik niet nog iets anders had en heb ik haar vanzelf in mijn tasje laten kijken om er maar snel vanaf te zijn. Ik voelde mij wel vrij ongemakkelijk en vraag mij af of ze zonder aanleiding in tasjes mogen kijken.

Waar ik wel vrij veel last van heb is dat je nergens meer fatsoenlijk naar buiten kunt. Ik kom wel eens in een supermarkt voor een speciale aanbieding en in deze tijden zijn die steeds vaker niet verkrijgbaar of al op. Zie dan maar eens een winkel weer te verlaten...of je moet je bij de ene open kassa tussen al de volle winkelwagens in de rij doorwurmen, of je moet eerst iemand vragen om het poortje bij de zelfscan open te doen, achteraan lopen bij een andere klant is ook al zo verdacht.
pi_207547896
Heb het nooit zelf gezien.
Merk wel dat zelfscankassas ook uitgeschakeld kunnen worden. Dan heb je een zelfscankassa die gesloten is ;)
Als het rustig is, doen ze dat bij zelfscankassas waar geen zicht op is vanaf bemande kassas.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 23:06:49 #87
236264 crew  capricia
pi_207547901
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 23:01 schreef Zana het volgende:
Mij is het nog niet echt opgevallen dat anderen stelen en heb ook nog niet vaak gezien/ meegemaakt dat anderen betrapt werden bij de kassa.
Toevallig werd ik vandaag weer eens zelfs gecontroleerd bij de zelfscan (net als zo vaak, vooral bij deze winkel)
Ik had maar één ding en dat nog niet in mijn boodschappentasje gedaan en deze keer vroeg ze of ik niet nog iets anders had en heb ik haar vanzelf in mijn tasje laten kijken om er maar snel vanaf te zijn. Ik voelde mij wel vrij ongemakkelijk en vraag mij af of ze zonder aanleiding in tasjes mogen kijken.

Waar ik wel vrij veel last van heb is dat je nergens meer fatsoenlijk naar buiten kunt. Ik kom wel eens in een supermarkt voor een speciale aanbieding en in deze tijden zijn die steeds vaker niet verkrijgbaar of al op. Zie dan maar eens een winkel weer te verlaten...of je moet je bij de ene open kassa tussen al de volle winkelwagens in de rij doorwurmen, of je moet eerst iemand vragen om het poortje bij de zelfscan open te doen, achteraan lopen bij een andere klant is ook al zo verdacht.
Oh dat semi achteraan iemand lopen, terwijl het poortje al half dicht gaat, is wel gemeengoed.
En even knikken als er eventueel een personeelslid staat, met zo'n blik 'ik heb niets'.

Dat produkten er niet zijn, vind ik wel een probleem.
Volkoren beschuit van AH zelf. Al weken een leeg schap en niet te bestellen bij de bezorging.
Jumbo eigen merk ook op.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 23:10:48 #88
236264 crew  capricia
pi_207547976
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 23:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb het nooit zelf gezien.
Merk wel dat zelfscankassas ook uitgeschakeld kunnen worden. Dan heb je een zelfscankassa die gesloten is ;)
Als het rustig is, doen ze dat bij zelfscankassas waar geen zicht op is vanaf bemande kassas.
Nu ik dat vanavond gezien heb, dat er niemand van het personeel bij het scanplein stond, en iemand zo met een hele kar naar buiten ging, ga ik voortaan opletten of er wel vaker helemaal niemand staat van het personeel.
Er is dan dus geen toezicht.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 23:14:13 #89
236264 crew  capricia
pi_207548037
Zo'n supermarkt..die balansen toch een a twee keer per jaar.
Dat deden wij vroeger wel.

Die moeten echt wel in de gaten hebben hoeveel er gestolen wordt.
En dan nog hebben ze savonds niemand bij het zelfscanplein staan.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207548423
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 23:01 schreef Zana het volgende:

Dat is gewoon procedure zoveel mensen gaan niet naar buiten met niets bij een supermarkt. Dus het is niet raar dat dat zo moeilijk mogelijk word gemaakt.
pi_207548466
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:38 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb daar welleens iets niet gescanned ja, ten eerste omdat ik zelfscannen sws een dom principe vind, maar de rij bij de normale kassas was veel te lang dus ik moest wel.

Ik had een paar tomaten niet gescanned, omdat ik toen nog niet wist dat je die bij de weegschaal zelf moest voorzien van een barcode. Niet gecontroleerd toen.
eigenlijk dubbel dom ben je dan
je vindt het een dom princiepe maar tegelijkertijd klaag je ook dat de rijen bij kassas te lang zijn :{w
  zaterdag 14 januari 2023 @ 00:00:36 #92
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207548501
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Graaien ze dan zelf de boel uit je tas? Bij mij echt nooit
Bij de jumbo doen ze meestal de duurdere dingen zoals een vanillestokje of een speciaalbiertje bij zo'n check.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_207548515
Hier gaat bij de Lidl 's avonds vanaf een bepaald tijdstip blijkbaar ook het zelfscanplein dicht. 'S ochtends staat er ook vaak niemand van het personeel, dan moet je echt wachten tot ze uit de winkel komen bij een controle.

Bij de Dirk stond ik al een keertje tevergeefs te wachten, daar kwam gewoon niemand en werd de kassa ook niet weer vrij gegeven. Toen heb ik het maar bij de zelfscan ernaast geprobeerd en kreeg gelukkig geen controle en kon mijn boodschappen afrekenen. Achteraf heb ik mij wel via de website bij de klantenservice gemeld...en kreeg antwoord met het logo van de Dekamarkt (die wij helemaal niet in de stad hebben) dat ze waarschijnlijk personeelstekort hadden...nu ja, ze besparen op de caissières, het is vaak maar nog één echte kassa open en dan hebben ze "niemand" voor de 8 zelfscans...
  zaterdag 14 januari 2023 @ 00:13:36 #94
459912 FlippingCoin
pi_207548641
Ik vind mensen die stelen wel enorme paupers verder. :') Dan is er echt wat misgegaan bij je opvoeding of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_207548858
quote:
Op zaterdag 14 januari 2023 00:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind mensen die stelen wel enorme paupers verder. :') Dan is er echt wat misgegaan bij je opvoeding of zo.
Geldt dat ook voor de show stelen ? 11.gif
  zaterdag 14 januari 2023 @ 00:38:51 #96
459912 FlippingCoin
pi_207548925
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 00:33 schreef Treinhomo het volgende:

[..]
Geldt dat ook voor de show stelen ? 11.gif
ligt eraan op wat voor manier :+
pi_207548943
quote:
Op zaterdag 14 januari 2023 00:38 schreef FlippingCoin het volgende:

Ligt eraan op wat voor manier :+
  zaterdag 14 januari 2023 @ 00:40:58 #98
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_207548947
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 23:57 schreef mschol het volgende:

[..]
eigenlijk dubbel dom ben je dan
je vindt het een dom princiepe maar tegelijkertijd klaag je ook dat de rijen bij kassas te lang zijn :{w
Rijen bij de kassa waren lang omdat er maar 1 open was omdat ze de zelfscan wilden pushen
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  zaterdag 14 januari 2023 @ 00:48:44 #99
459912 FlippingCoin
pi_207549009
pi_207550056
iemand die steelt via de zelfscankassa is gierig, asociaal maar vooral lomp. het begint met het stelen van 1 klein iets. als zo iemand niet gepakt gaat worden dan steelt die persoon vaker en meer.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')