Voor al haar waanideeën.quote:Op woensdag 11 januari 2023 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind de beelden van de hut van Rachel ook triest. Zit je daar alleen in die hut met een eettafel onder de stickers voor acht personen…
André woont er soms en er komen soms wat vrienden, waarom. Zo’n grote eettafel?
Ja, maar dit is toch het moment om juist met in gesprek te gaan met haar. Rox en haar man, André en Monique, haar vriendinnen en familieleden. Nu is het klaar…quote:
Je hebt een grote eettafel om verschillende redenen:quote:Op woensdag 11 januari 2023 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind de beelden van de hut van Rachel ook triest. Zit je daar alleen in die hut met een eettafel onder de stickers voor acht personen…
André woont er soms en er komen soms wat vrienden, waarom. Zo’n grote eettafel?
Heeft geen zin. Komt enkel frituurvet uit haar mond.quote:Op woensdag 11 januari 2023 01:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch het moment om juist met in gesprek te gaan met haar. Rox en haar man, André en Monique, haar vriendinnen en familieleden. Nu is het klaar…
Hier zijn de geraniums, en de kleinkinderen en je kinderen met aanhang. Bek houden en de papieren ondertekenen en overhandigen.
Kijk nou eens goed, het is gewoon een trieste bende.quote:Op woensdag 11 januari 2023 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt een grote eettafel om verschillende redenen:
• Omdat je vaak met veel mensen aan tafel zit.
• Omdat je huis/eetkamer zo groot is dat een "normaal" formaat eettafel verdrinkt in de ruimte.
• Omdat je graag extra ruimte aan tafel hebt om er te kunnen werken.
• Voor de zooi die je dan kunt laten liggen en toch met 5 man kunt eten (is denk ik niet de reden voor Rachel).
En zo zullen er nog wel tig redenen te bedenken zijn, en wat maakt het uit, het ziet er niet uit alsof ze een 8-persoons tafel in een veel te klein huisje heeft gepropt ofzo, je kunt er gewoon omheen lopen.
Ze heeft al twee eetplekken nodig voor die xxl glazen asbak uit 1988.quote:Op woensdag 11 januari 2023 06:38 schreef quirina het volgende:
Je moet fatsoenlijk stamppot andijvie kunnen eten toch?
Ik ben nu wel benieuwd naar de tafel en buffetkast. Iemand een linkje of pic?quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:30 schreef Leandra het volgende:
Die "grote tafel" zijn gewoon 2 losse tafels die tegen elkaar aan geschoven zijn, op andere momenten had ze ze in de lengte tegen elkaar staan (kunnen er 10 mensen aan zitten ipv 8).
Maar goed, om een of andere reden is de tafel van Rachel nu onderwerp
Tweede foto: https://www.instagram.com/p/CnOpVAzoEr6/quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar de tafel en buffetkast. Iemand een linkje of pic?
Oefff wat saaiquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tweede foto: https://www.instagram.com/p/CnOpVAzoEr6/
https://www.instagram.com/p/CX5y-hTJAyV/
Ja, vooral omdat het betekent dat je de ruimte hebt.... ik hou van ruimtequote:Op woensdag 11 januari 2023 10:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oefff wat saai
Wel fijn zo'n grote eettafel.
Ik ben ook heel benieuwd. Je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker of André er toch niet achter de schermen wel aan meewerkt, maar ongeautoriseerd zegt natuurlijk wel iets. Ik zou het walgelijk vinden. Dat zogenaamd iedereen uit zijn omgeving meewerkt om de informatie te verschaffen voor dit boek. De jongen is nog niet eens 30. Laat hem met rust. Wat heeft hij überhaupt bereikt dat er zo'n boek nodig is? En als je als moeder het zo goed voor hebt met je kind dan zou je er toch voor zorgen dat je 'goede vriend' zo'n boek niet gaat schrijven. Maar het is afwachten of hij er 'goed' in wordt neergezet en het misschien toch een publiciteitsstuntje voor hem is en dat hij dan weer omarmd wordt door het publiek of zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:05 schreef ikbent het volgende:
Wat zou Antwee hier zelf van vinden? Alle inside information die Guido heeft over hem komt dan neem ik aan rechtstreeks van de kroket af? Zou dat zijn waarom ze ruzie hebben?
Probeer je je imago en de goodwill van het NL publiek weer een beetje op te krikken, komt die mattie van je moeder met een boek over je zonden om ook nog een slaatje uit je te kunnen slaan.
Dit dus, met zo'n moeder en haar kliek heb je toch gewoon geen vijanden meer nodig?quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd. Je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker of André er toch niet achter de schermen wel aan meewerkt, maar ongeautoriseerd zegt natuurlijk wel iets. Ik zou het walgelijk vinden. Dat zogenaamd iedereen uit zijn omgeving meewerkt om de informatie te verschaffen voor dit boek. De jongen is nog niet eens 30. Laat hem met rust. Wat heeft hij überhaupt bereikt dat er zo'n boek nodig is? En als je als moeder het zo goed voor hebt met je kind dan zou je er toch voor zorgen dat je 'goede vriend' zo'n boek niet gaat schrijven.
Maar ze zou zo haar onderbeen amputeren voor haar kinderen!quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:11 schreef totebel het volgende:
[..]
Dit dus, met zo'n moeder en haar kliek heb je toch gewoon geen vijanden meer nodig?
Ze heeft haar kinderen structureel en op jonge leeftijd hier in gepushed. Ze hebben er beiden duidelijk schade door opgelopen. Het is toch, maar misschien ben ik naïef, je taak als ouder om je kinderen voor te bereiden op de maatschappij en ze te beschermen, zeker op jonge leeftijd, tegen teveel exposure en druk waar ze nog niet klaar voor zijn?
Kan ze gerust zeggen er is toch geen mens die haar onderbeen zou willen hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar ze zou zo haar onderbeen amputeren voor haar kinderen!
Alleen haar onderbeen maar? Wat een krentenkakkerquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar ze zou zo haar onderbeen amputeren voor haar kinderen!
Ja maar hij was bijna dood aan een overdosis hè.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd. Je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker of André er toch niet achter de schermen wel aan meewerkt, maar ongeautoriseerd zegt natuurlijk wel iets. Ik zou het walgelijk vinden. Dat zogenaamd iedereen uit zijn omgeving meewerkt om de informatie te verschaffen voor dit boek. De jongen is nog niet eens 30. Laat hem met rust. Wat heeft hij überhaupt bereikt dat er zo'n boek nodig is? En als je als moeder het zo goed voor hebt met je kind dan zou je er toch voor zorgen dat je 'goede vriend' zo'n boek niet gaat schrijven. Maar het is afwachten of hij er 'goed' in wordt neergezet en het misschien toch een publiciteitsstuntje voor hem is en dat hij dan weer omarmd wordt door het publiek of zo.
Nee ... op één been kun je niet niet lopen ....quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Kan ze gerust zeggen er is toch geen mens die haar onderbeen zou willen hebben.
Krijg je ook nooit onder de knie.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:22 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ... op één been kun je niet niet lopen ....
Ik vond die van mij sterker.quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wanneer open jij je marketingbureau?met je oneliners kun je leuk geld verdienen.
Er zijn mensen om minder gecanceld de laatste jaren.quote:Op woensdag 11 januari 2023 02:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Zelfs haar buffetkast past niet bij die grote tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |