Bummerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had me verheugd op thee en een serie in bed
hmm misschien zijn die spruitjes op die manier nog een beetje te huffen....quote:
Of is het gewoon een keer perongeluk verkeerd doorverteld en hadden ze al die tijd gewoon varkie mogen etenquote:
Heb je een feestmuts op ?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een nieuw laken gekocht bij Ikea. Dat ligt nu op mijn bed. Om de een of andere reden voelt naar bed gaan vandaag extra feestelijk
Ja, de schrijver van de Koran zat vast even niet op te letten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of is het gewoon een keer perongeluk verkeerd doorverteld en hadden ze al die tijd gewoon varkie mogen eten
Eén zo’n korankladderaar die varkie niet lekker vond en die heeft dat in dat boek gesjoemeld.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of is het gewoon een keer perongeluk verkeerd doorverteld en hadden ze al die tijd gewoon varkie mogen eten
Was hij er vanaf en dan hoefde hij dat lekker nooit meer te eten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén zo’n korankladderaar die varkie niet lekker vond en die heeft dat in dat boek gesjoemeld.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zo feestelijk is het ook weer niet.
Dat zou ik zo in de tien geboden opnemen. Gij zult geen spruitjes eten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was hij er vanaf en dan hoefde hij dat lekker nooit meer te eten.
Misschien werkt het met spruitjes ook wel zo
Graag, ik heb net gestofzuigd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oh
*bergt het confetti-kanon weer op.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou ik zo in de tien geboden opnemen. Gij zult geen spruitjes eten.
Benen geschoren?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een nieuw laken gekocht bij Ikea. Dat ligt nu op mijn bed. Om de een of andere reden voelt naar bed gaan vandaag extra feestelijk
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Graag, ik heb net gestofzuigd.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]En als je toch spruitjes eet, ga je dan gelijk naar de hel?
Kan zo maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén zo’n korankladderaar die varkie niet lekker vond en die heeft dat in dat boek gesjoemeld.
Geldt dat ook voor bruine - en tuinbonen ?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die spruitjes niet lekker vinden hadden moeders die ze niet goed konden klaarmaken
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor bruine - en tuinbonen ?![]()
![]()
En kikkererwtenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor bruine - en tuinbonen ?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |