Ja die kut reden hoor je wel vaker als het om honden gaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn broer is in keer random aangevallen door zo'n herdershond terwijl die gewoon buiten liep. Het baasje gelijk van 'dat doet die anders nooit'
En, is ie eigenwijs en moeilijk?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bizar hoe dat gaat he..
[ afbeelding ]
stront eigenwijs.. maar moeilijk? nee, maar je moet je wel beseffen dat het een jachthond is die blaakt van de energie (die elke dag er ook uit moet).quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En, is ie eigenwijs en moeilijk?
Op dat energieke na klinkt het als mijn hond vroegerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stront eigenwijs.. maar moeilijk? nee, maar je moet je wel beseffen dat het een jachthond is die blaakt van de energie (die elke dag er ook uit moet).
wel 'stout', als ie een gaatje ziet is ie gaan lopen (komt altijd wel terug, draagt een GPS halsband). En als ie kans heeft om wat te eten te pikken, doet ie 't ook. Maar dat is eigenlijk hond eigen. Je moet 'm 'kort' houden en heel consequent zijn.
Hartstikke lief beest en eigenlijk de eerste die zó aanhankelijk is.
Al vind ik een beagle niet de juiste keuze als ej nog nooit (zelf) een hond hebt gehad.
Gisterquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je al een weegmoment gehad?
Lijkt me niet lekker.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
koeientong was prima, al was de tong zelf iets aan de taaie kant.
tja, das vaak gewoon zo, hoe afgezaagd het ook isquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn broer is in keer random aangevallen door zo'n herdershond terwijl die gewoon buiten liep. Het baasje gelijk van 'dat doet die anders nooit'
kleiner/minder werkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goddelijk.
Al haal ik zelf meestal kalfstong.
Die foto 'ter illustratie'quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-wordt-doodgeschoten
Zal vast geen corgi zijn geweest
quote:
Broccoli ijsquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was weer lekker.
Heb jij nog broccoli tips?
Met gehaktcrumble.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |