Eigenlijk vind ik de 5000 het saaist: te lang voor spektakel, te kort voor drama en heroiek.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sprint vind ik sowieso maar matig. Zo'n 500 meter,dat is pas saai.
ah, dat klinkt wel logischer inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:01 schreef Toby56 het volgende:
Ik geef toe dat ik nooit aan Helvetië heb gedacht, bij die vloek.
Ik dacht meteen al dat het iets als "hellewaarts" zou kunnen zijn.
"Vaar ter helle!" is vast de ouderwetsche NL uitdrukking.
Loop naar de hel.
De KRO zond heel lang geleden (een kleine 30 jaar denk ik) een korte Zweedse serie uit, waarin een aantal boeken van Sjöwall & Wahlöö waren verfilmd, soms 2 boeken 'door mekaar heen' als het ware.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
ah, dat klinkt wel logischer inderdaad.
Welnee.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:07 schreef Marcoss het volgende:
Dit topic neemt een wonderlijke wending
Dit snap ik wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik de 5000 het saaist: te lang voor spektakel, te kort voor drama en heroiek.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:19 schreef Toby56 het volgende:
Nou, vooruit dan maar, op veler verzoek: Ådne Søndrål doet een vijfje.
Hier had hij natuurlijk de schaats-Oscar voor moeten krijgen, samen met de schaatshistoricus die dit heeft opgeladen op Jijtube.![]()
Nog even terugkomend hierop:quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zeg uit mijn hoofd dat het een serie met maar 3 deelnemers was, waarvan een DNS en die ander dus al een tijdje aan het douchen was.
Je hebt de afgelopen Olympische Spelen gemist?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dit snap ik wel.
De laatste spectaculaire 5k die ik zag was toen Bob de Jong enorm teleurstelde in 2002.
Maar wat hij daarna op de 10k liet zien, overtrof dat nog met glans.
Het is alleen jammer dat de baan ijstechnisch flink in verval is, er waren tijden dat hamar met thialf kon wedijveren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:21 schreef hhh38 het volgende:
Even teruggekeken. Die race van Eitrem (en in mindere mate ook die van Wiklund)![]()
![]()
Hamar is prachtig als er echte strijd is op een lange afstand. Hopelijk is het morgen uitverkocht.
Ik begin aan dementie te lijden denk ik; ik onthoud alleen nog maar dingen uit de 19e eeuw of eerder.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen Olympische Spelen gemist?
Chris Woerts, 64 jaar.quote:
Nee... maar toch: zo'n sprinttoernooi haalt het natuurlijk niet bij het spannende geoudehoer van Woerts, die ons opgewonden vertelt dat De Wondersloffen Van Sjakie niet voor 72,2... maar voor 72,8 miljoen aan FC Apenkuttenveen gaan worden verkocht.quote:
Robin Groot is een erg pleizierige verschijning, en het is goed dat ze er weer lol in heeft.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:57 schreef -XOR- het volgende:
"Waar Joy is ben ik en andersom"
~Robin Groot
Zou ze meedoen met Joy en Kjeld?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:57 schreef -XOR- het volgende:
"Waar Joy is ben ik en andersom"
~Robin Groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |