En dan ook nog zo'n fraaie zwoegster.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:26 schreef franklop het volgende:
Heb je vier ritten. Mis je nog 1/8e ervan
Ah, dan las ik het verkeerd.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat Roest dat interview even laten lopen, bedoelde ik
Ik weet persoonlijk niet wat al die NL-ers daar voor goeds hebben bereikt.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:32 schreef wimderon het volgende:
Ze beginnen elke rit waar een Duitser in zit over de staat van het Duitse schaatsen, waarin de conclusie dan is dat alles wat de NEDERLANDERS daar doen goed is en de rest, ja, niet.
Mooie schaatsster, aldus Erik.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:50 schreef Toby56 het volgende:
Antwanet prikt haar schaatsen weer in haar achterste.
Aan het bijna hysterische gebulder uit mijn speakertjes af te leiden was het ijsberen geblazen.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
De druk was net niet hoog genoeg voor een spannend slot.
Nou ja, we hadden wel een hele zooi De Jongs in het schaatsen natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:57 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik kan dat Rijpma niet meer aanhoren
Hup Antwanet DE JONG!
Denk toch Roest.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:15 schreef Mansjester het volgende:
Zouden jullie je geld op Eitrem of Roest zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |