Mweh, die heeft ook een beetje die Friese stuursheid.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Kramer beter is voor zo'n rol, maar die gaat dat vast niet doen
Lijkt mij ook wel een kandidaat voor een grensoverschrijdend gedrag affaire.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Een mafklapper, maar wel een legendarische coach.
Zonder hem had het sprinten in NL nooit zo groot geworden (en gebleven, want, zo ontdekte de oranje schaatsliefhebber, sprinten kan eigenlijk best leuk zijn).
Is nu ook een manager geworden bij Jumbo-Visma toch?quote:Op zondag 8 januari 2023 14:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mweh, die heeft ook een beetje die Friese stuursheid.
In dit MeToo tijdperk met overal camera's had Muller nog geen twee toernooien meegedaan.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel een kandidaat voor een grensoverschrijdend gedrag affaire.
Dat was hij ook voor zijn ploeggenoten/ploeggenotes als je de interviews dit jaar leest.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kramer kan messcherp zijn, maar vooral als hij daar zelf wat mee kan winnen.
En dat is, in de schaatswereld, nu wel voorbij.
Ja, dat is sowieso in Noorwegen toen fout (af)gelopen.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel een kandidaat voor een grensoverschrijdend gedrag affaire.
Haugli was niet gediend van zijn grappenquote:Op zondag 8 januari 2023 14:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, dat is sowieso in Noorwegen toen fout (af)gelopen.
Business Development Director volgens de TJV websitequote:Op zondag 8 januari 2023 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is nu ook een manager geworden bij Jumbo-Visma toch?
Je bedoelt toen hij nog actief was?quote:Op zondag 8 januari 2023 14:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was hij ook voor zijn ploeggenoten/ploeggenotes als je de interviews dit jaar leest.
Wat wint hij er zelf mee door hard te zijn voor pakweg Rijpma-De Jong?quote:Op zondag 8 januari 2023 14:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je bedoelt toen hij nog actief was?
Want dat leek me sowieso al duidelijk.
Een heerszuchtig type.
Geen idee.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat wint hij er zelf mee door hard te zijn voor pakweg Rijpma-De Jong?
Dione is op tijd wat anders gaan doen.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:58 schreef -XOR- het volgende:
De tijden van overvloed zijn geweest, er gaan Sarajevo-achtige jaren aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |