uitleg:
zitten mn vriendin en ik beneden en is mn zusje aant spelen met dr net nieuwe baby hamstertje. mn vriendin en ik vet blij (we hebben vandaag een jaar ) en lekker aan de koffie...horen we mn zusje keihard van paniek gillen! zien we opeens onze kat met de baby hamster in zn bek wegrennen! willen we em nog snel pakken..maar hij schiet door het kattenluik naar buiten. wij met onze brakke hoofden en op onze blote voeten etc. naar buiten rennen om de veelste snelle kat te pakken.
Ondertussen hoorde de hele familie natuurlijk het gegil en ging snel meezoeken, alleen de kat was nergens meer te bekennen
gelukkig was de vriend van mn moeder dicht bij het huis gebleven want opeens zag hij de kat en jaagde hem door het kattenluik weer naar binnen. hij riep mij en ik de rest v/d familie en pakten we de kat snel en...er was niks met de lieve baby hamster!
mn zusje huilend t hamstertje kussen en aaien...nog helemaal in paniek, maar wij ploften allemaal met grote opluchting op de bank
srry...moest ff deze schrik van me afschrijven
quote:Gefeliciteerd
Op zondag 9 februari 2003 13:02 schreef WeirdMicky het volgende:
(we hebben vandaag een jaar)
quote:dankje
Op zondag 9 februari 2003 13:04 schreef Conflict het volgende:[..]
Gefeliciteerd
quote:oef...idd
Op zondag 9 februari 2003 13:05 schreef Zon het volgende:
Wat een actie op de vroege zondagochtend!
quote:lol
Op zondag 9 februari 2003 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ken iemand die had perongeluk zijn hamster in de stofzuiger zitten
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:11 schreef NiXz het volgende:[..]
Revenge!
Hamster pakt kat!
Natuurlijk hoop ik dat de hamster gezond blijft. Een kat en zo'n klein knaagdier gaan echt niet samen. Het zal elke keer weer gebeuren dus houdt ze maar goed uit elkaars buurt.
quote:erm nee daar kunnen hamster niet tegen opgezogen worden
Op zondag 9 februari 2003 13:09 schreef WeirdMicky het volgende:
lolwel overleefd?
quote:idd...maar hij shaked gelukkig niet zo erg en ziet er nog wel gaaf uit...toch is idd de kans dat die inwendig iets heeft, maar in 1e instantie lijkt die iig niks te hebben
Op zondag 9 februari 2003 13:15 schreef Lurky het volgende:
Je moet de hamster wel goed in de gaten houden. Of hij gaat rillen en knikkebollen en stilzitten enzo. Shock, koorts... dat soort verschijnselen.
Alle muizen die ik van mijn katten afpakte waren nog helemaal gaaf maar ze gingen toch dood. Die diertjes hebben zulke minuscule tere ingewandjes dat een inwendige bloeding helaas het gevolg is.Natuurlijk hoop ik dat de hamster gezond blijft. Een kat en zo'n klein knaagdier gaan echt niet samen. Het zal elke keer weer gebeuren dus houdt ze maar goed uit elkaars buurt.
en idd...we moeten dus idd maatregelen treffen als we de hamsters eruit willen halen, katten in de gang etc.
quote:het was wel onze kat, maar mn zusje is pas 8 en die had de hamster in dr hand, maar de kat pakte t hamstertje gewoon uit de hand met zn bek, brrrr...die gil van mn zusje blijft me bij
Op zondag 9 februari 2003 13:15 schreef PEPPI het volgende:
Hamsters en katten gaan niet samen...Of was het niet jouw kat ??
quote:zulke gevoelens komen idd ff naar boven jah op zo'n moment
Op zondag 9 februari 2003 13:21 schreef MaffiaInc het volgende:
gewoon z'n nek om draaien.. doet 'ie het ook nooit weer.. kut katofffff......
quote:het is wel zielig
Op zondag 9 februari 2003 13:24 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
zulke gevoelens komen idd ff naar boven jah op zo'n moment
hou ze voortaan wat beter gescheiden
haha...
gefeliciteerd trouwens kerel...!
Mijn grote hamster was es gegrabbed door de honden van ons.. maar hamster haddook nix.. was alleen zeiknat van de kwijl
quote:Als hij nog steeds een beetje zit te shaken is het al erg. Wat je kan doen is een warm, niet heet, klein flesje in een sok en dat in zijn nestje zodat hij warm blijft tegen de shock. En natuurlijk met rust laten. Die heeft z'n portie contact met de buitenwereld nu wel gehad voor vandaag.
Op zondag 9 februari 2003 13:19 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
idd...maar hij shaked gelukkig niet zo erg
quote:Dat heeft niks te maken met de leeftijd van je zus maar met de aard van een kat. Voor de poes leek het net of je zus een lekker hapje in haar hand had. Je kan het 'm niet kwalijk nemen.
maar mn zusje is pas 8 en die had de hamster in dr hand, maar de kat pakte t hamstertje gewoon uit de hand met zn bek,
Misschien zit hij ook altijd om de kooi heen te klieren? Het lijkt me voor de hamster fijner als deze gruwelijke belager voortaan niet meer in de buurt kan komen.
Het is inderdaad net Tom en Jerry.
quote:nouja, bij mn zusje durft de kat wel zoiets te doen, dat zou die nooit bij mij flikken, mn zusje heeft gewoon minder gezag over de kat en minder de controle over zo'n situatie.
Op zondag 9 februari 2003 13:31 schreef Lurky het volgende:[..]
Als hij nog steeds een beetje zit te shaken is het al erg. Wat je kan doen is een warm, niet heet, klein flesje in een sok en dat in zijn nestje zodat hij warm blijft tegen de shock. En natuurlijk met rust laten. Die heeft z'n portie contact met de buitenwereld nu wel gehad voor vandaag.
[..]Dat heeft niks te maken met de leeftijd van je zus maar met de aard van een kat. Voor de poes leek het net of je zus een lekker hapje in haar hand had. Je kan het 'm niet kwalijk nemen.
Misschien zit hij ook altijd om de kooi heen te klieren? Het lijkt me voor de hamster fijner als deze gruwelijke belager voortaan niet meer in de buurt kan komen.
Het is inderdaad net Tom en Jerry.
gelukkig zijn t 2 hamsters, dus hebben ze elkaars warmte iig...want ze kruipen nu al helemaal tegen elkaar enzo
quote:gelukkig
Op zondag 9 februari 2003 13:28 schreef NiGeLaToR het volgende:
KewlMijn grote hamster was es gegrabbed door de honden van ons.. maar hamster haddook nix.. was alleen zeiknat van de kwijl
quote:Foto....!!
Op zondag 9 februari 2003 13:38 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
gelukkig zijn t 2 hamsters, dus hebben ze elkaars warmte iig...want ze kruipen nu al helemaal tegen elkaar enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |